Liverpoolquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax
Liverpool
Monaco
Rosenborg
Had ook zomaar een CL-poule kunnen zijn
Elke poule bestaat uit een team van pot 1, 2, 3 en 4. Ploegen uit dezelfde landen kunnen niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:41 schreef Barastyr het volgende:
Kan het zo zijn dat een team uit plot 4 met een team uit plot 2 terecht komt?
Dat is juist het hele idee van die potten...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:41 schreef Barastyr het volgende:
Kan het zo zijn dat een team uit pot 4 met een team uit pot 2 terecht komt?
Ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dus Ajax kan weer Rapid Wien loten?
Dat klopt als een busquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik hoop het eigenlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Pot 1: Ajaxquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:23 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zijn per pot de zwakste ploegen?
Pot 2:
Viktoria Plzeň (CZE)
Club Brugge (BEL)
Denk ik iig?
Dat denk ik ook. Maar laat me graag verrassen.quote:
PAOK is ook altijd leuk. Zeker in de uit wedstrijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:50 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk Celtic uit pot 2, leuke wedstrijden aangezien die altijd wel vrij open spelen.
Bovendien kan die van Dijk er weinig van (al zal die dan wel vertrokken zijn naar The Saints).
Club Brugge haalde vorig seizoen de Kwartfinale van de Europa leaguequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:23 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zijn per pot de zwakste ploegen?
Pot 2:
Viktoria Plzeň (CZE)
Club Brugge (BEL)
Denk ik iig?
EUROSPORTquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:34 schreef G3rtonimo het volgende:
Borrusia Dortmund
Liverpool
AS Monaco
FC Groningen
Dat zou wel een mooie poule zijn![]()
Is de loting ook nog ergens live te volgen?, muv Fox
Zou raar zijn, de afgelopen jaren altijd via Eurosport gekekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:35 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Ohw toch wel? Ik zat in een online tv gids te kijken en daar stond het niet bij
Daarvoor amper in Europa gespeeld in de laatste vijf jaar. Eén zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Monaco in Pot 3 zit. Vorig jaar de kwartfinale CL gehaald.
Hoe is het mogelijk dat psv in pit 1 zat van CL, geen kut gepresteerd afgelopen jaren...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Monaco in Pot 3 zit. Vorig jaar de kwartfinale CL gehaald.
Omdat die een andere indeling gebruiken, mafkeesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat psv in pit 1 zat van CL, geen kut gepresteerd afgelopen jaren...
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat die een andere indeling gebruiken, mafkees
Dnipro pot 1 danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dnipro haalde wel halve finale EL.quote:
halve finale?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dnipro haalde wel halve finale EL.
Maar Liverpool in Pot 2 is ook niet te begrijpen
Liverpool heeft toch al jaren niks meer laten zien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dnipro haalde wel halve finale EL.
Maar Liverpool in Pot 2 is ook niet te begrijpen
Eurosport 2 om precies te zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:35 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Ohw toch wel? Ik zat in een online tv gids te kijken en daar stond het niet bij
Finale zelfsquote:
twitter:jdnijland twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 12:58:11De spanning stijgt!! http://t.co/7jFK1AVYQ7 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |