Je vrienden uit de Synagoge kunnen er anders wat minder om lachen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ach... Als je je daar al druk om gaat maken. Dat is gewoon met een knipoog naar onze vrienden uit Amsterdam.
Ja laten we vooral die vergelijking trekken en mensen in een hoekje en slachtofferrol stoppen. Ik vind dat je wat overdrijft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:19 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je vrienden uit de Synagoge kunnen er anders wat minder om lachen.
Slachtofferrol? Want dat wat jij in jouw UI afbeeldt is in het verleden altijd normaal gebruikt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja laten we vooral die vergelijking trekken en mensen in een hoekje en slachtofferrol stoppen. Ik vind dat je wat overdrijft.
CL-tenue bedoel je?!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:19 schreef Pascalus het volgende:
Mooi 3e tenue, veel beter dan het normale uitshirt.
Ik drijf totaal niet de spot met joden. En wat doe je nou hypocriet je hebt zelf een UI waar "Slarotdiemof" in staat...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:23 schreef Slaro het volgende:
[..]
Slachtofferrol? Want dat wat jij in jouw UI afbeeldt is in het verleden altijd normaal gebruikt?
Jij drijft de spot met Joden neem dan ook gewoon de verantwoordelijkheid want je weet best hoe dat overkomt. Kan je wel wat andere spotprenten laten zien, uit andere tijden, maar volgens mij weet je prima wat ik bedoel en eveneens waar ik mij aan stoor.
Je drijft wel degelijk de spot met Joden, en iedereen snapt dat jij graag naar Ajax wilt verwijzen, maar iedereen snapt ook waar datgene wat jij afbeeldt voor staat dus ga niet dom lopen doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik drijf totaal niet de spot met joden. En wat doe je nou hypocriet je hebt zelf een UI waar "Slarotdiemof" in staat...
Nogmaals, je overdrijft. Dit is gewoon voetbalhumor, je kunt alles wel als racistisch of antisemitisme bestempelen. Jij hebt het over de maatschappij en samenleving. Juist dit is er mis met onze maatschappij dat iedereen lange tenen heeft en zich gelijk beledigd voelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:25 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je drijft wel degelijk de spot met Joden, en iedereen snapt dat jij graag naar Ajax wilt verwijzen, maar iedereen snapt ook waar datgene wat jij afbeeldt voor staat dus ga niet dom lopen doen.
Ik drijf de spot met Nazi's, prima toch, zie geen vergelijkingsmateriaal.
Als jij eerst es begint met stoppen dom te doen, is dat wat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:25 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je drijft wel degelijk de spot met Joden, en iedereen snapt dat jij graag naar Ajax wilt verwijzen, maar iedereen snapt ook waar datgene wat jij afbeeldt voor staat dus ga niet dom lopen doen.
Ik vind niet alles beledigend, maar jouw UI vind ik wel degelijk beledigend gezien het feit waar deze afbeelding in het verleden voor is gebruikt, Nederlanders hebben nou eenmaal een geheugen als een zeef maar dat betekent niet dat alles maar moet kunnen, en het is vast niet je bedoeling, maar met dit soort afbeeldingen, waarvan vrijwel iedereen weet dat het refereert naar Joden, help je dus mee aan het het in stand houden van een bepaald beeld over Joden. PSV-fans zouden zich van dit soort gedrag moeten distiantieren naar mijn mening als ik in het stadion zit spring ik ook niet mee met dat lied. Of wat vind je van leuzen als Hamas Hamas ............? Of dat lied over iemands oma bij de SS? Ik word er niet echt vrolijk van om eerlijk te zijn verzin eens iets orginieel zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nogmaals, je overdrijft. Dit is gewoon voetbalhumor, je kunt alles wel als racistisch of antisemitisme bestempelen. Jij hebt het over de maatschappij en samenleving. Juist dit is er mis met onze maatschappij dat iedereen korte tenen heeft en zich gelijk beledigd voelt.
Van iemand die de eerste zes wedstrijden van CSKA Moskou niet relevant vindt om te kijken wat voor wedstrijden dat waren denk ik niet dat jij de persoon bent om uitspraken te doen over domheid.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als jij eerst es begint met stoppen dom te doen, is dat wat?
Waar is deze afbeelding in het verleden voor gebruikt dan? Ik heb voor of tijdens de oorlog nog nooit een spotprent gezien van een Ajax logo met een lange neus. Als je hier de humor niet van kan inzien dan zul jij vast een gezellige vent zijn in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik vind niet alles beledigend, maar jouw UI vind ik wel degelijk beledigend gezien het feit waar deze afbeelding in het verleden voor is gebruikt, Nederlanders hebben nou eenmaal een geheugen als een zeef maar dat betekent niet dat alles maar moet kunnen, en het is vast niet je bedoeling, maar met dit soort afbeeldingen, waarvan vrijwel iedereen weet dat het refereert naar Joden, help je dus mee aan het het in stand houden van een bepaald beeld over Joden. PSV-fans zouden zich van dit soort gedrag moeten distiantieren naar mijn mening als ik in het stadion zit spring ik ook niet mee met dat lied. Of wat vind je van leuzen als Hamas Hamas ............? Of dat lied over iemands oma bij de SS? Ik word er niet echt vrolijk van om eerlijk te zijn verzin eens iets orginieel zou ik zeggen.
Maar de lange neus wel, en dat staat niet los van waar het in verleden voor is gebruikt mbt Joden, sterker nog dat is eveneens de reden dat je het nu in deze UI gebruikt omdat Ajaxfans zichzelf Joden noemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waar is deze afbeelding in het verleden voor gebruikt dan? Ik heb voor of tijdens de oorlog nog nooit een spotprent gezien van een Ajax logo met een lange neus.
Wat is de humor dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je hier de humor niet van kan inzien dan zul jij vast een gezellige vent zijn in het dagelijks leven.
Serieus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:35 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar de lange neus wel, en dat staat niet los van waar het in verleden voor is gebruikt mbt Joden, sterker nog dat is eveneens de reden dat je het nu in deze UI gebruikt omdat Ajaxfans zichzelf Joden noemen.
Doe eens niet zo op je neusje getrapt johquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:36 schreef Slaro het volgende:
[..]
Wat is de humor dan?
Zes miljoen doden?
Kan ik niet om lachen!
Lach jij om dat lied over Hamas Hamas?
Spring jij mee?
Of dat lied over je oma bij de SS zing je dan?
En vervolgens gebruik jij een spotafbeelding die jaren is gebruikt om Joden zwart te maken, want jij vindt dat grappig, nou niet echt volwassen of vind je zelf van wel soms?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Serieus?Ze noemen zichzelf inderdaad Joden. Daarmee is ook alles gezegd en is de discussie klaar. Lekker hypocriet.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:36 schreef Slaro het volgende:
[..]
Wat is de humor dan?
Zes miljoen doden?
Kan ik niet om lachen!
Lach jij om dat lied over Hamas Hamas?
Spring jij mee?
Of dat lied over je oma bij de SS zing je dan?
Heb je die van jezelf al eens bekeken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doe eens niet zo op je neusje getrapt joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |