in een ideale wereld..quote:
Hier is er een om te vervangen alvast dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de eerste twee posts weghaal klopt het weer, maar mij is verteld dat het topic dan stuk gaat...
meteen besteldquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Sportsokken ronde 2 voor wie het gemist heeft en echt niet zonder kan in zijn badslippers.
Hmm, sokken heb ik niet nodig, slippers nog wel eigenlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Sportsokken ronde 2 voor wie het gemist heeft en echt niet zonder kan in zijn badslippers.
Alle rechter sokken zitten in de box.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie trouwens alleen maar linker sokken afgebeeld.
Niet voor mensen met rechtervoeten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie trouwens alleen maar linker sokken afgebeeld.
Ben jij het, nattekat ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet voor mensen met rechtervoeten.
Drogekat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wacht, ik verwar je met een andere *.kat van op het forum hiermy bad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik denk Vochtigepoesquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]semi natte kat
Mooi, want Drogekat is mijn alteregoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
daarom zetten ze ook 25 messen op de foto en krijg je er maar 5quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, want Drogekat is mijn alterego
Bestekset erbij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Wat eens stilte... ik ga wel aan mijn lunch.
Levenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef Nizno het volgende:
zo, band is weer vol en fiets meteen verkocht
Dus sneller terug dan gedacht.
ik las al dat je hier belaagd werd door de niet blauwen....quote:
Iedereen wrd zo stil, ik wist gewoon dat ze iets van plan warenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las al dat je hier belaagd werd door de niet blauwen....
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
A een subwoofer. Voor als je de Beats hoofdtelefoon hebt gekocht en compleet verslaafd bent geraakt aan de bas
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
A een subwoofer. Voor als je de Beats hoofdtelefoon hebt gekocht en compleet verslaafd bent geraakt aan de bas
doe ik morgen wel. vandaag geen zin meer om ook nog maar 1 stap te zettenquote:
vervelend lijkt me datquote:
11 euro?quote:
ik ben een speaker ik ben een speaker ik ben een speakerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef wolfrolf het volgende:
haha vroeger zijn mijn leraar altijd tegen mij: jij bent een speaker!! Strafwerk!!!!
Weer deze speakers. No goquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef Cassius het volgende:
Dikke speakerset, dat is een technische term.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik ben een speaker ik ben een speaker ik ben een speaker
ah tot half 5?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Nog één!
Nog één uur voordat ik stoóp!
ze hebben nog ffquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Nog één!
Nog één uur voordat ik stoóp!
Wat schattigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:34 schreef LTVDK het volgende:
Deze wilde Peunage. Voor zijn moeder. Maar die is er nu natuurlijk weer niet ...
Jep. Dan wat eten halen. Daarna nog tot 17:40 door op mobiel (met eten op schoot).quote:
quote:Gebruikt iemand 'da bomb' nog? De iBOOD Hunt site van 1DK is het zeker wel! #iboodhunt http://1dk.nl/iboodhunt
quote:
En ik weet nog steeds niet welke van de 2 vervelender isquote:
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:47 schreef wolfrolf het volgende:
nattekat ik ben helemaal niet cheerleadertjen
Ik ben niet vervelendquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet welke van de 2 vervelender is
Users he, niet de UI's
LTKDVquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet welke van de 2 vervelender is
Users he, niet de UI's
Vorige keer duurde het 5 uur voordat de volgende box kwam na die minidronesquote:
Op zich dan jammer dat de hunt over zo'n 36 minuten afgelopen is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het 5 uur voordat de volgende box kwam na die minidrones
serieus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op zich dan jammer dat de hunt over zo'n 36 minuten afgelopen is.
Nee, dan gaat Nattekat wegquote:
Dan val je morgen in een zwart gat jasmijntjequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Gelukkig.
Denk dat ik verslaafd ben namelijk.
Ja misschien zijn er nog wel andere sites die dit ook doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan val je morgen in een zwart gat jasmijntje
ja misschien wehkamp ofzquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien zijn er nog wel andere sites die dit ook doen?
eBay veilingen gaan volgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien zijn er nog wel andere sites die dit ook doen?
Heli werd overgeslagen, maar het klopt aardig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een soort volgorde in
Straks dus die heli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |