het stond in de krant.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je plaat loopt een beetje vast, we weten het nu wel.
Voor mij is ze schoon tot het tegendeel bewezen is. En ze komt echt never nooit onder de dopingcontrole uit, de WADA heeft ook haar al getest na de 100 meter en de diamond league eerder deze maand. Als die uitslagen positief waren hadden we dat allang geweten..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze loopt de 4e tijd ooit gelopen en verpulvert de tijden van een stadion vol vrouwen die helemaal tot de nok toe volgespoten waren met alles wat maar op de verboden lijsten stond...dat is best wel een vraagtekentje waard.
Op je meerkampschema'is meesprinten is natuurlijk echt wel wat anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Alsof ze net begonnen is. Vier jaar terug liep ze ook al mooi mee met deze dames.
daar zou ik niet zo zeker van zijn, die la van het IAAF is nogal groot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor mij is ze schoon tot het tegendeel bewezen is. En ze komt echt never nooit onder de dopingcontrole uit, de WADA heeft ook haar al getest na de 100 meter en de diamond league eerder deze maand. Als die uitslagen positief waren hadden we dat allang geweten..
NOS Sportquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:35 schreef heywoodu het volgende:
Gaan ze wel de finale 100m horden missen
Het vergrootglas nog veel groter.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar zou ik niet zo zeker van zijn, die la van het IAAF is nogal groot.
Dat is het ook met die vermoedens, je kan een keer (of vijf) zeggen dat je het niet vertrouwt. Maar tot de positieve test kom je er geen stap verder mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor mij is ze schoon tot het tegendeel bewezen is. En ze komt echt never nooit onder de dopingcontrole uit, de WADA heeft ook haar al getest na de 100 meter en de diamond league eerder deze maand. Als die uitslagen positief waren hadden we dat allang geweten..
Oprotten Noberquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:36 schreef Nober het volgende:
BREAKING SCHIPPERS DAGELIJKS BIJNA OUT OP ONVERKLAARBARE WIJZE
Pleur op joh azijnpisser.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
Ik hoop van harte dat ze clean is maar vrees toch dat zoiets gebeurd achter gesloten deuren:
[ afbeelding ]
de valse beschuldigen spatten van het schermquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:36 schreef VacaLoca het volgende:
Ik hoop van harte dat ze clean is maar vrees toch dat zoiets gebeurd achter gesloten deuren:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |