ik hoop niet in die van sony, wat een schijtcontrollers.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eneco
(of je werkt in de knopjes fabriek)
nou, doe er iets aan!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoop niet in die van sony, wat een schijtcontrollers.
Kan je niet ff chef du uitgeef een schop onder z'n hol geven dat hij ff een paar dagen eerder in de wjnkel ligt!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar werk momenteel bij een grote toko die games levert (om het zo vaag mogelijk te houden)
Zegmaar wat games levert aan games zaker
Ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik werk bij een toko die ervoor zorgt dat jullie uberhaupt je TV en PS4 aan kunnen zetten... Om het zo vaag mogelijk te houden.
Als jullie vaag willen doe ga even lekker pmen ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ook
Mogen jullie niet vertellen waar je werkt?
Stroom meneer!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik werk bij een toko die ervoor zorgt dat jullie uberhaupt je TV en PS4 aan kunnen zetten... Om het zo vaag mogelijk te houden.
Eerder een magazijn ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:41 schreef Yi-Long het volgende:
Jimbo werkt gewoon bij de Post. Klaar. Hij 'levert' games want hij 'heb een bestelbussie...'.
... wel wanneer je als postbode al die shit openmaakt en achterover drukt...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eerder een magazijn ofzo
Want bij de post weet je niet wat er in die pakjes zit(meestal)
Ja dan wel... En die pakketjes die ongemarkeerd geleverd worden.... Dat zijn ook de enigste waardoor iedereen altijd weet wat er in zitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... wel wanneer je als postbode al die shit openmaakt en achterover drukt...
Omdat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:44 schreef mtchel112 het volgende:
Ik lees op budgetgaming allemaal gruwel verhalen dat MGS niet geleverd mag worden ofzo?
http://www.budgetgaming.n(...)art=76&show=&action=quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:45 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Omdat?
En voor de release bedoel je zeker?
die collector's edition alleen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:44 schreef mtchel112 het volgende:
Ik lees op budgetgaming allemaal gruwel verhalen dat MGS niet geleverd mag worden ofzo?
Ook besteld bij Allyourgames.nl ?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:17 schreef Disker91 het volgende:
Nog 2 dagen............
nog 2 dagen...............
nog 2 dagen......................
Als ze zich aan de afspraak houden
Gewoon op 10 plekken toch? Dan heb je meer kansquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ook besteld bij Allyourgames.nl ?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ook besteld bij Allyourgames.nl ?
10? 25, ook in het buitenland, je weet maar nooit!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon op 10 plekken toch? Dan heb je meer kans
Zelf niet besteld geen tijd voor
Is inderdaad van de CE, die heeft overal problemenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)art=76&show=&action=
Ok hopelijk overmorgen binne, zal die gast morgen ff berichten of het verstuurd is/wordquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:02 schreef Disker91 het volgende:
[..]
[..]
10? 25, ook in het buitenland, je weet maar nooit!
Zit alleen nog te twijfelen over de hardcover guide, die ziet er wel heeel mooi uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |