Je moet de topics wel lezen hequote:
Volwassen mensen die te pas en te onpas verkleinwoorden gebruiken zijn weird.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:34 schreef Ddreamerke het volgende:
Maar ik heb erbij vermeld dat ik en "mijn ventje" samen een dochter van 8 maanden hebben...
Zou nogal weird zijn moest dat met mijn zoon zijn... ;-)
Negeer de fokkers, het is stanaard dat mensen op je posts gaan mierennesten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef Ddreamerke het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom iedereen zich zo druk maakt en er zo'n drama van maakt omdat ik "ventje" zei... Bij ons wordt dat constant gezegd: vent, venteke, ventje...
Naar de wát?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:49 schreef Ddreamerke het volgende:
@Burdie: over 2 weken is hij jarig en dan ga ik de klein naar de bomma brengen en gaan we lekker eten!
Welke achterhoek van NL woon jij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:58 schreef Ddreamerke het volgende:
:-) Kennen jullie "bomma" niet? Wsl is het duidelijker voor jullie als ik "oma" zeg...
Klinkt als straattaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:58 schreef Ddreamerke het volgende:
:-) Kennen jullie "bomma" niet? Wsl is het duidelijker voor jullie als ik "oma" zeg...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:12 schreef DonJames het volgende:
Ddreamerke, soms rij ik te hard door een 30-zone en dan rij ik allemaal kinderen aan en dat wil ik helemaal niet . Heb jij advies voor mij hoe ik er voor kan zorgen dat ik minder hard rij en dat mijn buren mij weer aardig gaan vinden? Ik ben echt helemaal ten einde raad.
Dat is helemaal niet erg! Nadat je er een stuk of 100 hebt aangereden gaat de lol er vanzelf wel af. Maak je geen zorgen, komt allemaal goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |