Je kan een IB60 inkomensverklaring laten opsturen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef lolnoob123 het volgende:
Dank allen, ik zal even bellen met de Belastingdienst
Er is geen effect op de toeslagen. Voor de toeslagen geldt dus gewoon het belastbare inkomen van deze 3 jaren. Middeling wijzigt hier niets aan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:09 schreef Leandra het volgende:
Wat voor effect heeft middeling op ontvangen toeslagen?
Thnx, dan zal ik mijn zoon er eens op wijzen....quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:19 schreef belfis het volgende:
[..]
Er is geen effect op de toeslagen. Voor de toeslagen geldt dus gewoon het belastbare inkomen van deze 3 jaren. Middeling wijzigt hier niets aan.
Hoef je niet eens klant voor te zijn. Ik heb gewoon een account aangemaakt en kon daarmee de brief genereren. Wel even narekenen, bij mij zaten ze er een hele euro naast.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Poekieman het volgende:
Als je bij KNAB zit: ook die heeft een tooltje waarmee je dit kunt berekenen, en een brief voor de belasting kunt genereren om dit aan te vragen...
Min de drempel van 500 euro.....quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:18 schreef belfis het volgende:
U kunt het beste middelen over 2012, 2013 en 2014. Bij resp. inkomens van 0K, 15K en 35K krijgt u ¤ 851 terug.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Min de drempel van 500 545 euro.....
Zo blijft er nog minder over....quote:
Tja, je rekent jezelf al gauw rijk en denk dat je er veel aan overhoudt, maar na de berekening en de drempel valt het vies tegen....quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:53 schreef ManAtWork het volgende:
Kan ik niet helpen. 't Is niet anders.
Nee, de ¤ 851 is de werkelijke teruggave. Er is dus al rekening gehouden met de drempel van ¤ 545.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Min de drempel van 500 euro.....
Ik heb al jaren geleden gemiddeld maar ik heb altijd gewerkt tijdens mijn studie, dus voor mij was het niet zoveel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:49 schreef lolnoob123 het volgende:
Het geld is binnen! Toch wel echt de moeite waard.
Als het goed is berekend, krijg je binnen een week of vier/vijf wel bericht.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Net mijn middelingsverzoek op de post gedaan.
Ik ben benieuwd of het gehonoreerd gaat worden en hoe lang het duurt voordat ik een reactie krijg.
Ja ik zal hier posten wat er gaat gebeuren.
Ik hoop het we zullen het zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als het goed is berekend, krijg je binnen een week of vier/vijf wel bericht.
Ik merk dat middelingsverzoeken sneller worden afgehandeld.
Precies 5 wekenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als het goed is berekend, krijg je binnen een week of vier/vijf wel bericht.
Ik merk dat middelingsverzoeken sneller worden afgehandeld.
Regelmatig. Bedrijfsmatig.quote:Op woensdag 26 juni 2019 23:01 schreef Ole het volgende:
Iemand nog recent een middelingsverzoek ingediend?
Je kan ook blij zijn dat er überhaupt een mogelijk tot middeling bestaat...quote:Op woensdag 26 juni 2019 23:01 schreef Ole het volgende:
Belachelijk trouwens dat ze meer dan 500 euro inhouden. Kun je best een leuke vakantie van boeken in het laagseizoen
Mwah.. bedrijven mogen ook verliezen compenseren hoor. En over veel langere periodequote:Op donderdag 27 juni 2019 22:53 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Regelmatig. Bedrijfsmatig.
[..]
Je kan ook blij zijn dat er überhaupt een mogelijk tot middeling bestaat...
Middeling is niet hetzelfde als het verrekenen van verliezen. Overigens kunnen particulieren een eventueel negatief inkomen ook verrekenen met voorgaande of komende jaren. Tevens zijn verliezen in de IB-sfeer langer verrekenbaar dan in de VPB-sfeer.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:58 schreef Ole het volgende:
Mwah.. bedrijven mogen ook verliezen compenseren hoor. En over veel langere periode
Dat heb ik inderdaad gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:02 schreef belfis het volgende:
Sinds dit voorjaar is het niet meer nodig om een berekening mee te sturen. Eenvoudig in het verzoek de 3 jaren invullen waarover gemiddeld moet worden. En de Belastingdienst doet verder het werk. Lees hier
N.B; de berekening kan eenvoudig via de site van bijvoorbeeld belastinghelden of berekenhet De 3 belastbare inkomen Box 1 invullen en je ziet direct het resultaat. Lees hier
N.B: alleen de inkomens invullen volstaat. De vakjes van de belasting en de PVV leeg laten.
Ben ik ook. Heb dat jaar gruwelijk veel betaald. Meer dan 30.000quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:53 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Regelmatig. Bedrijfsmatig.
[..]
Je kan ook blij zijn dat er überhaupt een mogelijk tot middeling bestaat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |