En nu met een hardhouten deurquote:
En wiens schuld is het wederom?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
Uccie slaat dit topic gewoon over.
Ik leef on the edgequote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Kijken of er nu nog een allochtoon in dit topic durft te komen.
Ja geef mij de schild maar weer, is wel zo makkelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wiens schuld is het wederom?
Nou nou niet zo in die slachtofferrol.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geef mij de schild maar weer, is wel zo makkelijk natuurlijk.
Nee puntje moet zo:quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Puntje moet dichterbij, kijk zo:
LTKDV.
Ik weet niet wat er fout ging, edit gemacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV.
Nee hij moet links van de emoticon, die hoort buiten de zin, kijk zo:quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV.
Elke avond boerenkool met worst zeker?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoek je nog een leuke Hollandse vriend?
Je ruikt die foto gewoon hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:46 schreef anonymoussie het volgende:
In dit topic hoort natuurlijk ook kaas.
[ afbeelding ]
![]()
Had ik al gedaan bokkenlul.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hij moet links van de emoticon, die hoort buiten de zin, kijk zo:
LTKDV.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hij moet links van de emoticon, die hoort buiten de zin, kijk zo:
LTKDV.
Vooral worst ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke avond boerenkool met worst zeker?
Dankjewel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had ik al gedaan bokkenlul.
[..]
Ruik je deze ook?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je ruikt die foto gewoon hier.
Stonersquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ruik je deze ook?
[ afbeelding ]
![]()
Nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoek je nog een leuke Hollandse vriend?
Jij bent toch een Flevolander en geen Hollanderquote:
Daar ben ik ook niet trots op hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toch een Flevolander en geen Hollander
Nee dat is Viroquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Maar elke dag doe ik niet aan.
Mag dan hopen dat die al vast zit?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef Specularium het volgende:
Zij is verliefd op Breivik.
[ afbeelding ]
Wat een kutkop.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef Specularium het volgende:
Zij is verliefd op Breivik.
[ afbeelding ]
Nou ze straalt wel iets uit; pure evil.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Echt. Totaal geen uitstraling.
Niets.
Ja. Alsof ze dood is van binnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou ze straalt wel iets uit; pure evil.
Vraag me af of ze hobby's heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou ze straalt wel iets uit; pure evil.
Oh dat maakt me dan weer vrij weinig uitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar moet ie vandaan komen?
Dieren martelen en bosbranden aansteken gok ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag me af of ze hobby's heeft.
ohquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh dat maakt me dan weer vrij weinig uit
Ja Yolley waren daar ook al.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon Louis bij Linda.
Wie is Yolley?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja Yolley waren daar ook al.
Ik ga maar gewoon.
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag me af of ze hobby's heeft.
Ik check fok! niet de hele tijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Kauauauai is wel een fijne gesprekspartner, je kan een uur wachten op een reactie bij haar.
Smooth boy ben je ookquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter whatsappen.
Zal door die racistische TT komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
Merken jullie ook dat de sfeer hier grimmig is?
Ja, ik ben een beetje bang.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
Merken jullie ook dat de sfeer hier grimmig is?
Ik ga niet kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is Katja Schuurman zo bij Jinek.
Dat dusquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik zou zelfs Viola Holt nog doen, ben een beetje seksueel gefrustreerd denk ik.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik zou zelfs Viola Holt nog doen, ben een beetje seksueel gefrustreerd denk ik.
Ik mag hem niet zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jinek zou deze christelijke prins wel willen doen volgens mij.
Hij vindt zichzelf geweldig. Leeft in zijn eigen wereldje, daar in Vaticaanstad.quote:
Ik zou niks van hem kopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou geen tweedehands auto van hem kopen.
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is de UI politie nu ook mensen die wel een UI hebben aan het achtervolgen?
Goed teken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:07 schreef LTVDK het volgende:
Sinds Fokker FP mod is loopt er iedere dag wel iemand in FB te janken, ik ben zo trots op die jongen
[ afbeelding ]
Oh ik had 'm nog niet gezien. Ik weet niet of ik eraan zou kunnen wennen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vond je je UI-facelift niet geslaagd?
ONZ / [De UI-politie! #4] Orde, gezag en handhaving!
Gewoon niet gebruiken hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:11 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb hem iig toegevoegd in de manager
Slijmbal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:14 schreef LTVDK het volgende:
Fokker #1 FP-Mod
Dit zou meer waarde hebben als hij niet de enige was
Vooral dat laatste zinnetje zodat hij geen ruzie krijgt met de rest.quote:
Wat moet je van me?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:14 schreef LTVDK het volgende:
Fokker #1 FP-Mod
Dit zou meer waarde hebben als hij niet de enige was
Niksquote:
Jawel, maar geef dan Fatima aan mij ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NiksMag ik niet eens meer een compliment geven
Gelukkig kijk ik dat niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig begint flikken Maastricht ook weer.
Haha, nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, maar geef dan Fatima aan mij ofzo.
Nee, daarom kan ik d'r ook niet weggeven he slimme Harry.quote:
Je kan mij natuurlijk wel even haar telefoonnummer DMen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, daarom kan ik d'r ook niet weggeven he slimme Harry.
Dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan mij natuurlijk wel even haar telefoonnummer DMen.
Denk dat ie nu hier zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
Deze TT werkt wel goed tegen Triggerstengels.
Dankjewel hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey Fokker, je bent weer terug bij de crew! Gefeliciteerd ouwe reus
Is dat zo'n befaamde 'confrontatie' van Elfhenkering?quote:
Ja Mani wilde alle allochtonen afschrikken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 02:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat is dit voor enge sc met die ene blonde man in de op?
of zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een twee-eenheid?
Is het geschreven door Efteling met termen als 'keihard aanpakken' en 'in de knie schieten' en matige woordgrappen?quote:
Jij wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:36 schreef Triggershot het volgende:
Ben ik hier nog wel welkom zo met de huidige TT?
Moet zeggen, dat is toch wel een opluchting. Is er trouwens een LTKDV meldpunt inmiddels?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wel.
LTKDV die doet alsof hij een snor heeft niet.
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet zeggen, dat is toch wel een opluchting. Is er trouwens een LTKDV meldpunt inmiddels?
39 pagina's aan Big Brother shit, dataverzameling. Daar ga ik niet aan meewerken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het geschreven door Efteling met termen als 'keihard aanpakken' en 'in de knie schieten' en matige woordgrappen?
Waar gaat het over?quote:
Dataverzameling van wie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
39 pagina's aan Big Brother shit, dataverzameling. Daar ga ik niet aan meewerken.
en ik?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wel.
LTKDV die doet alsof hij een snor heeft niet.
Privacyschending?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Veiligheid in de buurt/regio, op alle fronten.
[..]
CBS.
Ik wil gewoon niet dat mijn mening over bepaalde zaken in het systeem komen te staan, gekoppeld aan mijn identiteit.quote:
Precies. Maar anoniem heeft zoiets weer geen waarde waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet dat mijn mening over bepaalde zaken in het systeem komen te staan, gekoppeld aan mijn identiteit.
Meewerken aan veiligheid in de samenleving doe ik wel op mijn eigen manier.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:58 schreef Mani89 het volgende:
Zou de overheid weten wat mijn FOK! account is?
Als dat nodig is wel. Is dat nodig denk je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel veel nare dingen gezegd over Sylvana Simons.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als dat nodig is wel. Is dat nodig denk je?
Staat er wel eens een groene Volkswagen Transporter in je straat, of een "PTT tentje"?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb wel veel nare dingen gezegd over Sylvana Simons.
Nee, er staat wel al een paar dagen een ijsverkoopwagen voor me op de stoep, en een draadloos signaal genaamd "aivdwaifai" .quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Staat er wel eens een groene Volkswagen Transporter in je straat, of een "PTT tentje"?
Dat is voor de buren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, er staat wel al een paar dagen een ijsverkoopwagen voor me op de stoep, en een draadloos signaal genaamd "aivdwaifai" .
Henktown zeker?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, er staat wel al een paar dagen een ijsverkoopwagen voor me op de stoep
quote:Wat ben jij toch een onverbeterlijk anti-sociaal individu. Je lijkt wel een Moslim.
Denk Henkie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Drie keer raden over wie dit gaat:
[..]
Die neger met zijn enge stem of die schreeuwende tokkie met zijn flesje?quote:
Die neger. Maar het is fake dus.. Vond die stem al niet helemaal echt overkomen nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die neger met zijn enge stem of die schreeuwende tokkie met zijn flesje?
Wel erg fake trouwens, geluid kan nooit zo goed zijn als je van zo'n afstand filmt.
#100%NLtopicindebochtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die grote boze enge neger natuurlijk.
Omdat jij normaal gesproken automatisch partij kiest voor de pigmentgehandicapte medemens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die grote boze enge neger natuurlijk.
Niet als ze zich misdragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij normaal gesproken automatisch partij kiest voor de pigmentgehandicapte medemens.
Het is in scene gezet met mics.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die neger. Maar het is fake dus.. Vond die stem al niet helemaal echt overkomen nee.
Oh nou :p Gelukkig maar dan :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is in scene gezet met mics.
Die stem is wel gewoon echt.
Vind je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Beetje overdreven reactie met dat flesje.
Met doping kun je een hoop bereiken, als je het goed doseert.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal gekeken naar Dafne Schippers? Een van de mooiste Nederlandse sportprestaties ooit.
quote:
Valt wel mee als je kijkt hoe groot die neger is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Beetje overdreven reactie met dat flesje.
En eenhoorns?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof in een cleane DafneEn in vliegende olifanten.
Formaatje magnumfles was gepaster geweest ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee als je kijkt hoe groot die neger is.
Hij heeft zijn broek nog aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt wel mee als je kijkt hoe groot die neger is.
Ze schijnt ook regelmatig melk, het nieuwe epo, te drinken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Dafne eet heel veel groenten zegt ze. Ik geloof in haar.
Misschien geinspireerd door jouw filmpjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze schijnt ook regelmatig melk, het nieuwe epo, te drinken.
Gouden Johannes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil niet zo springerig zijn om gelijk al het succes van Dafne te claimen, maar het heeft er ongetwijfeld wel aan bijgedragen.
Niet te bescheiden zijn, he. Je zou ook een medaille moeten krijgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil niet zo springerig zijn om gelijk al het succes van Dafne te claimen, maar het heeft er ongetwijfeld wel aan bijgedragen.
Ik stootte bijna mijn hoofd tegen het plafond. Het was fantastisch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag gedaan ouwe pik, was weer een mooie sportmiddag.
Alle eer in dit topic vind ik meer dan voldoende, ik ga niet graag naast mijn schoenen lopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet te bescheiden zijn, he. Je zou ook een medaille moeten krijgen.
Ik vond het nog lachwekkender dan Armstrong en Froome bij elkaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was gewoon schitterend om te zien en al die tegenstanders zitten ongetwijfeld ook vol met wondermiddeltjes dus dan maakt het alsnog weinig uit.
Je FOK!-account is Mani89.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:58 schreef Mani89 het volgende:
Is dat Kingstown?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe ik verdomme een keer aardig, krijg ik zo'n reactie.
Met je snor
Binnenkort even naar Stairway voor het weg is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Vorige week was Henk Westbroek op de radio bij 3FM, vertelde hij dat hij op zoek was naar een baan als maatschappijleer-leraar, maar dat men hem overal te oud vond. Nu lees ik op de FP dat hij zijn muziekcollectie, waaronder een gitaar gesigneerd door Kurt Cobain, veilt. En de opbrengst lijkt naar zijn eigen portemonnee te gaan.
Zou hij failliet zijn?
Henk Westbroek veilt zijn muziekverzameling
Nee joh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet mijn vuilnisbak nog naar binnen halen, moet ik weer een broek aan doen.
Even de buurvrouw bellen dat je een paar dagen weg bent, en vragen of die dat even wil regelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik moet mijn vuilnisbak nog naar binnen halen, moet ik weer een broek aan doen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
de shoarma boer komt eraan
en ik drink bier
Maastrichtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef arjan1112 het volgende:
en straks komt er een nieuwe afl. van flikken maastricht
Hoor ik ook elke ochtend sinds ik een wake up light heb gekregen van mijn vriendje.quote:
Heb jij een vriendjequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoor ik ook elke ochtend sinds ik een wake up light heb gekregen van mijn vriendje.
Had je niet verwacht he?quote:
Ik snap dus echt geen ene kut van heel dit plaatje ...quote:
Het is ook niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap dus echt geen ene kut van heel dit plaatje ...
Shit happens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-tegemoet.dhtml
Zo kwam hij op dat snaredrum geluid voor St Anger, wat een God.quote:
Hehehe, maar Specu is geen fan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo kwam hij op dat snaredrum geluid voor St Anger, wat een God.
Snaredrumquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo kwam hij op dat snaredrum geluid voor St Anger, wat een God.
Ja het was inderdaad een vuilnisbak.quote:
Iemand had hem tegen zichzelf moeten beschermen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad een vuilnisbak.
Gewoon geen reden, randomness.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb het moeilijk vanavond. Vanavond werd bekend wat de exacte doodsoorzaak van die vriend van mij is geweest. De artsen hebben ook gewoon gedaan wat ze moesten doen, en normaal werkt dat .. bij hem heeft het niet geholpen .. why??
Blijkbaar. Maar de medische wereld kan zoveel, ook dit soort aandoeningen .. al was het wel heftig (anders ga je ook niet zomaar dood) Maar er zijn zoveel mensen, waarvan heel veel goede, en er zijn rotte appels en er zijn mensen van goud .. en dat zeg ik niet zomaar. Waarom moet er dan een gouden gozer op jonge leeftijd overlijden ..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon geen reden, randomness.
Ja dat zijn van die mysterieuze dingen altijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:55 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb het moeilijk vanavond. Vanavond werd bekend wat de exacte doodsoorzaak van die vriend van mij is geweest. De artsen hebben ook gewoon gedaan wat ze moesten doen, en normaal werkt dat .. bij hem heeft het niet geholpen .. why??
Maar 24 october is er een memorial day, 1 grote enorme supermeeting .. en ik zet alles op alles om daar bij te zijn en dat wordt impressive!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die mysterieuze dingen altijd.
Dat is mooi, Yoki.
Ja, diverse clubs (van alle soorten en maten), vrienden, alles.. die komen bijeen voor 1 grote meeting .. hoe fucking awesome is dat? En daar MOET ik bij zijn. Als ik dan nog geen eigen auto heb dan huur ik gewoon die NSX.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die mysterieuze dingen altijd.
Dat is mooi, Yoki.
Het is een mooiere gedachte dan denken dat er niks is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar de medische wereld kan zoveel, ook dit soort aandoeningen .. al was het wel heftig (anders ga je ook niet zomaar dood) Maar er zijn zoveel mensen, waarvan heel veel goede, en er zijn rotte appels en er zijn mensen van goud .. en dat zeg ik niet zomaar. Waarom moet er dan een gouden gozer op jonge leeftijd overlijden ..
Die randomness is dan niet te bevatten. Ik ben niet gelovig, maar in dat soort gevallen dan hoop ik gewoon stiekem dat er wel een hemel is, of een iets, en dat hij daar nodig was .. until we meet again.
Lijkt mij ook als ik jou was ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Maar aan de andere kant, hebben die mensen wel eens serieus bedacht wat "Het Eeuwige Leven" inhoudt? Dat je leven nooit ophoudt, dat het miljarden en miljarden jaren doorgaat. Vreselijk lijkt me dat.
Ik ben meer van licht uit, afgelopen. Kan wel heel filosofisch gaan lopen doen over reincarnatie maar daar heb ik geen zin in. Alleen bij dit soort gevallen, dan hoop ik stiekem toch dat er meer is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben jaloers op mensen die oprecht geloven in de hemel.
Hehe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook als ik jou was ja.
The Rainbow Bridgequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
Mijn katten zijn wel in de poezenhemel natuurlijk.
Dat gaat te diep voor nu. Heb ik geen zin in. Maar ik geloof er wel deels in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:41 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom niet gewoon reïncarnatie?
See you in the next one!![]()
LTKDV komt terug als paardenlul.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:41 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom niet gewoon reïncarnatie?
See you in the next one!![]()
Dit was niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat gaat te diep voor nu. Heb ik geen zin in. Maar ik geloof er wel deels in.
Heb jij wel eens een fijne gedachte, Wibi?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit was niet mijn bedoeling.
Meer van, dit kan ook een fijne gedachte zijn.
Wat is het verhaal achter die spelfout?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:49 schreef YokiKater het volgende:
Dit is overigens een foto van een sticker die is laten maken, en die heel veel mensen hebben..
Een quote, de spelfout is bewust (zit een heel verhaal achter), ik heb die sticker zelf ook en die komt zeker weten op mijn eerst volgende auto.
[ afbeelding ]
Hij was net als jij een grammar naziquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter die spelfout?
Maar wat is dan het einddoel van het leven? Het moet op een gegeven moment ophouden, anders is het leven voor eeuwig. En het eeuwige leven is een vloek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben meer van licht uit, afgelopen. Kan wel heel filosofisch gaan lopen doen over reincarnatie maar daar heb ik geen zin in. Alleen bij dit soort gevallen, dan hoop ik stiekem toch dat er meer is.
Beetje hetzelfde als het "Rainbow bridge" verhaal wanneer je geliefde huisdier komt te overlijden.
Valse hoop? Niemand kan het zeggen.
Ook kan je geloven dat ieder zijn tijd heeft.. of iig zijn functie, dat zeker, maar waarom zou je een supergoed, vriendelijk, behulpzaam leven veel te vroeg wegnemen?
Dat kan goed randomness zijn .. maar daar wil je dan niet aan, ondanks dat je rationele denkvermogen weet dat het zeer waarschijnlijk gewoon zo werkt .. snap je?
Het doel in het leven is IMHO de wereld zoveel mogelijk beter achter laten. Iets bijdragen, constructief zijn. Ieder op zijn eigen manier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wat is dan het einddoel van het leven? Het moet op een gegeven moment ophouden, anders is het leven voor eeuwig. En het eeuwige leven is een vloek.
Nope.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:01 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft Uccie inmiddels al gepost in dit topic?
Ja vooral kennis doorgeven of achterlaten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het doel in het leven is IMHO de wereld zoveel mogelijk beter achter laten. Iets bijdragen, constructief zijn. Ieder op zijn eigen manier.
Mooie pagina, morgen even verder lezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:57 schreef YokiKater het volgende:
Jij kan als het goed is ook via mijn FB op zijn tribute page komen, want die is public. De verhalen die daar staan spreken boekdelen.
En jezelf voortplanten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het doel in het leven is IMHO de wereld zoveel mogelijk beter achter laten. Iets bijdragen, constructief zijn. Ieder op zijn eigen manier.
Nee, dus Mani moet maar even normaal doen met zijn TT'squote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:01 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft Uccie inmiddels al gepost in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |