En ook als Ajax en Ajax supporters daarmee zouden stoppen, gaan andere clubs er wel gewoon mee door hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:48 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat Joden dat vroegen aan Ajax was ook uit de onmacht om andere supporters daarover aan te spreken maar ik ben het in deze situatie met je eens.
Hoe lang geleden is vroeger??quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn ouders noemden vroeger onze kat Turk, omdat rare Turk een uitspraak was die wel eens werd gebruikt.
Dat zou helemaal triest zijn, vooral omdat Ajax-fans zich niet aangesproken voelen maar Joden wel, je vraagt je af wie ze dan proberen te beledigen met dit soort leuzen en afbeeldingen dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En ook als Ajax en Ajax supporters daarmee zouden stoppen, gaan andere clubs er wel gewoon mee door hoor
Uhmm.. ja. Die ken jij dus helemaal nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:48 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik ken Joden die PSV-fan zijn maar die weigeren in het PSV-stadion te zitten vanwege die liedjes die ik eerder noemde, vanwege het constante gezeik over Joden, of het nu niet of wel direct over Joden gaat.
Wel, en jij ook, en dat is al meer dan eens tegen jou verteld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uhmm.. ja. Die ken jij dus helemaal niet
Wat een jankerd ben jij joh, met je anti Duitsland ui.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:52 schreef Slaro het volgende:
[..]
Wel, en jij ook, en dat is al meer dan eens tegen jou verteld.
Je link doet 't niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Rikkert heeft weer eens een primeurje te pakkenmanmanman
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Rikkert heeft weer eens een primeurje te pakkenmanmanman
quote:Er is iets technisch fout.
Bedankt voor het opmerken—we gaan het zo spoedig mogelijk oplossen.
Jood, hoofdletter, en laat mij lekker janken ten minste één PSV-fan met een beetje fatsoen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat een jankerd ben jij joh, met je anti Duitsland ui.dat kan dan zeker weer wel hypocriet joodje.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 14:09:33Paal (18) is nu officieel tot 2020 aan #PSV verbonden en krijgt nummer 32. http://t.co/C7YQHbzs7S reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Weet niet hoe die zooi werkt op m'n mobiel. Rikkert twitters over een Deen van Bayern
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 16:16:27#PSV grijpt definitief naast Pierre-Emile Hojbjerg: Bayern verhuurt hem aan Schalke 04. reageer retweet
Vooral niet reageren over hoe jouw mede PSV-fans het stadion mijden door het gedrag wat jij in jouw UI afbeeldt, hoe dan ook, hopelijk dat je ooit in de toekomst tot dit inzicht komt.quote:
Ik ben klaar met je discussie en ben al lang weer ontopic.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:56 schreef Slaro het volgende:
[..]
Vooral niet reageren over hoe jouw mede PSV-fans het stadion mijden door het gedrag wat jij in jouw UI afbeeldt, hoe dan ook, hopelijk dat je ooit in de toekomst tot dit inzicht komt.
Het gedrag van PSV-fans is ontopic mocht je dat gemist hebben, dat hoort bij alles wat om de club gebeurt, en ik als PSV-fan schaam me voor jouw gedrag en vooral het gebrek aan inzicht om het te willen begrijpen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je het wel begrijpt, maar er gewoon schijt aan hebt, dat is nog veel erger dus, nou niet bepaald fatsoenlijk te noemen, erg jammer dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben klaar met je discussie en ben al lang weer ontopic.
Dolf en Jeroenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:58 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe heten die nieuwe PSV watchers van VI?
Yea die. Brands laat eerst het nieuws lekken over mogelijke interesse terwijl hij allang weet dat t m niet gaat worden. En vervolgens appt ie Rikkert een half uurtje later dat t m niet geworden isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 16:16:27#PSV grijpt definitief naast Pierre-Emile Hojbjerg: Bayern verhuurt hem aan Schalke 04. reageer retweet
Hoe verklaar je je eigen ui dan want daar lul je ook maar omheen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:58 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het gedrag van PSV-fans is ontopic mocht je dat gemist hebben, dat hoort bij alles wat om de club gebeurt, en ik als PSV-fan schaam me voor jouw gedrag en vooral het gebrek aan inzicht om het te willen begrijpen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je het wel begrijpt, maar er gewoon schijt aan hebt, dat is nog veel erger dus, nou niet bepaald fatsoenlijk te noemen, erg jammer dus.
Je vraagt je inderdaad af welke ouders een kind zo'n naam meegeven, arme gozer, altijd verbonden met zo'n afschuwelijke kerel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks is Slaro weer beledigd.
Ik ben niet een enorme fan van Nazi's, bovendien komt de term uit de Oorlog, kreet van ongenoegen met de Duitsers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je je eigen ui dan want daar lul je ook maar omheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |