Guantanamo zat er vol mee, mensen die ook niets te verbergen (bleken te) hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 02:03 schreef Beathoven het volgende:
Tap maar af, ik heb niets te verbergen.
Lijkt me prachtig als ze dan een keer onterecht bij jou een inval doen zoals dat ook in de UK gebeurde;quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 02:03 schreef Beathoven het volgende:
Tap maar af, ik heb niets te verbergen. Als het een bomaanslag of liquidatie kan voorkomen vind ik 't wel prima. Als terroristische cellen vrij over het internet kunnen bewegen en we kunnen zoiets vooraf weten, dan teken ik daarvoor. Privacy en het internet is voor mij nooit een issue geweest, dat is net zoiets als privacy op de openbare weg.
Wist je dat het syteem werkt met cirkels?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 02:03 schreef Beathoven het volgende:
Tap maar af, ik heb niets te verbergen. Als het een bomaanslag of liquidatie kan voorkomen vind ik 't wel prima.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De nazi's hadden nog meer respect voor je privacy dan de mensen die dit willen doorvoeren.
Die zouden het hele internet gebeuren meteen de kop in hebben gedrukt, als dat toen zou hebben bestaan. Kijk naar zo'n pseudo-dictator als Erdogan wat-ie met internet doet. Of hoe het er in Noord-Korea eraan toe gaat. Of Cuba.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De nazi's hadden nog meer respect voor je privacy dan de mensen die dit willen doorvoeren.
De gewone burger geeft vandaag de dag minder om privacy dan de nazi's. Zeker de huidige generaties met facebook enzo. Ze snappen het begrip 'privacy' al niet meer, zoals de gemiddelde fokker niet snapt wat racisme is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Klopt helemaal. Gewoon werken, slapen, beetje appen, beetje flauwekul op het internet zetten. Soms wat kritisch op de Islam, maar dat zijn we allemaal. We hebben niks te verbergen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 01:20 schreef Woelwater het volgende:
Als je je gewoon netjes gedraagt heb je ook niets te vrezen.
We kunnen het ook omdraaien. Als ik me netjes gedraag, waarom moet de overheid dan alles van me weten? Ze hebben simpelweg het recht niet om op deze manier het privéleven van alle Nederlanders binnen te dringen. Het geeft ook aan dat de overheid alle burgers tot op het bot wantrouwt en ons allemaal als potentiële misdadigers beschouwt. Dit heeft nul komma nul te maken met anti-terrorisme maar alles met controle. Als je ten alle tijden weet wat iemand doet en wanneer dan zal diegenen nooit meer zijn/haar leven kunnen lijden zonder eerst bij elke stap na te denken over wat de overheid er van zal denken. Op dat moment ben je een slaaf van de overheid en is democratie dood.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 01:20 schreef Woelwater het volgende:
Als je je gewoon netjes gedraagt heb je ook niets te vrezen.
Welke zichzelf respecterende en enigszins, geen, totale hersendode 'terrorist' gaat zijn mogelijke daden en communicatie laten verlopen via whatsup??? Of elk ander soort mail en internetverkeer..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 02:03 schreef Beathoven het volgende:
Tap maar af, ik heb niets te verbergen. Als het een bomaanslag of liquidatie kan voorkomen vind ik 't wel prima. Als terroristische cellen vrij over het internet kunnen bewegen en we kunnen zoiets vooraf weten, dan teken ik daarvoor. Privacy en het internet is voor mij nooit een issue geweest, dat is net zoiets als privacy op de openbare weg.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:45 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
We kunnen het ook omdraaien. Als ik me netjes gedraag, waarom moet de overheid dan alles van me weten? Ze hebben simpelweg het recht niet om op deze manier het privéleven van alle Nederlanders binnen te dringen. Het geeft ook aan dat de overheid alle burgers tot op het bot wantrouwt en ons allemaal als potentiële misdadigers beschouwt. Dit heeft nul komma nul te maken met anti-terrorisme maar alles met controle. Als je ten alle tijden weet wat iemand doet en wanneer dan zal diegenen nooit meer zijn/haar leven kunnen lijden zonder eerst bij elke stap na te denken over wat de overheid er van zal denken. Op dat moment ben je een slaaf van de overheid en is democratie dood.
Dan gebruiken ze maar supercomputers die alle beeldmateriaal scannen op dergelijke inhoud en deze gelijk vernietigen, en tracen en oppakken. Ben je er zo vanaf, althans digitaal dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:30 schreef PirE het volgende:
Wat is nou iets minder privacy als we daarmee wat extra pedo's op kunnen pakken. Denk toch aan die onschuldige kinderen. Tevens terrorisme.
De terroristen van de Thalys en de Charlie Hebdo waren al bekend bij de Franse inlichtingendiensten, dankzij hun privacywetgevingen die verder schijnen te gaan dan de onze.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:30 schreef PirE het volgende:
Wat is nou iets minder privacy als we daarmee wat extra pedo's op kunnen pakken. Denk toch aan die onschuldige kinderen. Tevens terrorisme.
Geen vuiltje aan de lucht. De situatie is onder controle.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De terroristen van de Thalys en de Charlie Hebdo waren al bekend bij de Franse inlichtingendiensten, dankzij hun privacywetgevingen die verder schijnen te gaan dan de onze.
Werkt dus uitstekend he?
Ze moeten eens iets doen aan die vervelende wespen. Die veroorzaken jaarlijks steeds meer doden in Nederland dan het terrorisme.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:13 schreef I-care het volgende:
[..]
Geen vuiltje aan de lucht. De situatie is onder controle.
Ja, is al jaren zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:52 schreef arjan1112 het volgende:
Het is toch al heel lang bekend dat Nederland meer aftapt en dergelijke dan alle andere landen bij elkaar ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |