Over deze beestachtige tijd heb ik geen enkele kritische noot gelezen. Als een onbekende Rus goed presteert dan zie ik alleen "quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij reageert hij kritisch zat, net als nagenoeg iedereen die ook in het `gewone` atletiektopic regelmatig post. Hier gaat het toch met name om het "omg ze heeft acne = doping"-gedoe, wat ik zelf ook wel wat overdreven vind
Die lopen geen 21.63 of 10.81. Het blijft hooguit indirect bewijs maar net zoals niet iedere kalende sporter of met geblondeerd haar aan de doping zal zitten moet je toch bedacht zijn op bepaalde signalenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Marcoss het volgende:
Wat een extreme focus op die acne joh, dat zegt toch allemaal niet zoveel? Tuurlijk kan dat door doping komen, maar je hebt genoeg vrouwen (of mannen) die daar last van hebben, die gebruiken dus ook allemaal doping?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.tedeka.dds.nl/200mat.html
Oh, uiteraard, maar als je foto's bekijkt, had ze er (bijvoorbeeld) in 2011 ook al last van.. En toen liep ze die tijden nog lang nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die lopen geen 21.63 of 10.81. Het blijft hooguit indirect bewijs maar net zoals niet iedere kalende sporter of met geblondeerd haar aan de doping zal zitten moet je toch bedacht zijn op bepaalde signalen
Ik vind het juist vanaf 2013 pas opvallend worden. Het jaar van haar doorbraak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, uiteraard, maar als je foto's bekijkt, had ze er (bijvoorbeeld) in 2011 ook al last van.. En toen liep ze die tijden nog lang niet
Dat ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:24 schreef heywoodu het volgende:
Nog ruim een uur, ik zit al klaar hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die gaan over een uurtje live jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.![]()
Ik probeer het zolang mogelijk vol te houden.
Zendt Eurosport dit genot uit?
Met Jose hoop ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gaan over een uurtje live ja
Oh, goede tip voor volgende keer danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Jose hoop ik
Btw, Basic van AH is net zo goed als Red Bull
Redbullquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:24 schreef heywoodu het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waar zijn de lichtbruintjes?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:24 schreef heywoodu het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat doen ze regelmatig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:35 schreef tralalala het volgende:
Snelwandelen toch?![]()
God tijdens welke wedstrijd was dat ook alweer dat ze gewoon random rode kaarten uitdeelden?![]()
Dat was wel genot.
ze lopen alsof ze elke jaar een kunstheup nodig hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat doen ze regelmatig.Het is haast niet te controleren dat iedereen wandelt en niet rent. Lijkt me ook lastig drie en half uur deze onnatuurlijke manier van voortbewegen vol te kunnen houden.
Ho ho, "nodig hebben"? Het is gewoon een extraatjequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:38 schreef wimderon het volgende:
Iets nodig hebben om scherp te blijven voor zoiets als de 50km snelwandelen
Bij de AH, wist toch niet dat jij ook mee zou kijken.quote:
Ohquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat doen ze regelmatig.Het is haast niet te controleren dat iedereen wandelt en niet rent. Lijkt me ook lastig drie en half uur deze onnatuurlijke manier van voortbewegen vol te kunnen houden.
Teringquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:24 schreef heywoodu het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mogguhquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Gewoon de klok op Pekingtijd zetten. Dan is het nu 10 voor 7.
Goedemorgen iedereen.
Dat schijnt dus in Sydney te zijn gebeurd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ohik kan mij vooral herinneren dat er iemand echt net voordat hij/zij het stadion in liep de rode kaart kreeg, dan voel je je kut.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Jane Saville, een Australische![]()
Toch wel een van de iconische momenten uit de olymische geschiedenis.
Het heeft idd meer weg van joggen dan snelwandelen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik de scheidsrechter was had ik iedereen een rode kaart gegeven
http://losseveter.nl/wp-c(...)eer-blijft-staan.jpgquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het juist vanaf 2013 pas opvallend worden. Het jaar van haar doorbraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |