triopackquote:
Weet niet of die stereoboomm van chocolade isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Melkchocolade? Is wel mijn letter
Ik doe ondertussen een telefoonspelletjequote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:03 schreef Nizno het volgende:
Wel het bewijs dat men nog wel kijkt ondanks dat men hier niet meer typte
ik kijk het mooiste meisje van de klas (in vertraging)quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik doe ondertussen een telefoonspelletje
heb net al bijna criminal minds in huis gehad. Dus daar waag ik me maar ff niet aan vandaagquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:05 schreef essnhills het volgende:
Ik ben criminal minds aan het 'kijken'
Watquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb net al bijna criminal minds in huis gehad. Dus daar waag ik me maar ff niet aan vandaag
my mind was even behoorlijk criminal. En nu ligt lief zonder volledig uit te praten op bed. Te slapen, of tv te kijken of iets anders te doen.quote:
Zeg, tijdens de vorige hunt was er ook al trouble in paradisequote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
my mind was even behoorlijk criminal. En nu ligt lief zonder volledig uit te praten op bed. Te slapen, of tv te kijken of iets anders te doen.
ja goed he?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zeg, tijdens de vorige hunt was er ook al trouble in paradise
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
my mind was even behoorlijk criminal. En nu ligt lief zonder volledig uit te praten op bed. Te slapen, of tv te kijken of iets anders te doen.
Zodat je je telefoon in je telefoon kunt klikkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:14 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou iemand zo'ntelefoon willen?
misschien wil je gewoon weer via een draadje mobiel bellen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:14 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou iemand zo'ntelefoon willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |