Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:25 schreef icemotion het volgende:
En jeej; ik kan weer bij de shop... ik had de laatste iOS update kennelijk nog niet geinstalleerd, nadat ik dat gedaan had kon ik weer gewoon bij de shop. Wel vreemd zoiets eigenlijk.
Magoed; *koop BRM wing* Op naar Omnotron etc!
Ja, heb die gecraft. Wel jammer eigenlijk want het is helemaal geen leuke legendary maar hij is te sterk om niet te hebbenquote:
Jaraxxus is een erg leuke kaart om mee te spelen. 1 van de legendaries die ik golden heb getrokken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vind Jaraxxus veel leuker om te hebben eigenlijk mjakomt wel
Dat bedoel ik, hij is niet super goed maar gewoon erg leuk om te spelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jaraxxus is een erg leuke kaart om mee te spelen. 1 van de legendaries die ik golden heb getrokken.
Ik kan echter niet zeggen dat het nou zo'n heel goede kaart is. Het is zelden een game changer, en 15 health is best wel weinig op beurt 9.
Kan goed zijn als je veel priest speelt, maar ik vind Nexus Champion Saraad eigenlijk veel meer waarde hebben tot nu toe. Als je dragon decks leuk vind is Chillmaw ook tof.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:59 schreef Xetran het volgende:
Wat is de beste kaart om te craften? De meeste oude legendaries heb ik nu wel.. Sylvanas, boom, ysera, antonidas.. Misschien iets van GT?
Is die priest legendary worth it?
Nee, Troggzor is een baas.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb een Golden Trogzor trouwens, zal ik die wegdoen? Gebruik 'm niet.
Ook een beginner?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu 3de potje in de arena. 1 dik gewonnen, 1 nipt verloren en deze pot ben ik kansloos.
Ik stond gister 5-0 en dacht dat het wel lekker gingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu 3de potje in de arena. 1 dik gewonnen, 1 nipt verloren en deze pot ben ik kansloos.
Ja, paar potjes gespeeld pas.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ook een beginner?
Ik won mn eerste 5 potjes op rij, waarna ik 3 keer achter elkaar flink op m'n broek kreeg
Is het btw, als beginner Zijnde, aan te raden arena te spelen ipv van elke 100 coins een pack te halen?
Hehe. Ach kan vriezen, het kan dooien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik stond gister 5-0 en dacht dat het wel lekker ging
5-3
Als je elke run minimaal 3 wins (niet moeilijk) weet te behalen, is het het zeker waard. Je leert Hearthstone ook goed kennen door Arena!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ook een beginner?
Ik won mn eerste 5 potjes op rij, waarna ik 3 keer achter elkaar flink op m'n broek kreeg
Is het btw, als beginner Zijnde, aan te raden arena te spelen ipv van elke 100 coins een pack te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door Perrin op 29-08-2015 09:24:07 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:10 schreef Perrin het volgende:
Poe, totem shaman is erg sterk. Verlies er weinig mee.Heb deze even overgenomen, ga 'm zo uittesten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Geen Burgle, derhalve niet optimale funquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:02 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk deck. Je komt er vast niet mee op Legend maar het is wel fun
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Heb deze even overgenomen, ga 'm zo uittesten!
Verborgen quests (een paar maar), je dailies voltooien en per 3 winsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:01 schreef byah het volgende:
Ben pas geleden begonnen, en nu alle classes op lvl 10. Maar hoe krijg je nu nog extra coins?
Nu twee keer gebruikt, eerste keer gaf ze Lorewalker Choo, tweede keer Edwin Von Cleefquote:
Ik zou als volgende Nexus Champion craften. Die is echt geweldig!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nu twee keer gebruikt, eerste keer gaf ze Lorewalker Choo, tweede keer Edwin Von Cleef
Thanks, gelijk even doen zo!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zou als volgende Nexus Champion craften. Die is echt geweldig!
Kan je zien door op je level te gaan staan voor je een match ingaatquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben level 22 geworden, woei.
Ik ben benieuwd wat ik straks als prijsje krijg.
Je kan toch pas aan het einde van de match zien wat de volgende prijs wordt? Als je dan op je balkje gaat staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kan je zien door op je level te gaan staan voor je een match ingaat
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Thanks, gelijk even doen zo!
Ook ja. Level en XP-bar staan ook gewoon onder casual/ranked, dus daar kan je het ook kijken. Kan het ook bij je quests bekijken. Eigenlijk overal dus waar je level wordt weergegevenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Je kan toch pas aan het einde van de match zien wat de volgende prijs wordt? Als je dan op je balkje gaat staan.
Ah oké!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ook ja. Level en XP-bar staan ook gewoon onder casual/ranked, dus daar kan je het ook kijken. Kan het ook bij je quests bekijken. Eigenlijk overal dus waar je level wordt weergegeven
Ja, aan de hand van de hoogte van je ranking van die maand. Heeft niets te maken met level.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedoelde in Ranked Play. Daar krijg je aan het einde van iedere maand toch iets?
Vanaf rank 20 jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedoelde in Ranked Play. Daar krijg je aan het einde van iedere maand toch iets?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, aan de hand van de hoogte van je ranking van die maand. Heeft niets te maken met level.
Dus met Rank 22 verdien ik niks?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vanaf rank 20 ja
Rank 20 een card back en een klein kistje.
Je verliest geen sterren tot rank 20. Dus zolang je af en toe een potje wint blijft je klimmenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dus met Rank 22 verdien ik niks?Dan nog even werken maar.
Dat heb ik gezien, maar de eerste 5 ranks zijn dus voor de show.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:52 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je verliest geen sterren tot rank 20. Dus zolang je af en toe een potje wint blijft je klimmen.
Wel logisch op zich, anders zou je zonder te spelen elke maand een cadeau krijgen. Je moet er wel wat voor doen natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, maar de eerste 5 ranks zijn dus voor de show.
Nouja, dan maar volgende maand iets eerder starten en daardoor een prijsje krijgen.
Yep, pretty much. Vanaf level 20 krijg je een kistje afhankelijk van de hoogste rank die je hebt gehaald die maand. Daarin zitten dingen als golden kaarten en dust.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, maar de eerste 5 ranks zijn dus voor de show.
Nouja, dan maar volgende maand iets eerder starten en daardoor een prijsje krijgen.
En legen rank met nog een extra golden kaartquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:08 schreef icemotion het volgende:
[..]
Yep, pretty much. Vanaf level 20 krijg je een kistje afhankelijk van de hoogste rank die je hebt gehaald die maand. Daarin zitten dingen als golden kaarten en dust.
De voorbeelden die ze hebben laten zijn zijn rank 17; 1 golden common en 20 dust. En rank 5. 1 golden epic en nog wat golden kaarten met 5 dust.
Nooit een legendary?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En legen rank met nog een extra golden kaart
Volgens dit lijstje niet;quote:
Man wat een arenadeck. Hoe liep dit af?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:03 schreef vaarsuvius het volgende:
1 tirion fordring
2 seal of champions
3 argent protectors
4 truesilver champions
hoedje van gehard staal.
De 1ste warlock gaf huilend op in beurt 6
De 1ste rogue sneed zijn eigen keel door nadat de Armored Warhorse heel toepasselijk Tirion Fordring liet zien bij de 1ste joust.
wee de evildoers van Azeroth, het Licht zal u vernietigen.
(en ik ben op weg naar mijn 1ste 12 win? hopelijk)
[ afbeelding ]
Na een geweldige start lieten de altleten het truesilver stokje vallen..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Man wat een arenadeck. Hoe liep dit af?
Serieus? Dat deck rockt!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou heb nog geen 1 keer gewonnen, 4 x verloren.
Lijkt me duidelijk dat hij de speel 30 1/2 mana minions daily had en er nog maar een paar hoefde te spee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:05 schreef Azorius het volgende:
Wat de... Hunter gooit een Goldshire Footman op het veld, en daarna twee keer Wisp. Nadat ik een Shade Innervate gooit hij een Abusive Sergeant op het veld en een Cockwork Gnome. Vervolgens concede hij. Of het was een troll, of hij gebruikte een deck dat bedoelt was voor een boss.
Waren alle hunters maar zo...
Ah tuurlijk, dat kan ook nogquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat hij de speel 30 1/2 mana minions daily had en er nog maar een paar hoefde te spee.
Behalve als dit ranked was
ik kom juist geen aggro tegen, zie juist veel leuke dingenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:59 schreef Azorius het volgende:
Meh, het leuke is er wel weer van af. Er is nu nog meer aggro, ook classes die voorheen geen aggro speelden zijn er nu op overgestapt.
Ik wel helaas, zowel in casual als in ranked en dat vind ik best jammer kort na een expansion. Op zich win of verlies ik niet meer van aggro dan van een random ander deck, maar het is zo ongelooflijk saai om tegen te spelen. Bijna elk potje tegen de standaard paladin of hunter is hetzelfde... lekker mechanisch. Nee, dan liever een controlgame waarbij je over elke zet moet nadenken en je tegenstander echt te slim af moet zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 08:30 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
ik kom juist geen aggro tegen, zie juist veel leuke dingen
Op zich is het niet gek trouwens. Einde van het seizoen + veel niet geoptimaliseerde decks = makkelijke wins met aggro. Verdwijnt wel weer als de meta tot rust is gekomenquote:Op zondag 30 augustus 2015 08:55 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ik wel helaas, zowel in casual als in ranked en dat vind ik best jammer kort na een expansion. Op zich win of verlies ik niet meer van aggro dan van een random ander deck, maar het is zo ongelooflijk saai om tegen te spelen. Bijna elk potje tegen de standaard paladin of hunter is hetzelfde... lekker mechanisch. Nee, dan liever een controlgame waarbij je over elke zet moet nadenken en je tegenstander echt te slim af moet zijn.
Het valt me ook op dat er op dit moment veel minder Grim Patron spelers zijn. Die experimenteren op dit moment blijkbaar wel met nieuwe decks, in tegenstelling tot hunters/aggro pally's.
Je bent net begonnen toch? Ik zou dan sowieso eerst proberen om alle basics te scoren. Die heb je uiteindelijk wel het meeste nodig. Daarna focussen op de andere sets.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nu rank 21. Hoppa. Nog 2 keer winnen en ik heb een prijsje.
Als ik een pakje kaarten zou kopen, welke set zouden jullie dan doen?
Geinspireerd is wat anders dan het deck wat op internet staat letterlijk te kopiëren en daarbij niks aan te passenquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:49 schreef Molurus het volgende:
Ik kijk vaak voor inspiratie wel naar netdecks. Beter goed gejat dan slecht bedacht zeg ik altijd maar.
Maar ik pas zulke decks vrijwel altijd aan aan mijn speelstijl en smaak. Even spelen, kijken of het bevalt, en dan tweaken tot het *echt* naar mijn zin is.
Dus ja, m'n decks zijn vaak wel geinspireerd op netdecks, maar niet meer dan dat. Mijn huidige totem shaman lijkt bijvoorbeeld al niet echt meer op waar ik oorspronkelijk mee begon.
Tja sommigen vinden het leuk om een deck samen te stellen en mee te spelen, anderen vinden decks samenstellen geen reet aan en spelen liever met een kant en klaar deck. Niks om je druk over te maken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kom eigenlijk vooral allerlei versies van paladins tegen (secret paladins, aggro paladins, combo van die twee, of een midrange versie), veel hunters (verrassend genoeg zijn de meeste mid-range, die vind ik nog kutter om tegen te spelen eigenlijk, al heb ik wel verrassend veel wins tegen hunters laatste dagen), en onwijs veel totem shamans en dragon priests. Af en toe een control warrior of handlock, maar veel minder.
Ik vind het irritantste eigenlijk dat iedereen nu alweer met netdecks speelt. Kom ik een priest tegen...weet ik eigenlijk meteen dat het een dragon priest is. Ik heb geen andere priests gezien sinds de expansion. En allemaal hebben ze de perfecte curveZelfde met shamans. Ik hou bij welke cards ze spelen en die exacte kaarten zitten in de populairste netdecks uiteraard. Alsof mensen niet zelf kunnen denken en alles maar meteen overnemen zonder zelf na te denken over mogelijke aanpassingen...want ja..easy wins. Daar erger ik mij dan weer aan zo vroeg na een expansion. Je zou denken dat je dan wilt experimenteren voordat je overgaat naar de netdecks..:P
Tis alleen zo'n duur deck, al die legendariesquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Toch maar een Warriordeck gemaaktvond eerst Warrior echt niet leuk maar ga het wel waarderen nu
http://www.hearthpwn.com/decks/284815-tgt-control-warrior
Ik heb die nieuwe Warrior legendary niet, gewoon vervangen. Heb ook Baron Geddon niet, ook vervangen. Gewoon beetje aanpassen, werkt net zo goed...quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tis alleen zo'n duur deck, al die legendaries
Niet als je op 3 na alle andere legendaries, en mogelijk vervangers zoals rag ook mistquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe Warrior legendary niet, gewoon vervangen. Heb ook Baron Geddon niet, ook vervangen. Gewoon beetje aanpassen, werkt net zo goed...
Nee oké.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet als je op 3 na alle andere legendaries, en mogelijk vervangers zoals rag ook mist
Dat snap ik wel, maar dan kan ik het nog steeds wel irritant vindenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Tja sommigen vinden het leuk om een deck samen te stellen en mee te spelen, anderen vinden decks samenstellen geen reet aan en spelen liever met een kant en klaar deck. Niks om je druk over te maken.
Dat valt wel mee, Grim Patron is (was?) een hardstikke goed deck maar enorm moeilijk om te spelen. Hetzelfde geldt voor freeze mage, daar zit ook wel de nodige hoeveelheid aan oefening in wil je daar veel mee winnen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar dan kan ik het nog steeds wel irritant vindenHaalt de originaliteit wel weg voor mij. En dan denken ze vaak nog dat ze zo goed zijn door hun skill, terwijl het in veel gevallen dan meer aan het deck ligt...wat ze niet eens zelf hebben bedacht
Maar ieder zo zijn mening uiteraard!
Moeilijk?quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, Grim Patron is (was?) een hardstikke goed deck maar enorm moeilijk om te spelen. Hetzelfde geldt voor freeze mage, daar zit ook wel de nodige hoeveelheid aan oefening in wil je daar veel mee winnen.
Klopt idd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:58 schreef DannyDeko het volgende:
Als nieuweling op rank 19 de ene sicke deck na de andere tegenkomen >< Daar begin ik met een basic deck gewoon helemaal niets tegen als de tegenstander ook maar 1 hersencel heeft.
Ik erger me altijd kapot aan secrets, dus misschien wel eens goed om zelf te proberen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:25 schreef Thormodo het volgende:
Secret Paladin is ook heel goedkoop: http://www.hearthpwn.com/decks/316697-top4paladin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |