Praten over bans. BAN ! TR GEMACHT.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:59 schreef Copthorne het volgende:
Op woensdagavond 28 januari 2015 kreeg ik een ban van 6 maandenomdat ik op een ander forum aan het trollen was en er hier naar linkte. Belachelijk lange ban natuurlijk. Een weekje oid was proportioneel geweest.
Toen ik per e-mail netjes verhaal ging halen kreeg ik eerst een bericht terug van Yvonne van 1 zinnetje met "ja, je hebt een ban van 6 maanden, doei". Volgende berichten werden genegeerd tot ik Danny in de cc gooideToen kreeg ik een kort betoog van Yvonne dat de ban terecht was en dat er met mij niet te praten valt (zegt iemand die zich zelf zo opstelt). Vreemde gang van zaken en raar hoe er met vaste users wordt omgegaan.
Na een halfjaar keer ik terug en het valt me een beetje tegen dat de oude garde is weggevallen. Mijn goede vriend beverton is er nauwelijks, maar zelfs deadprez, voederbietel, dat Turkse meisje housesoftheholy zijn er niet meer. The fuck is hier gebeurd dan?
Klacht: Leegloop.
zoek een leven, godverdomme zegquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:59 schreef Copthorne het volgende:
omdat ik op een ander forum aan het trollen was en er hier naar linkte.
Verveling op de woensdagavond. Wat kun jij trouwens nog meer naast zeiken/kritiek leveren?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
zoek een leven, godverdomme zeg
quote:
waarom zou je die missenquote:dat Turkse meisje housesoftheholy
Te laat:quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Praten over bans. BAN ! TR GEMACHT.
Oh, een genie spottedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:11 schreef Nikmans het volgende:
Dit topic is driekwart huilen over een ban en dan een half zinnetje 'klacht' erbij verzonnen zodat het in KLB kan
Ik mis haar niet persoonlijk. Ze was ontzettend pedant en bij vlagen enorm arrogant. Maar het is jammer dat dat hele clubje uit elkaar is gevallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
waarom zou je die missen
Tevens ben ik er en dat is genoeg.
Ik heb je gerapporteerd hopelijk krijg je nog een banquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:59 schreef Copthorne het volgende:
Op woensdagavond 28 januari 2015 kreeg ik een ban van 6 maandenomdat ik op een ander forum aan het trollen was en er hier naar linkte. Belachelijk lange ban natuurlijk. Een weekje oid was proportioneel geweest.
Toen ik per e-mail netjes verhaal ging halen kreeg ik eerst een bericht terug van Yvonne van 1 zinnetje met "ja, je hebt een ban van 6 maanden, doei". Volgende berichten werden genegeerd tot ik Danny in de cc gooideToen kreeg ik een kort betoog van Yvonne dat de ban terecht was en dat er met mij niet te praten valt (zegt iemand die zich zelf zo opstelt). Vreemde gang van zaken en raar hoe er met vaste users wordt omgegaan.
Na een halfjaar keer ik terug en het valt me een beetje tegen dat de oude garde is weggevallen. Mijn goede vriend beverton is er niet, maar zelfs deadprez, voederbietel, dat Turkse meisje housesoftheholy zijn er niet meer. The fuck is hier gebeurd dan?
Klacht: Leegloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |