De kans is groot dat Elvis Manu nog voor 1 september, wanneer de transfermarkt sluit, de overstap maakt van Feyenoord naar Engeland. Watford en Brighton & Hove Albion hebben verregaande belangstelling voor de in Rotterdam-Zuid uit de gratie geraakte aanvaller.quote:
Immers met schoensmeer verven en een anabolen cocktail geven?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Manu snel even clonen en aan allebei de clubs verkopen?
Sporting Lissabon en Bayer Leverkusen schijnen ook interesse te hebbenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De kans is groot dat Elvis Manu nog voor 1 september, wanneer de transfermarkt sluit, de overstap maakt van Feyenoord naar Engeland. Watford en Brighton & Hove Albion hebben verregaande belangstelling voor de in Rotterdam-Zuid uit de gratie geraakte aanvaller.
Als ie naar Watford gaat, ga ik lachen
Zijn swag matties Vermeer, Bilal, Karim en Manu ja... Wat voor rare andere swag matties hij eraan over houdt moet ie zelf weten, maar mogen deze heren zich even iets normaler gedragen aubquote:
Waarom?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zijn swag matties Vermeer, Bilal, Karim en Manu ja... Wat voor rare andere swag matties hij eraan over houdt moet ie zelf weten, maar mogen deze heren zich even iets normaler gedragen aub
Was net te laat met mijn editquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?
Kan jou het schelen hoe ze zich gedragen buiten werktijd? Zolang ze geen auto's in de prak rijden e.d. is het toch allemaal prima?
Gezeur om niks.
Is gewoon een andere cultuur daar moet je respect voor hebbenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik krijg huilbuien van dat instagram filmpje, doe godverdomme ff normaal
jezusquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sporting Lissabon en Bayer Leverkusen schijnen ook interesse te hebben
10 miljoen, geen cent minder.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sporting Lissabon en Bayer Leverkusen schijnen ook interesse te hebben
Alle geinteresseerdenquote:Zaakwaarnemer bevestigt: ''Negen clubs willen Manu''
donderdag 27 augustus 2015 15:10
The Guardian berichtte vandaag over de interesse van Watford en Brighton in Feyenoord-aanvaller Elvis Manu. De clubs uit Engeland zouden in een vergevorderd stadium van onderhandelingen zitten. Carlos Tavares De Barros van bureau Prestige Sports, sinds kort samen met vader Kofi Manu zaakwaarnemer van de linkerspits, bevestigt de interesse van beide clubs. Officiële biedingen zijn door Feyenoord echter nog niet geaccepteerd.
"Op dit moment zijn wij bezig met de onderhandelingen rondom de persoonlijke eisen van Elvis Manu met verschillende clubs'', begint de spelersagent tegenvoer FR12.nl. "De biedingen van Watford en Brighton zijn nog niet geaccepteerd door Feyenoord, maar de onderhandelingen bevinden zich wel in een vergevorderd stadium."
"Naast Watford en Brighton onderhandelen we op dit moment met meerdere clubs. Sporting Lissabon, Brentford, Wolves, Reading, QPR, Leverkussen en Augsburg zijn geïnteresseerd in Manu", vervolgt hij. ''Het Schotse Celtic had ook interesse, maar door de uitschakeling in de play-offs van de Champions Leaugue zijn zij afgehaakt. Het is een grote lijst aan clubs, dus Elvis heeft zijn keuze nog niet kunnen maken.''
Dat mag hij. Maar volgens mij is Elia inmiddels wel (wedstrijd)fit. En we hebben ook Kuyt en Toornstra nog (op rechts). En Hakkuhbar en Kazim worden ook wel eens links gezetquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Manu en Sleeegers de deur uit en Elia nog niet fit. Bilal viert een feestje denk ik.
Iedereen die jij opnoemt met Kuyt als discussie punt staat dan op een andere plek dan waar ze normaal spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:32 schreef K.offie het volgende:
[..]
Dat mag hij. Maar volgens mij is Elia inmiddels wel (wedstrijd)fit. En we hebben ook Kuyt en Toornstra nog (op rechts). En Hakkuhbar en Kazim worden ook wel eens links gezetM.a.w. nog genoeg concurrentie thanks tot Geelgod
Dat laatste is uitgesloten, dat eerste dus ook waarschijnlijk. In de aanval moet er nu niet nog iemand weg, dan wordt het weer wat krap. Immers of Vilhena zou wel nog kunnen vertrekkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:38 schreef Sunri5e het volgende:
Ruimt lekker op zo. Nu Kazim nog. Hopelijk haalt van Geel nog een goede spits.
Ja, ik denk dat nog 1 vertrek misschien wel ideaal is. Bij voorkeur natuurlijk Immers, daar hebben we nu wel lang genoeg op gezekenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste is uitgesloten, dat eerste dus ook waarschijnlijk. In de aanval moet er nu niet nog iemand weg, dan wordt het weer wat krap. Immers of Vilhena zou wel nog kunnen vertrekken
retorische vraag?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom is er nooit interesse in onze Lexgod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |