Berbers woestijnvolk dude jij bent echt achterlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Kom ik iemand tegen op een platform waar je andere mensen kan ontmoeten.
Heet dat meisje "Berber", nu al een paar "Berbers" tegengekomen.
Meteen op het kruisje (dislike) geklikt.
Maar what de fuck is dat voor een naam?![]()
![]()
Ik ken Berbers als een woestijn volk, niet als meisjes naam.
![]()
![]()
Klacht: Berber is nu blijkbaar een meisjesnaam![]()
Gewoon je rabarber eten jongen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Kom ik iemand tegen op een platform waar je andere mensen kan ontmoeten.
Heet dat meisje "Berber", nu al een paar "Berbers" tegengekomen.
Meteen op het kruisje (dislike) geklikt.
Maar what de fuck is dat voor een naam?![]()
![]()
Ik ken Berbers als een woestijn volk, niet als meisjes naam.
![]()
![]()
Klacht: Berber is nu blijkbaar een meisjesnaam![]()
Noord-Afrika en Sahara, dus woestijngebied.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:37 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Berbers woestijnvolk dude jij bent echt achterlijk.
Oetlul mooi woord is dat. Kloothommel is ook wel tof.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Noord-Afrika en Sahara, dus woestijngebied.
Zoek maar op oetlul.
Dan wel het woestijngedeelte van Spanje om duidelijkheid te krijgen:quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:41 schreef chemiboy het volgende:
[ afbeelding ]
is dit woestijn baviaan,
dit is de atlas gebergte zelfde klimaat als spanje.
hier komen de berbers vandaan
Dat is zomers ben je nou echt zo achterlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:45 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dan wel het woestijngedeelte van Spanje om duidelijkheid te krijgen:
[ afbeelding ]
Nou niet lopen te miepen.
Woestijn dus, ben je ooit in de nacht in een woestijn geweest, ijskoud man.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:48 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Dat is zomers ben je nou echt zo achterlijk
s winters veel regen s zomers droogte de klimaat van spanje en marokkoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:48 schreef Slaro het volgende:
[..]
Woestijn dus, ben je ooit in de nacht in een woestijn geweest, ijskoud man.
Is een fetish he, op lullen springen met naaldhakken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:51 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Nederlandse wijven springen op negerlullen. totaal geen schaamte. Iedereen neukt ze en ze zijn zo makkelijk
Volgens mij is er iemand jaloers omdat 'ie A geen neger is en B zelfs dan nog geen ''blanke slet'' kan neukenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:51 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Nederlandse wijven springen op negerlullen. totaal geen schaamte. Iedereen neukt ze en ze zijn zo makkelijk
Ik vertel alleen wat ik zie, en ik word er helemaal misselijk vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand jaloers omdat 'ie A geen neger is en B zelfs dan nog geen ''blanke slet'' kan neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |