Verdacht weinig zout?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]wat denk je dat in die tacosaus zit? (naast suiker..
)
![]()
Ook als ik geen tijd over heb maak ik liever zelf ietsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij hebt serieus tijd over. Als ik thuis kom, dan wil ik soms dingen in een pan flikkeren en dat het snel klaar is en toch relatief gezond. En je kan ook overdrijven qua zoutgehalteZo erg is het nou ook weer niet. Iig niet bij mij.
Zelfgemaakte kerriesausquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah die valt mee idd
[..]
Ook als ik geen tijd over heb maak ik liever zelf ietsVind kant en klare sausdingen gewoon niet zo heel lekker vaak namelijk, kwestie van smaak
Ik deel je leed. Bij mij is het ook vaak haasten en laat thuis (met HONGER!) en dat zorgt niet voor de beste keuzes.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij hebt serieus tijd over. Als ik thuis kom, dan wil ik soms dingen in een pan flikkeren en dat het snel klaar is en toch relatief gezond. En je kan ook overdrijven qua zoutgehalteZo erg is het nou ook weer niet. Iig niet bij mij.
Ik probeer zoveel mogelijk met weekmenu's en diepvries-maaltijden te werkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik deel je leed. Bij mij is het ook vaak haasten en laat thuis (met HONGER!) en dat zorgt niet voor de beste keuzes.
Wat bij mij helpt:
- voordat ik op de fiets stap om naar huis te gaan nog iets eten zodat ik thuis niet gelijk alles naar binnen wil proppen
- zorgen dat ik een paar dagen iets eerder van kantoor wegga zodat ik (gevoelsmatig) veel meer avond heb en dus ook de tijd heb om te koken.
- voor een paar avonden tegelijk koken, zodat ik het vaak alleen nog maar hoef op te warmen.
- voldoende groente en vlees in de vriezer hebben liggen zodat ik niet met honger naar de supermarkt hoef en daar gegarandeerd troep in mijn mandje gooi en thuis snel iets in elkaar kan draaien.
Voorbereiding is alles!
Dan komt het vast goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk met weekmenu's en diepvries-maaltijden te werkenDoet het best goed
Dat ie geen horlogefunctie heeft vooral eigenlijk. Als ik dan toch iets om mijn arm heb.. en gezien aankomende baan en zo.. (had vroeger een klok in mijn lokaal dus geen horloge nodig)quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:24 schreef Lonaa het volgende:
En wat vond je de voor en nadelen daarvan?
haha nou een klein beetje welquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Word je daar niet enorm neurotisch van, alles wat je doet zo bijhouden?
(Geen idee hoor! Maar ik zou er niet goed mee om kunnen gaan)
Ik snap je helemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:38 schreef Rucola het volgende:
Ik heb een ontsteking bij m'n kiezen, krijg een wortelkanaalbehandeling en heb nu al iets preventiefs gehad. Jongens jongens wat een pijn heb ik ni de verdoving begint uit te werken. Ik kan gewoon niet eten, moet echt gaan kijken wat makkelijk te eten en niet te kauwen is. Kom je al gauw uit op yoghurt etc en daar heb ik weer geen zin in. Heb überhaupt geen zin in eten.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:07 schreef Barreltje het volgende:
S: moet ik nog even bedenken.. ik wil eigenlijk een klasje doen op de sportschool, maar kan niets leuks vindenmisschien dan toch maar eens de body pump proberen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |