SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
DM Danny dan. (was al eens besproken geloof ik, er zijn meerdere mensen met rechten op de code en die willen dat niet dacht ik)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
Source code licensen zou je echt goud mee kunnen verdienen idd. Het forum werkt als een trein.
Heeft die de blocnote laten vallen dan ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
Niet nodig. Hij lurkt hier al sinds deel 1 mee met een blocnoteje in de hand heb ik opgevangen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:59 schreef Awesome_ het volgende:
Oude icoontjes eruit. Hippe emojis erin en je laat de users een hele andere toon zetten in forum, geloof me nou.
Yo melk ik pak morgen wel ff een shiftje van je over, kun je een keer uitslapenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heeft die de blocnote laten vallen dan ofzo?
Hoezo, jij hebt hem toch opgevangen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yo melk ik pak morgen wel ff een shiftje van je over, kun je een keer uitslapen
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
De' afschaffen. Serieus, die passief agressieve, ironische shit fucked heel je image up. Nooit meer 'frontpage
', nooit meer onbeargumenteerde semi-sneren naar elkaar. Het icoontje heeft FOK gemaakt maar breekt het nu af. Ik denk dat echt.
Je moet die jonko ook niet opetenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Gister blowen weer een kans gegeven, nieren uit m'n lijf gekotst.
Ik ben gewoon niet gemaakt voor de thug life man. Hou het wel gewoon bij de multivitaminepilletjes.
dat is niet hoe roken voeltquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb ook hernieuwd respect voor rokers. Je moet toch wel een vorm van doorzettingsvermogen hebben om je over het gevoel dat Satan je longen aan het vol jizzen is heen te kunnen zetten.
Gewoon zieke lijn sos nemen. Wiet is voor alto's.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Gister blowen weer een kans gegeven, nieren uit m'n lijf gekotst.
Ik ben gewoon niet gemaakt voor de thug life man. Hou het wel gewoon bij de multivitaminepilletjes.
Jullie bevestigen alleen maar mijn punt nu, niemand durft het te zeggen maar t klopt welquote:
Srry van alle mannen die fatjokes mogen maken ben jij er niet één.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je moet die jonko ook niet opeten
Hey, dit is m'n eerste. Komopquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Srry van alle mannen die fatjokes mogen maken ben jij er niet één.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Srry van alle mannen die fatjokes mogen maken ben jij er niet één.
Damn, die Toerkai krijg je er echt niet uit. Meteen helemaal aggro alaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom. Ik pak het even bij het begin aan. Duidelijkheid ditdat.
awesomequote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jullie bevestigen alleen maar mijn punt nu, niemand durft het te zeggen maar t klopt wel
blowen is alleen leuk om de scherpe randjes van de X af te halenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:09 schreef Awesome_ het volgende:
Gooi er gewoon een ketser of 2 in, man. Blowen. Haha. Ben je 14?
Ik maak het goed met je, ok? Ben je er klaar voor? Komt ie danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarom. Ik pak het even bij het begin aan. Duidelijkheid ditdat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn wij weer even?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |