Dat duurt nog bijna een jaar johquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit al na te denken over hoe we het aan gaan pakken met zijn eerste verjaardag. Kom er nog niet helemaal uit..
Maar wat ik gistermiddag heb gekolfd en in de deur heb gezet kan ik zo nog wel invriezen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie het filmpje niet, soesakun je ze niet via youtube uploaden? Dat werkt eigenlijk overal wel.
Kris, invriezen moet binnen 24 uur en ontdooide melk ook binnen 24 uur. Vers is het een week in de koelkast houdbaar. Zet de flesjes achteraan boven het koelelement, daar is het het koudst. Nooit in de deur ofzo.
Selvaria, wat vreselijk frustrerend lijkt me dat zeg! Ik hoop voor jullie dat ze het snel weer oppakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:54 schreef Selvaria het volgende:
O ja,Bij mij ging het vanzelf weg. Veel vezels eten en water drinken enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie het filmpje niet, soesakun je ze niet via youtube uploaden? Dat werkt eigenlijk overal wel.
Kris, invriezen moet binnen 24 uur en ontdooide melk ook binnen 24 uur. Vers is het een week in de koelkast houdbaar. Zet de flesjes achteraan boven het koelelement, daar is het het koudst. Nooit in de deur ofzo.
Selvaria, wat vreselijk frustrerend lijkt me dat zeg! Ik hoop voor jullie dat ze het snel weer oppakt!
Curanol (combi zalf + tabletten) al geprobeerd? Herkenbaar probleem (al tijdens de zwangerschap helaas), en dit helpt bij mij wel. Weg is het niet meteen, maar wel minder, en vooral minder pijnlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja,Na de bevalling, 1 mandarijn en 2 walnoten. Nu zijn ze weg.. Hier curanol (zalf + pilletjes) en 2 maal daags sprayen met otrivin neusspray in 't rampgebied en je zag ze op t laatst direct verschrompelen (volgens vriend, ik had niet zo'n behoefte om mee te kijken!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vriend wel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:46 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Na de bevalling, 1 mandarijn en 2 walnoten. Nu zijn ze weg.. Hier curanol (zalf + pilletjes) en 2 maal daags sprayen met otrivin neusspray in 't rampgebied en je zag ze op t laatst direct verschrompelen (volgens vriend, ik had niet zo'n behoefte om mee te kijken!)
Www.curanol.nlquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:03 schreef Selvaria het volgende:
Curanol dus.Vrij verkrijgbaar? (ja, mijn Google is kapot.
)
Ik durf zelf ook niet goed te kijken, zal man eens vragen.
Staand voeden, respect hoor! Ik vind zittend zonder kussen al een uitdaging.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:24 schreef SaskiaR het volgende:
Pff, net een eind gelopen om geboortekaartjes te bezorgen (beter laat dan nooit) en nu doet m'n knip weer pijn... wat duurt dat lang om te genezen!![]()
Ben er wel achter gekomen dat ik ook staand kan voeden... als je moet dan moet je he, dus dan maar ergens in een portiek![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:16 schreef Zoë23 het volgende:
Blijvende liefde voor de tiny love![]()
Die van ons is nu bij LuDann
Yay voor thuis! En beterschap met allesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:55 schreef LuDann het volgende:
Kunnen aambeien ook pijnloos zijn? Ik heb wel bloed zeg maar, maar het doet geen zeer verder. Ik zou ze op zich wel kunnen verwachten na 5 uur persen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |