Ah ja, dat is hier door de LSD sowieso al geen probleem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
matig, elin krijgt altijd redbull zodat ze d'r middagslaapje over kan slaan als we ergens zijn.
en een puppy dan toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
matig, elin krijgt altijd redbull zodat ze d'r middagslaapje over kan slaan als we ergens zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:24 schreef -ik86- het volgende:
![]()
ik heb m'n eerste werkdag overleefd!! En ik kon het nog en het was net alsof ik nooit was weggeweest
![]()
Maar nu ben ik wel moe en voel litteken/wond van de de keizersnee nu wel weer. Rest van de dag maar mooi relaxen dus!
grappig, Michael wil juist graag naar z'n buik, maar dat lukt maar niet, maar als hij eenmaal op z'n buik ligt (met hulp) dan ligt hij binnen notime weer op z'n rugquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:41 schreef Risu het volgende:
Ludan, wat een rotsituatie zo. Ik denk niet dat ze je kunnen weigeren nee.
Y rolfilmpje nog niet gelukt. De camera hing dus aan de oplader, en wat denk je... Ligt ze ineens weer op dr buik. Weer niks gezien ook.![]()
Maar goed, ze kan het, en ze trekt een enorm blij gezicht als ze daar zo ligt.Alleen na een tijdje huils, want ik ben moe en ik wil op mijn rug, hoe moet dat nou?
Beroepsdeformatie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:24 schreef LuDann het volgende:
Hoort eigenlijk hier niet thuis maar ik moet het toch even kwijt omdat ik er al wat over gepost had. De examen-commissie heeft bijna al mijn verzoeken afgewezen. Een soort ontmoedigingsbeleid lijkt het. Ik mag geen deelresultaten meenemen en moet opnieuw voldoen aan de participatie- en aanwezigheidsplicht.
Ik quote: ''Gezien je gezondheidssituatie is de verwachting dat je hier niet aan zal kunnen voldoen waardoor de directie niet bereid is toestemming te verlenen voor een bijzondere regeling.''
Bam. Twee dagen voor mijn eerste college. Met de melding dat ik me volgend jaar maar weer moet melden. Alsof ik me hier bij neer ga leggen, ik heb alles om mijn studie heen gepland! Ik heb echter een bewijs van inschrijving, dus ze mogen me niet weigeren volgens mij? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, terug mailen maar dat ik hier niet mee akkoord ga en er maandag gewoon zal zijn.
Het recht van stufI blijft ook na een pauze na je 30e bestaan als er kan worden aangetoond dat de pauze noodzakelijkerwijs is ingelast Door chronische ziekte of handicap. Handicap is eigenlijk een ruime definitie, ondanks dat het vaak beperkt gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:05 schreef LuDann het volgende:
Helaas zal mijn recht op studiefinanciering vervallen als ik nu een pauze inlas met studeren, Mariposas. En zonder kan ik het niet betalen.
Kuukske, mag ik je anders even een PM sturen? Ik vind het zelf ook nogal een vaag verhaal namelijk.
De mail die ik heb gehad is gewoon van mijn studieadviseur, dat hij met de directie heeft overlegd. Geen directe reactie van de examencommissie ofzo. En als ik de OER erop na sla mogen ze me alleen de toegang tot studie ontzeggen als ik in een officiële horing ongeschikt ben bevonden voor het uitoefenen van het beroep. Niet omdat iemand mij vanachter een bureau niet gezond genoeg zou achten.
Ah oke, dat is fijn om te weten en op zich wel een idee. Ik heb even een apart topic geopend om deze niet te veel te vervuilen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 07:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Het recht van stufI blijft ook na een pauze na je 30e bestaan als er kan worden aangetoond dat de pauze noodzakelijkerwijs is ingelast Door chronische ziekte of handicap. Handicap is eigenlijk een ruime definitie, ondanks dat het vaak beperkt gebruikt wordt.
Je zou op kunnen zoeken wat duo onder handicap verstaat. Geeft duo hier geen omschrijving van, dan zou ik het zoeken in uitspraken.
Als je het niet kan vinden is gewoon gaan wel verstandig met idd de mededeling dat zij niet kunnen bepalen of het gezien je gezondheid haalbaar is.
Als het maandag is even met duo bellen wat zij zien als handicap (desnoods ter bevestiging ). Laat ze het antwoord het liefst per mail of Schrift bevestigen en vraag of je onder deze uitzondering valt.
De makkelijkste manier is uiteraard dat duo je onder de uitzondering laat vallen, maar de uitspraak van de commissie geeft ook wel mogelijkheden.
Welterusten Mariposas!quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:30 schreef Mariposas het volgende:
Ik merk dat ik nog niet helemaal gewend ben aan mijn nieuwe leven. Ik voel me niet moeder+mezelf. Met L voel ik me alleen moeder, als hij niet thuis is of ik van huis ben voel ik me mezelf, zoals voor hij er was... Alleen dat voelt dan ook heel raar, want ik heb toch een kind?! Ik weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |