Liverpoolquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax
Liverpool
Monaco
Rosenborg
Had ook zomaar een CL-poule kunnen zijn
Elke poule bestaat uit een team van pot 1, 2, 3 en 4. Ploegen uit dezelfde landen kunnen niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:41 schreef Barastyr het volgende:
Kan het zo zijn dat een team uit plot 4 met een team uit plot 2 terecht komt?
Dat is juist het hele idee van die potten...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:41 schreef Barastyr het volgende:
Kan het zo zijn dat een team uit pot 4 met een team uit pot 2 terecht komt?
Ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dus Ajax kan weer Rapid Wien loten?
Dat klopt als een busquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik hoop het eigenlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Pot 1: Ajaxquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:23 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zijn per pot de zwakste ploegen?
Pot 2:
Viktoria Plzeň (CZE)
Club Brugge (BEL)
Denk ik iig?
Dat denk ik ook. Maar laat me graag verrassen.quote:
PAOK is ook altijd leuk. Zeker in de uit wedstrijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:50 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk Celtic uit pot 2, leuke wedstrijden aangezien die altijd wel vrij open spelen.
Bovendien kan die van Dijk er weinig van (al zal die dan wel vertrokken zijn naar The Saints).
Club Brugge haalde vorig seizoen de Kwartfinale van de Europa leaguequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:23 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zijn per pot de zwakste ploegen?
Pot 2:
Viktoria Plzeň (CZE)
Club Brugge (BEL)
Denk ik iig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |