abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6831327
Ik heb zo'n baan waar ik kan controleren of de boel werkt (mijn werk verschijnt op tv) en net zag ik dus dat het beeld stilstond. We werken met verouderde software.

Dus hoewel ik lekker op de bank zat, nog even met mijn vriendinnetje kletsend, zag ik al zappend dat het beeld stilstond.

Dus na 4 hele minuten lopen ben ik op kantoor om het TV-script opnieuw naar de server te versturen.

Hoe zit dat met jou? Ben jij 's nachts of 's avonds bereikbaar voor je werk?

EN WAT DOE JE VOOR WERK?

[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 16-11-2002 01:50]

pi_6831358
Btw, (overijverige) mods. Aangezien het nu rustig is op Fok!, graag wachten met verplaatsen naar W&G tot morgenvroeg (anders leest geen hond het) of nog liever gewoon hier laten staan. En reageer eens anders

Liefs van Sunnie.

zaterdag 16 november 2002 @ 01:16:18 #3
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_6831361
Ik heb een eigen bedrijf, dus altijd beschikbaar
Maar ik heb wel verplichte rust ingesteld voor mij
pi_6831367
Nee
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 16 november 2002 @ 01:18:21 #5
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6831393
Ik sta op zo'n alarmlijstje, geloof op nummer 3. Dus waarschijnlijk ben ik wel beschikbaar.
Ben te zaai voor een signature
pi_6831403
Ik ben niet overijverig op het moment.

Maar ik ben niet bereikbaar voor werk. Nu leent het werk zich daar ook niet voor.

Maar ik ben wel benieuwd geraakt naar wat jij doet voor werk.. Maar das way offtopic.

pi_6831409
Hmmm, toen ik nog in de interactieve TV-business zat (ja echt) lette ik er ook wel op, maar voelde me absoluut niet verantwoordelijk. Ik zou eerder een collega bellen waarvan ik weet dat die er direct heenscheurt om de problemen te verhelpen dan dat ik er zelf heen zou gaan (Arnhem-Eindhoven lukte me 's nachts in 35 minuten, maar dat is best veel als het tijdkritisch is).
Momenteel heb ik nog steeds iets van: een ander inschakelen, zolang ik niet de enige ben die het kan oplossen. Ik ben niet te beroerd om een evt oplossing aan te dragen
123
  zaterdag 16 november 2002 @ 01:20:48 #8
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6831421
Als het moet dan ben ik er wel. Tot nu toe is het in al die jaren slechts 1x voorgekomen dat ik meer dan 16 uur achter elkaar heb moeten werken.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6831506
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 01:19 schreef PrivateRyan het volgende:

Maar ik ben wel benieuwd geraakt naar wat jij doet voor werk.. Maar das way offtopic.

Ik werk voor een kabelkrant. Ik schrijf het nieuws, maak de foto's en bouw het zogenoemde script. Dat verzendt ik zelf naar de server. Het programma waar we mee werken is Scala. en dat is brak.

Nu maak ik 2 scripts per dag. Eentje draait mee van 18.00 tot 23.59.59 mee, de andere van 00.00 tot 17.59.59.

Het nieuws wordt om 18.00 uur ververst, de reclames om 00.00.

Nu zag ik net op tv dat de server was vastgelopen. Ik woon hier 4 minute lopen vandaan dus ben ik het tv-script opnieuw gaan verzenden naar de server. Maar dan niet de dagscript, maatr het hoofdscript. Dat duurt ongeveer 25 min.

Als het tegenzit moet de server gereset worden, en dat kan ik niet. Daar moet dan een andere collega voor opdraven, die kan ik in principe 's nachts bellen, maar liever niet. Uiteraard. Maar dan moet ik 'm morgenvroeg bellen.

Gelukkig ging het nu goed.

De kabelkrant loopt weer. En hij stond dus stil van 00.10 tot 1.10.

Weinig die het gezien hebben, bovendien bleef ie stilstaan op het colofon.

nu blijft hij iig doorlopen, of we moeten een stroomstoring krijgen

En wat doe jij?

zaterdag 16 november 2002 @ 01:28:47 #10
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_6831526
Pfff ze mogen het proberen me wakker te krijgen.
Lukt ze niet
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_6831605
Mwah, we hebben wel stand-by diensten... dan moet je een week lang 24/7 beschikbaar zijn...

Tenminste, van 18:00 tot 08:00 ofzoiets... en het weekend. Je moet dan telefonisch bereikbaar zijn. Vaak kun je inbellen met je laptop en het probleem fixen, anders moet je naar de zaak...

Die week slaap je toch wat onrustig met zo'n telefoon naast je bed en je mag niet drinken... maar het verdient wel leuk en het is niet al te vaak dusss...

"Don't drive faster than your angel can fly..."
pi_6831647
LOL k dacht ff dat je bij een echte TV-zender werkte

Die kabelkranten staan soms om de haverklap stil. Vorig jaar schoot de kabelkrant van Oosterbeek er nog uit met een Guru Meditation Error als iemand nog weet wat dat is Over verouderde hardware gesproken

123
pi_6831665
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 01:38 schreef K3 het volgende:
LOL k dacht ff dat je bij een echte TV-zender werkte

Over verouderde hardware gesproken

pi_6831697
Amiga's rulen anders best hard, en het kleine beetje dat ik met Scala gewerkt heb was best geinig.

En ja, ik ben op elk moment van de dag beschikbaar voor werk, mits daar de bekende compensatie tegenover staat.

pi_6831959
Ik werk 's nachts... Maar overdag ben ik ook beschikbaar hoor!
pi_6833199
Nou, alweer een uurtje present op kantoor
  zaterdag 16 november 2002 @ 10:34:02 #17
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_6833429
Ik wil best wel 's nachts beschikbaar zijn mits het loon er ook naar is

En ik ben glaszetter

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_6833563
Eens in de vijf weken storingsdienst 7/24. maar aangezien ons gebied heel Nederland is behalve de randstad, kunnen we altijd gebeld worden als iemand veel dichterbij woont dan de officiële standby-man. We moeten dus altijd de telefoon bij ons hebben, al zijn we dan niet verplicht om te gaan, het is dan meer een verzoek dus.

Werk: computertechneut, van die dingen die rustig om 3 uur 's nachts zélf bellen dat ze een storing hebben.

Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_6833664
Ik werk in de supermarkt als vakkenvuller. Ik neem aan dat je het antwoord zelf wel af kunt leiden...
pi_6833698
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 11:05 schreef ChrisJX het volgende:
Ik werk in de supermarkt als vakkenvuller. Ik neem aan dat je het antwoord zelf wel af kunt leiden...
elluk nadeel hep su voordeel, zei JC eens

Wacht maar tot je rechter bent dan werk je gewoon 12 uur per dag

Some weasel took the cork out of my lunch...
  zaterdag 16 november 2002 @ 11:16:17 #21
34765 Overzichie
I am a lucky bastard !
pi_6833724
werk váák in de nacht.

ben inbreker van beroep...
( nee hoor,.. maar wel net zoiets )

Oversight reserves the right to do just about anything he damnwell pleases...
pi_6833778
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 11:12 schreef Adfundum het volgende:

[..]

elluk nadeel hep su voordeel, zei JC eens

Wacht maar tot je rechter bent dan werk je gewoon 12 uur per dag

Maar niet 's nachts!
En ik heb helemaal geen zin om rechter te worden! Nou ja, misschien bij een of ander internationaal tribunaal
  zaterdag 16 november 2002 @ 11:36:17 #23
3878 Vork
Manisch creatief
pi_6833862
Tis al bijna middag
!trap
pi_6842468
uhm tjah, ben barkeeper in een NACHTclub, zou beeeeeeetje raar zijn als ik niet beschikbaar zou zijn voor mijn werk 's nachts
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_6842527
alleen als ik de wacht heb mogen ze me uit mn bed trappen

voorderest laten ze me maar lekker slapen, mag ik ook eens een keertje

werk: Koninklijke Marine

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')