Dus hoewel ik lekker op de bank zat, nog even met mijn vriendinnetje kletsend, zag ik al zappend dat het beeld stilstond.
Dus na 4 hele minuten lopen ben ik op kantoor om het TV-script opnieuw naar de server te versturen.
Hoe zit dat met jou? Ben jij 's nachts of 's avonds bereikbaar voor je werk?
EN WAT DOE JE VOOR WERK?
[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 16-11-2002 01:50]
Liefs van Sunnie.
Maar ik ben niet bereikbaar voor werk. Nu leent het werk zich daar ook niet voor.
Maar ik ben wel benieuwd geraakt naar wat jij doet voor werk.. Maar das way offtopic.
quote:Ik werk voor een kabelkrant. Ik schrijf het nieuws, maak de foto's en bouw het zogenoemde script. Dat verzendt ik zelf naar de server. Het programma waar we mee werken is Scala. en dat is brak.
Op zaterdag 16 november 2002 01:19 schreef PrivateRyan het volgende:Maar ik ben wel benieuwd geraakt naar wat jij doet voor werk.. Maar das way offtopic.
Nu maak ik 2 scripts per dag. Eentje draait mee van 18.00 tot 23.59.59 mee, de andere van 00.00 tot 17.59.59.
Het nieuws wordt om 18.00 uur ververst, de reclames om 00.00.
Nu zag ik net op tv dat de server was vastgelopen. Ik woon hier 4 minute lopen vandaan dus ben ik het tv-script opnieuw gaan verzenden naar de server. Maar dan niet de dagscript, maatr het hoofdscript. Dat duurt ongeveer 25 min.
Als het tegenzit moet de server gereset worden, en dat kan ik niet. Daar moet dan een andere collega voor opdraven, die kan ik in principe 's nachts bellen, maar liever niet. Uiteraard. Maar dan moet ik 'm morgenvroeg bellen.
Gelukkig ging het nu goed.
De kabelkrant loopt weer. En hij stond dus stil van 00.10 tot 1.10.
Weinig die het gezien hebben, bovendien bleef ie stilstaan op het colofon.
nu blijft hij iig doorlopen, of we moeten een stroomstoring krijgen
En wat doe jij?
Tenminste, van 18:00 tot 08:00 ofzoiets... en het weekend. Je moet dan telefonisch bereikbaar zijn. Vaak kun je inbellen met je laptop en het probleem fixen, anders moet je naar de zaak...
Die week slaap je toch wat onrustig met zo'n telefoon naast je bed en je mag niet drinken... maar het verdient wel leuk en het is niet al te vaak dusss...
Die kabelkranten staan soms om de haverklap stil. Vorig jaar schoot de kabelkrant van Oosterbeek er nog uit met een Guru Meditation Error als iemand nog weet wat dat is Over verouderde hardware gesproken
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 01:38 schreef K3 het volgende:
LOL k dacht ff dat je bij een echte TV-zender werkte
![]()
Over verouderde hardware gesproken
![]()
En ja, ik ben op elk moment van de dag beschikbaar voor werk, mits daar de bekende compensatie tegenover staat.
En ik ben glaszetter
Werk: computertechneut, van die dingen die rustig om 3 uur 's nachts zélf bellen dat ze een storing hebben.
quote:elluk nadeel hep su voordeel, zei JC eens
Op zaterdag 16 november 2002 11:05 schreef ChrisJX het volgende:
Ik werk in de supermarkt als vakkenvuller. Ik neem aan dat je het antwoord zelf wel af kunt leiden...![]()
Wacht maar tot je rechter bent dan werk je gewoon 12 uur per dag
ben inbreker van beroep...
( nee hoor,.. maar wel net zoiets )
quote:Maar niet 's nachts!
Op zaterdag 16 november 2002 11:12 schreef Adfundum het volgende:[..]
elluk nadeel hep su voordeel, zei JC eens
Wacht maar tot je rechter bent dan werk je gewoon 12 uur per dag
voorderest laten ze me maar lekker slapen, mag ik ook eens een keertje
werk: Koninklijke Marine
|
Forum Opties | |
---|---|