ik ben met opzet ook niet even gaan wandelen in de pauze. Geen zin om weer helemaal plakkerig binnen te komen.quote:
Slim. Zo verstandig was ik niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ben met opzet ook niet even gaan wandelen in de pauze. Geen zin om weer helemaal plakkerig binnen te komen.
Ach, er is airco en koffiequote:Op maandag 31 augustus 2015 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Slim. Zo verstandig was ik niet.Maar ik trek het ook niet om de hele dag in dit gebouw te blijven zitten.
dat is in Almelo altijd wel voor elkaar. Alleen zit ik na morgen weer in Enschede waarschijnlijk. Daar is geen airco. Dus ik vind het niet zo erg dat het wat koeler wordtquote:
you're welcomequote:Op maandag 31 augustus 2015 13:40 schreef KomtTijd... het volgende:
In de trein is het goed toeven. Als ik het thuis niet trek ga ik gewoon rondtoeren tot het donker is of zo.
Spannendquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:25 schreef Tally het volgende:
Hier word het nu best donker. Tot aan 5 minuten geleden was de lucht straks blauw en veel zon.
Maar nu word het steeds donkerderderder.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, vooral benauwd.
Volgens mij zit ik bij Tally in de buurt btw.
Gaat zo weer regenen en onweren!quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:25 schreef Tally het volgende:
Hier word het nu best donker. Tot aan 5 minuten geleden was de lucht straks blauw en veel zon.
Waaien doet het al. Zie ik nu.quote:
28 binnen op kantoor. Ik zit ltt en fig. te soppenquote:
Ik mag het noodweer tegemoet rijden zo te horen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:25 schreef Tally het volgende:
Het begint nu zachtjes te regenen. Maar een druppel per minuut ofzo dus echt zachtjesquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik mag het noodweer tegemoet rijden zo te horen.
http://www.buie.nl/quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Het begint nu zachtjes te regenen. Maar een druppel per minuut ofzo dus echt zachtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |