Ben zelf alleen de Dualshock 4 gewend maar een Xbox 360 controller zal ook prima werken (of natuurlijk Xbox One als je wat meer geld ter beschikking hebt)quote:Op woensdag 23 september 2015 13:52 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik ga Rocket League denk ik ook maar aanschaffen, maar zo te lezen heb ik wel eerst 2 controllers nodig, gezien ik ook split screen op de tv met een vriend wil spelen.
Ik ben echter een totale leek wat betreft controllers, heb nog nooit één gebruikt of in bezit gehad. Welke controllers raden jullie mij aan of welke gebruiken jullie voor RL?
RL is voor mij ook het eerste spel dat ik met een controller speel. Heb een draadloze 360-controller gekocht met zo'n ontvanger erbij en dat werkt perfect. Batterijen gaan behoorlijk lang mee en de vrijheid van draadloos is toch wel erg mooi.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:52 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik ga Rocket League denk ik ook maar aanschaffen, maar zo te lezen heb ik wel eerst 2 controllers nodig, gezien ik ook split screen op de tv met een vriend wil spelen.
Ik ben echter een totale leek wat betreft controllers, heb nog nooit één gebruikt of in bezit gehad. Welke controllers raden jullie mij aan of welke gebruiken jullie voor RL?
Hij was bij de PS+ gratis ja... Paar maanden terugquote:Op woensdag 23 september 2015 19:13 schreef Pino0 het volgende:
Dacht dat dit gratis was. Heb gewoon PS4 plus? Dat ik gewoon online kan en als ik hem wil downloaden staat er dat ik 20 moet aftikken.
Welke goed voelt voor jou.. De meeste controllers werken op de PCquote:Op woensdag 23 september 2015 13:52 schreef Schroevendraaier het volgende:
Mooi net nadat ik werkeloos word.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef Jimbo het volgende:
ik ga een rocket league tournooitje organiseren 31 oktober / 1 november
ik houd jullie op de hoogte
Oei, ik doe meequote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef Jimbo het volgende:
ik ga een rocket league tournooitje organiseren 31 oktober / 1 november
ik houd jullie op de hoogte
320 uur PC, zo'n 200 uur PS4 gok ik.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Pancake hoelang speel je al
Daarom gokte ik ookquote:Op woensdag 23 september 2015 21:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
kan nergens vinden hoeveel uur op ps4
Die mag in de OP wat mij betreftquote:Op woensdag 23 september 2015 22:54 schreef Jimbo het volgende:
Deze goal die ik net scorede
mijn mooiste goal tot nu toe denk ik wel
Je mag weer op twitch?quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:40 schreef iPancakeMix het volgende:
http://twitch.tv/thegonthorian
Kom lekker kijkenIk ga eens wat potjes Rocket Leaguen met muziek in de achtergrond.
Ik ga zo Gfinity competitie doen met mijn teamquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Haten op Purmerend![]()
Maar gz op je rank
Oh das geen probleemquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:30 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ik ga zo Gfinity competitie doen met mijn teamBegint om 7 uur, kan ik lekker in het Engels via de mic communiceren met Noren en Denen, wat ik nog nooit heb gedaan
Ik ben socially awkwardquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh das geen probleemgewoon lekker praten
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:59 schreef Schroevendraaier het volgende:
Intussen ook RL aangeschaft samen met 2 controllers
Lekker afgelopen weken splitscreen met een vriend zitten spelen via de tv. Echt een verslavend spel
Ik pas 53 ofzquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:03 schreef iPancakeMix het volgende:
En toch is dit topic dood. Intussen zit ik op Steam al aan de 400 uur.
Klopt, maar bij dit spel heb ik wel heel erg 'aaaah, nog eentje dan' met als gevolg dat het zo 1 uur snachts is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Tja het is ook niet echt een spel om heel de dag door te spelen vind ik. Ik speel het soms als ik gewoon even zin heb in een paar potjes.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar bij dit spel heb ik wel heel erg 'aaaah, nog eentje dan' met als gevolg dat het zo 1 uur snachts is.
Precies, merken wij heel goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar bij dit spel heb ik wel heel erg 'aaaah, nog eentje dan' met als gevolg dat het zo 1 uur snachts is.
Wat bedoel je precies met een bullet shot? Een aerial die je recht met de punt raakt? Ik scoorde er een paar dagen terug namelijk eentje maar wel vanaf de muur:quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:39 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Weet iemand hoe je een bullet shot in de lucht doet?
Lekkere goalquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met een bullet shot? Een aerial die je recht met de punt raakt? Ik scoorde er een paar dagen terug namelijk eentje maar wel vanaf de muur:
http://gfycat.com/BasicAlienatedHorse
Als je gewoon op de grond rijd kan je een bullet shot doen door 2 keer op A/X te klikken. Dus ik wil weten hoe je dit doet wanneer je vliegtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met een bullet shot? Een aerial die je recht met de punt raakt? Ik scoorde er een paar dagen terug namelijk eentje maar wel vanaf de muur:
http://gfycat.com/BasicAlienatedHorse
Dat geldt niet voor iedereen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Spel kost geen drol en heb er al meer dan 200 uur inzitte
Wa maakt die 4eu dan uit voor een dope nieuwe skin. Hiermee support je iig de game
Mooi jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:15 schreef Scrummie het volgende:
Al dat gelul over Rocket League heeft er weer voor gezorgd dat ik vanavond waarschijnlijk de hele avond aan dit kutspel ga verknallen
Sowieso halen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:28 schreef Schroevendraaier het volgende:
Normaal koop ik nooit skin DLCs (of uberhaupt DLC), maar deze ziet er stiekem wel gaaf uit:
Schijnbaar wordt het deze keer 1 of 2 euro ofzo.
Maar uiteraard een must buy zoals je hier boven leestquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:50 schreef Jiggler het volgende:
Heb de DLC gehaald, maar je krijgt enkel de DeLorean auto met 0 customization mogelijkheden. Beetje jammer voor dat geld.
Al gezien via youtube ja. Daarom twijfel ik nog om het überhaupt te kopen. Ook al ziet het er gaaf uit, helemaal geen costumization (op je main kleur na dan) vind ik wel jammer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:50 schreef Jiggler het volgende:
Heb de DLC gehaald, maar je krijgt enkel de DeLorean auto met 0 customization mogelijkheden. Beetje jammer voor dat geld.
Computers zijn shit. Veelste makkelijk in vergelijking met echte mensen zoals Frunk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:18 schreef Evi_90 het volgende:
Ik ben ook maar weer begonnen. Eerst maar een paar seizoenen spelen om wat beter te worden.
Dan ben ik tenminste niet de slechtste. Ik wissel het af met online.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:36 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Computers zijn shit. Veelste makkelijk in vergelijking met echte mensen zoals Frunk.
Ik ben ook slecht gaan we nu 1vs1?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:42 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dan ben ik tenminste niet de slechtste. Ik wissel het af met online.
Gaat 'm niet meer worden vandaag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:08 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht gaan we nu 1vs1?
Hoeft ook niet vandaag, maar een dezer dagen ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:14 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Gaat 'm niet meer worden vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door 2Happy4U op 03-11-2015 10:58:21 ]
Nice! Gratis ook nogquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:00 schreef Jiggler het volgende:
Trailer van de nieuwe dingen die er in november en december aankomen.
En na het zien van dit heb ik 3x zoveel zin om het te gaan spelen.
Dit inderdaad, kan dit topic hierdoor niet eens meer op mijn mobiel laden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:47 schreef Ireyon het volgende:
Wat is in hemelsnaam het nut van Gfycat gebruiken en dan alsnog naar die tyfusgrote .gifs linken.. Zo gaat het topic wel dood ja, als de pagina überhaupt niet te laden is
Ik keek dus via mobiel omdat er nieuwr post was en meteen door 500 mb dataquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:47 schreef Ireyon het volgende:
Wat is in hemelsnaam het nut van Gfycat gebruiken en dan alsnog naar die tyfusgrote .gifs linken.. Zo gaat het topic wel dood ja, als de pagina überhaupt niet te laden is
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik keek dus via mobiel omdat er nieuwr post was en meteen door 500 mb data
Je kan niet meer een edit doen na een bepaalde tijd... Alleen de modjes en die weigeren het aan te passenquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan niet meer een edit doen na een bepaalde tijd... Alleen de modjes en die weigeren het aan te passen
Het was me een genoegen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:13 schreef Jiang153 het volgende:
Resteert dus niks anders op dan of deze pagina vol posten zodat je verder gaat of gewoon een nieuw topic
Gefeliciteerd pannenkoek je hebt je eigen topic verpest
Ga even 10 posts spammen dan zit ik op de volgende pagina!quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Het was me een genoegen.
Nee even serieus, ik kan mijn eigen post niet meer editen?
En nee dan moet je zo'n kut abbo hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Het was me een genoegen.
Nee even serieus, ik kan mijn eigen post niet meer editen?
quote:Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan niet meer een edit doen na een bepaalde tijd... Alleen de modjes en die weigeren het aan te passen
Dan kan je nog wel een weekje of 2 wachten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik mod mobiel, eergisteren begonnen de pagina te laden op openbaar wifi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |