abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zaterdag 4 november 2000 @ 22:53:57 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_443127
Surfend op Internet, kwam ik op www.lachvandedag.com een leuke BB-grap tegen. Het is even werk, maar dan zie je dat je vrienden meedoen met BB!

Ik viel iig van de stoel van het lachen. Ik hoop trouwens dat niemand deze link al heeft geplaatst...

Dit moet de grap zijn

Veel plezier!

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_443136
Denk dat de meeste mensen die al kennen (is al weer redelijk oud)
pi_443167
NEE hoor ik kon hem nog niet.
En hij was erg grappig>
she-devil
pi_443372
hij is leuk

[Dit bericht is gewijzigd door Diana op 05-11-2000 00:25]

  zondag 5 november 2000 @ 00:49:13 #5
3767 Herald
Come get some
pi_443490
quote:
Dag 25 - Djeez is de eerste die het niet meer houdt en trekt zich stiekem af in de badkamer. De band draait overuren, omdat de Big Brother psycholoog ervan overtuigd is dat dit meer inzicht geeft in de persoon Djeez en zijn persoonlijkheid. Met andere woorden is Djeez een stiekeme rukker.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_443542
Of ie al bekend was of niet, hij blijft leuk!

Goeie djeez.

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Frontpage zondag 5 november 2000 @ 04:26:17 #7
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_443673
Herald:
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 5 november 2000 @ 05:41:26 #8
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_443714
LOL.. ik denk laat ik eens deze grap lezen en tot m'n stomme verbazing is het m'n eigen grap!! haha.. "geleend" door lachvandedag.com

Gut.. hadden ze wel eens mogen vragen.. ze hebben zelfs alle credits er uitgesloopt..

Anyways.. het is een heel karwei die scenarios te maken, maar Deel 2 is bijna af en zal aankomende week op www.bad-brother.com te vinden zijn.. dit maal dag 31 t/m 60 en nog net ff iets gekker.

BB

Save your breath... use it to blow up your date!
  Admin zondag 5 november 2000 @ 08:35:16 #9
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_443780
Tip:
Zet ergens in de output gewoon de url van bad-brother. Ze hebben 'm nml gewoon doorgelinked. Zo kunnen ze 'm de volgende keer wel 'lenen' maar zul je toch de extra bezoekers mooi meepikken
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 5 november 2000 @ 13:18:23 #10
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_444059
Trouwens, Bianca kent ook 1 grap. Heb 'm nu al twee dagen achter elkaar voorbij horen komen.

Vliegtuigen in de lucht
B: 'Oh, dat zijn Belgische..'
Ander: 'Goh, hoe weet je dat?'
B: 'Aan die strepen, kunnen ze de weg naar huis weer vinden.'

Tja...

  zondag 5 november 2000 @ 21:28:03 #11
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_445117
We hadden het over leuke BB-grappen

Ik ken hem al is al eerder gepost ja, maar dat zal bad-brother vast niet erg vinden

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_445164

* Fannetje kende 'm nog niet en vond 'm errug leuk!

pi_478718
Nog een errug leuk BB Scenario (al zeg ik het zelf )

http://www.bbnieuws.net/bbscenario.shtml

blabla
pi_478808
Na wat zaken ingevuld te hebben kwam deze variatie eruit rollen.

BigMother's BB scenario

Dag 1: Djeez, Suirad, Mirrorman, Gert, Koos Voos, Cynix, QT, Tinkerbell, Tante Bep, Oxazepam, Itsme en Fannetje worden aan het publiek voorgesteld en de bewoners kunnen het huis in. Zodra ze in het huis zijn beginnen Djeez en QT hevig te zoenen. Oxazepam en Itsme vragen verbaast wat er aan de hand is. Djeez en QT blijken Veronica omgekocht te hebben en een relatie met elkaar te hebben.

Dag 2: Fannetje vind dat Suirad een domme bekakte stem heeft en slaat hem met een TL-Buis. Suirad trekt zich er niets van aan en gaat Dagboek van een Herdershond lezen. Terwijl Tinkerbell een fles Pisang Ambon aan het leegdrinken is bespringt Mirrorman haar. Tinkerbell blijkt het wel leuk te vinden want ze reageert goed. Een nieuwe relatie is opgebouwd.

Dag 3: Koos Voos verlaat het huis omdat een stemmetje in z'n hoofd dit hem gedwongen had. Hij weigert een gesprek met de psycholoog en excuseert zich voor het stemmetje. De rest van de bewoners vieren feest. Tante Bep valt flauw omdat Suirad haar heeft geslagen met een Deegroller. De redactie besluit geen dokter te laten komen. Het is inmiddels back to basic.

Dag 4: Roache komt het huis in in de plaats van Koos Voos. Fannetje zegt dat ze jarig is en de bewoners geloven het meteen. In de dagboek kamer ligt een grote Dildo voor haar en een Slagroom taart. Vooral Suirad geniet met volle teugen van de overheerlijke taart en gooit voor de lol een stuk naar Roache. Roache vond het niet zo'n geslaagde grap dus gooit de rest van de taart naar Suirad toe. Dit kwam toevallig op Cynix die meteen een Fietspomp pakt en QT er de hersens mee in slaat.

Dag 5: De bewoners krijgen de weekopdracht voor deze week. Ze moeten 10.000 keer het lied Ome Koos mag ik je kijkdoos ff zien. zingen in één week. De bewoners besluiten 30% van het weekbudget in te zetten. Gert is hevig enthousiast en begint meteen met zingen. Mirrorman en Tinkerbell vragen aan Gert of het wat minder kan want ze zitten net zo lekker aan de Pisang Ambon samen. Gert doet echter net alsof hij ze niet hoort en gaat door met zingen. Even later wordt hij aangevallen door een kip. Huilend rent hij een kamer binnen en gaat tegen de handdoeken praten.

Dag 6: Mirrorman vraagt aan Tinkerbell of ze hem met haar Linkertepel over zijn Harige Borst wilt aaien. Tinkerbell is erg enthousiast over dit plan en begint meteen. QT zegt tegen Tante Bep dat ze op één van de kippen lijkt en Tante Bep bedankt haar vriendelijk voor het compliment.

Dag 7: De eerste nominatieronde is aangebroken. De genomineerde zijn Roache, Gert, Oxazepam en Tinkerbell. De bewoners vinden dat er open kaart moet worden gespeeld over de nominaties. Iedereen is het er mee eens dat Gert een gigantische Grobbekuiken is. Gert begint te huilen en vraagt of Itsme met hem wilt trouwen. De bewoners schieten in de lach.

Dag 8: Beau weet zich d.m.v. een Dappere Dodo en een parachute op het Big-Brother terrein te plaatsen. De bewoners reageren enthousiast met eieren van de kippen. Fannetje was niet zo enthousiast over deze actie en gooit Beau weer over het hek heen. Beau komt tegen het schrikdraad en wordt aangevallen door security honden.

Dag 9: De redactie meld over de intercom dat Beau zwaar gewond in het ziekenhuis ligt door een Harige Borst- of Linkertepelbreuk. De bewoners reageren verrast en sturen Beau een kaartje met toestemming van de redactie.

Dag 10: Roache wordt depressief omdat ze zich niet thuis voelt in de groep. Ze probeert zelfmoord te plegen met een Dildo maar het wilt niet lukken, zelfs niet met de hulp van Cynix. Het kan de psycholoog niet zoveel schelen wat ze doet. BigBrother besluit dat het basic moet blijven dus doet niets.

Dag 11: Er ontsnappen 2 kippen, de bewoners liggen de hele dag in bed.

Dag 12: De weekopdracht is mislukt en de bewoners hebben geen eten. Roache sloopt 2 camera's en moet voor straf 2 dagen in de dagboek kamer zitten. Ze breekt echter uit en valt Djeez aan. Die slaat haar knock-out en de bewoners hebben weer even rust.

Dag 13: Mirrorman en Tinkerbell trekken zich terug in de WC. Om het feest helemaal compleet te maken krijgen ze een fles Whisky van BigBrother.

Dag 14: Het Nederlandse publiek stemt massaal op Gert en hij verlaat het huis achterna gezeten door een paar kippeneieren... BigBrother heeft een verrassing voor de bewoners en ze mogen in de tuin kijken. Het blijkt een LIVE optreden te zijn van ABBA. Suirad gaat uit zijn dak maar de rest van de bewoners kunnen het niet waarderen en rennen meteen weer naar binnen.

Dag 15: In de dagboek kamer smeekt BigBrother Mirrorman en Tinkerbell of ze het voorval in de WC van 2 dagen geleden mogen uitzenden. Het paar herinnert zich er niets meer van en geven BigBrother toestemming. De kijkcijfers schieten omhoog.

Dag 16: De bewoners krijgen de nieuwe weekopdracht een dag later dan eigenlijk moest. Ze moeten het wereld record Fietspomp schoppen verbeteren, het record staat op 10. De bewoners zetten 30% van hun weekbudget in.

Dag 17: De bewoners zijn klaar met de weekopdracht maar krijgen pas Vrijdag het geld. Ze beginnen met het eten van papier en planten. Mirrorman klaagt over misselijkheid, ziet een beetje paars en ademt wat moeilijk. De bewoners moeten er erg om lachen en BigBrother besluit het maar even af te wachten.

Dag 18: QT graaft wat sigaretten op in de tuin die mogelijk door de aanleggers van de tuin zijn achtergelaten. Stiekem rookt ze de sigaretten op in de WC. Roache merkt dit en wordt agressief. Ze breekt de WC deur open en slaat QT met een Deegroller.

Dag 19: Oxazepam begint te huilen. Itsme vraagt wat er aan de hand is maar Oxazepam zegt dat Itsme haar bek moet houden. Dan komt Suirad tussen beide maar valt op de grond en begint te huilen. Itsme geeft hem een trap na.

Dag 20: Roache geeft iedereen een TL-Buis omdat ze zich zo thuis voelt in het huis en de groep. Ze wordt meteen erg populair en Cynix bespringt haar zelfs, al zwaaiend met zijn Harige Borst.

Dag 21: Er is weer een nominatieronde. Er zijn 3 mensen genomineerd, Mirrorman, Tinkerbell en Oxazepam. Roache zegt dat het maar goed is dat zij niet is genomineerd.

Dag 22: Roache maakt het uit met Cynix. Tante Bep zegt dat ze blij is als QT het huis uit gaat met die 'lelijke rotharses'. QT neemt het positief op en zegt dat ze gelukkig niet zoveel op Viola Holt lijkt dan Tante Bep. Tante Bep weet niet wie Viola Holt is en is blij met het compliment.

Dag 23: Er wordt een kleine rottweiler over het hek gegooid als huisdier voor de bewoners. Roache houdt niet van honden. Ze vindt de rottweiler verrot en geeft hem een klap, waardoor ze gebeten wordt door de hond. Ze wordt hysterisch, pakt een Deegroller en slaat zichzelf ermee. Even later barst ze in huilen uit, ze had het niet zo bedoeld.

Dag 24: Djeez noemt de rottweiler Roache omdat de hond zo agressief is. De bewoners vragen zich af waar de drie kippen zijn gebleven die buiten liepen. De dierenbescherming die BigBrother ook volgt protesteert hevig tegen de naam die Djeez de hond heeft gegeven. De redactie geeft de hond daarom een nieuwe naam, Fluffy.

Dag 25: De bewoners krijgen alcohol en muziek van BigBrother omdat ze zo lief zijn. De smaak zit er goed in. Vooral Tinkerbell kan er wat van en drinkt zo'n 10 pilsjes in 2 minuten, ze is al gauw dronken. Compleet bezopen pakt ze Djeez op zijn bek en zwaait met een aantal BigBrother condooms die ze van de psycholoog heeft gekregen. QT ziet dit gebeuren en is zo jaloers dat ze tegen de Linkertepel van Tinkerbell schopt. Hierdoor breekt er een gevecht tussen de dames uit. De hele groep staat er omheen en moedigen de vrouwen aan. Het gevecht wordt echter al gauw verbroken door een laagvliegende Dappere Dodo die tegen Tinkerbell aan botst waardoor ze bewusteloos neervalt.

Dag 26: BigBrother heeft een verrassing voor de bewoners, ze mogen het in de voorraadkamer ophalen. Het blijkt ex-bewoner Ruud te zijn. Er zit een briefje bij waarop staat dat Ruud 4 dagen komt logeren. Het boeit de bewoners niet veel en ze gaan weer verder waar ze mee bezig waren.

Dag 27: Als Roache op de bank zit komt opeens ex-BBer Ruud naast haar zitten en vraagt of ze effe wilt knuffelen. Hier wordt Roache zo kwaad om dat ze de ex-bewoner aan zijn blonde haar de tuin in sleept en hem over het hek gooit.

Dag 28: Vandaag moet iemand vertrekken uit het huis. Het blijkt Tinkerbell te zijn. Ze zegt echter dat ze nog veel te bieden heeft en weigert het huis te verlaten. De rest van de bewoners slepen haar meteen het huis uit.

Dag 29: Het is psychodag en de bewoners moeten naar de psycholoog. Als Tante Bep uit de dagboek kamer komt begint ze te schelden. Ze zegt dat die psycholoog een Grobbekuiken is. Ze heeft namelijk ruzie met hem gehad. De psycholoog heeft haar gezegd dat hij blij is als ze het huis uit is omdat ze zo irritant overkomt en dat ze zo'n dom blondje is.

Dag 30: QT is opgewonden en vraagt aan Djeez of hij haar wilt opvrolijken. Djeez zegt dat hij het alleen doet met een Dildo voor zijn kruis omdat hij alleen veilig wilt vrijen. Hier heeft QT geen zin in en ze rand Djeez aan. Die heeft niets in de gaten en gaat door met het lezen van zijn favoriete boek, Dagboek van een Herdershond.


Dit waren de eerste 30 dagen Binnenkort het vervolg!

pi_478947
blabla
pi_478988
Juist, ik ben een alcoholiste die door Mirrorman besprongen wordt en het nog lekker vind ook. Later doe ik het ook nog met Djeez. Ik word tot 2x toe genomineerd en moet uiteindelijk exit, wat ik in navolging van Ed weiger .

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 19-11-2000 13:28]

pi_479002
Spraakmakend persoon ben je zeker
blabla
  zaterdag 18 november 2000 @ 18:55:04 #18
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_479103
Goed Man!!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_479192
quote:
Op 18 november 2000 15:35 schreef Tante Bep het volgende:
Na wat zaken ingevuld te hebben kwam deze variatie eruit rollen.

BigMother's BB scenario

Dag 1: Djeez, Suirad, Mirrorman, Gert, Koos Voos, Cynix, QT, Tinkerbell, Tante Bep, Oxazepam, Itsme en Fannetje worden aan het publiek voorgesteld en de bewoners kunnen het huis in.
Dag 2: Fannetje vind dat Suirad een domme bekakte stem heeft en slaat hem met een TL-Buis. Suirad trekt zich er niets van aan en gaat Dagboek van een Herdershond lezen.


.
ik heb hem ondertussen uit.
quote:
Dag 3: Tante Bep valt flauw omdat Suirad haar heeft geslagen met een Deegroller. De redactie besluit geen dokter te laten komen. Het is inmiddels back to basic.
normaal doe ik zoiets nooit.
quote:
Dag 4: In de dagboek kamer ligt een grote Dildo voor haar en een Slagroom taart. Vooral Suirad geniet met volle teugen van de overheerlijke taart en gooit voor de lol een stuk naar Roache. Roache vond het niet zo'n geslaagde grap dus gooit de rest van de taart naar Suirad toe. Dit kwam toevallig op Cynix die meteen een Fietspomp pakt en QT er de hersens mee in slaat.
ik geniet van de taart. en nergens anders van.
quote:
BigBrother heeft een verrassing voor de bewoners en ze mogen in de tuin kijken. Het blijkt een LIVE optreden te zijn van ABBA. Suirad gaat uit zijn dak maar de rest van de bewoners kunnen het niet waarderen en rennen meteen weer naar binnen.
ik beken, sorry
quote:
Dag 19: Dan komt Suirad tussen beide maar valt op de grond en begint te huilen. Itsme geeft hem een trap na.
Dat heb ik nou altijd, ik ben heel gevoelig

Ik lijk Georgie wel, ik kom bijna niet in het stuk voor. Maar eigenlijk ben ik dus heel lief, echt waar.*ik ga vast winnen

pi_479207
*Qt wil graag weten welke avonturen ze nog meer gaat beleven

Wat een gezellig clubje bij elkaar... En zo mooi verslagen door Tante Bep!

*Qt pakt alvast de deegroller om Djeez op afstand te houden en wacht af...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_479492
quote:
Op 18 november 2000 15:35 schreef Tante Bep het volgende:
Na wat zaken ingevuld te hebben kwam deze variatie eruit rollen.

BigMother's BB scenario


Dag 2: Fannetje vind dat Suirad een domme bekakte stem heeft en slaat hem met een TL-Buis.


Nou nou, ik begin wel meteen lekker aggresief
quote:
Fannetje zegt dat ze jarig is en de bewoners geloven het meteen. In de dagboek kamer ligt een grote Dildo voor haar en een Slagroom taart.
Gaaf
quote:
Fannetje was niet zo enthousiast over deze actie en gooit Beau weer over het hek heen. Beau komt tegen het schrikdraad en wordt aangevallen door security honden.

quote:
Dag 10: Roache wordt depressief omdat ze zich niet thuis voelt in de groep. Ze probeert zelfmoord te plegen met een Dildo maar het wilt niet lukken, zelfs niet met de hulp van Cynix.
Hé, das mijn dildo!

quote:
Dit waren de eerste 30 dagen Binnenkort het vervolg!
Hmmm..na dag 12 kom ik er niet meer in voor, ik zal weer es wat streken uithalen
pi_479877
Tja, de ene bewoner is saaier dan de ander, ook in dit Scenario
blabla
  † In Memoriam † zondag 19 november 2000 @ 06:39:58 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_479913
Ik vinnum leuk!!!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_480188
Cynix, moest je Roache nou meteen bespringen ?
blabla
  zondag 19 november 2000 @ 13:27:51 #25
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_480195
Heeeeeeeeeeej!!!!
Ben te zaai voor een signature
pi_480284
Agressieveling!
blabla
pi_480373
Hij is erg grappig!
  zondag 19 november 2000 @ 22:43:27 #28
7188 Flextreem
...uuuuhhhh...
pi_481330
hmmm.. ik vind die BB Scenario maar niks. Standaard verhaaltjes en niet leuk of orgineel..
Als de kikker groen is zijn de appels van de bomen gevlogen.. toch?
pi_481349
quote:
Op 19 november 2000 22:43 schreef Flextreem het volgende:
hmmm.. ik vind die BB Scenario maar niks. Standaard verhaaltjes en niet leuk of orgineel..
Dan ben je de enige
blabla
  zondag 19 november 2000 @ 23:14:11 #30
7188 Flextreem
...uuuuhhhh...
pi_481380
Nou en, ik ben er tenminste een..
Bij elkaar geraapte zooitje..

[Dit bericht is gewijzigd door Flextreem op 19-11-2000 23:16]

Als de kikker groen is zijn de appels van de bomen gevlogen.. toch?
pi_481455
Tja Flextreem, dat had je nou niet moeten zeggen...

Bad-Brother.com presenteert: Jouw eigen Big-Brother seizoen!


Dag 1 - Cynix vertelt direkt dat hij Qt er niet uit vindt zien. Volgens hem ziet ze eruit als een
lesbienne. Achteraf blijkt dat Tante Bep eigenlijk de enige lesbienne in het huis is. Laurens geeft
later nog wel toe dat hij twijfelt over zijn sexuele geaardheid.

Dag 2 - Iedereen is verzeild geraakt in een heftige discussie over de taakverdeling voor de
komende tijd. Suirad voert de spanning wat verder op door te stellen dat vrouwen in de keuken
thuishoren. Tinkerbell geeft hem een klap op zijn hoofd met een dienblad.

Dag 3 - De bewoners krijgen hun eerste opdracht van Big Brother - ze moeten de De
Scheveningse Pier nabouwen van Spaghetti. Na lang aandringen van Suirad, zetten ze 50% van
het weekgeld in.

Dag 4 - Het trainen voor de De Scheveningse Pier-taak gaat lekker, totdat Laurens(die
ondertussen toch al bekend staat als de meest luie klootviool van het hele stel) de helft van de
Spaghetti opeet. Tinkerbell gaat compleet uit haar dakpan!

Dag 5 - Vandaag moet de De Scheveningse Pier-taak af zijn. Als het bijna af is laat Laurens een
enorme scheet en blaast zo de De Scheveningse Pier omver. Big Brother roept over de intercom
dat de weekopdracht mislukt is, waarop Qt in huilen uitbarst.

Dag 6 - Suirad wordt door een van de Big-Brother-kippen aangevallen. Verder een rustige dag.

Dag 7 - Big Brother is bang dat de show veel te saai aan het worden is en geeft de bewoners
opdracht een debat te houden over sex. Na iets te veel gedronken te hebben, geeft Qt toe dat
ze het lekker vindt om hard gespanked te worden met een dienblad. Cynix vertelt dat hij nooit
condooms gebruikt omdat ze pijn doen aan zijn scrotum. Suirad is het daar wel mee eens. Tante
Bep roept uit dat geen van de andere bewoners ooit een echt orgasme gehad hebben, omdat ze
allemaal saaie heterosexuele mietjes zijn. Laurens zit in een hoekje stilletje naar Suirad te staren
met het schuim tussen zijn lippen.

Dag 8 - Vandaag moet voor het eerst genomineerd worden. Cynix gaat iedereen langs om te
vertellen hoe dol hij op ze is en dat ze de enige zijn waarmee hij echt een band heeft. Tinkerbell
en Qt worden uiteindelijk genomineerd. Vreemd genoeg stemt niemand op Cynix.

Dag 9 - Big Brother maakt de namen van de genomineerden bekend in het huis. Tinkerbell en Qt
barsten beiden in tranen uit, geven iedereen een knuffel. Tante Bep zingt een liedje voor ze -
Malle Babbe - waardoor ze zich beter moeten voelen.

Dag 10 - Het publiek stemt Qt het huis uit. Ze probeert moedig het huis met geheven hoofd te
verlaten, maar barst halverwege al in tranen uit en snottert tegen iedereen dat ze nooit had
moeten vertellen dat ze het fijn vond om gespanked te worden.

Dag 11 - De onderlinge relaties komen weer een beetje op orde na het vertrek van Qt. Het
weekbudget is tot een minimum geslonken door de mislukte opdracht van vorige week. Tante Bep
moet doen zonder de komkommer die ze besteld had. Tinkerbell is zichtbaar aangeslagen van het
alle perikelen en wordt getroost door Suirad, die telkens haar vulva probeert te betasten.

Dag 12 - De Big Brother-psycholoog herhaalt telkens de beelden waarin Suirad Tinkerbell's vulva
betast. Naar eigen zeggen doet hij dit niet om de kijkcijfers op te drijven, maar omdat het een
interessant psychologisch incident is, waarvan geleerd kan worden. De nieuwe weekopdracht
wordt uitgedeeld. Deze week moeten de bewoners de afstand van de elfstedentocht afleggen op
een loopband. Ze zetten 40% van het budget in.

Dag 13 - De loopbandopdracht ligt goed schema, ondanks dat Laurens weigert te lopen omdat
zijn scrotum zeer doet.

Dag 14 - Tot groot plezier van alle bewoners, wordt de weekopdracht succesvol afgerond.
Laurens loopt zowaar de laatste 10 meter en claimt daarna gelijk de victorie. Tinkerbell noemt
Laurens een luie scrotum.

Dag 15 - Nominatiedag. Cynix vertelt iedereen dat hij denk dat Tinkerbell een hoer is. Daarnaast
nodigt hij iedereen uit om na de show een weekendje op bezoek te komen. Tinkerbell en Suirad
worden uiteindelijk genomineerd door hun huisgenoten. Niemand stemt op Cynix.

Dag 16 - De nominaties worden door Big Brother omgeroepen. Tinkerbell kan niet geloven dat ze
voor de 2e keer genomineerd is. Suirad is even verbaasd en zoekt mentale steun bij Tinkerbell.
Laurens is ook behoorlijk van de kaart en biecht aan Tante Bep op dat hij denkt verliefd te zijn op
Suirad. Tante Bep heeft zelf geen interesse in de medebewoners omdat ze allemaal veel te
hetero zijn.

Dag 17 - Het publiek stemt Suirad het huis uit. Tinkerbell is diep geraakt en geeft Suirad een
plukje haar van haar vulva om te laten zien hoeveel ze om hem geeft. Laurens is duidelijk
ontroerd, maar houdt zijn eigen haar. Suirad vertrekt.

Dag 18 - De Big Brother psycholoog herhaalt veelvuldig de scene waar Tinkerbell het plukje haar
van haar vulva knipt. Blijkbaar weer een belangrijk psychologisch incident. Het publiek lijkt het er
mee eens te zijn, de kijkcijfers gaan weer door het dak.

Dag 19 - Big Brother geeft de nieuwe weekopdracht op. Deze week moeten de bewoners het
volkslied van Belgie binnen 60 seconden opboeren. Ze zetten 50% van het budget in.

Dag 20 - Niemand heeft enig idee hoe het volkslied van Belgie gaat, alleen Laurens denk te
weten dat het een beetje lijkt op Abba's Dancing Queen. De bewoners kiezen Cynix uit om de
opdracht uit te boeren.

Dag 21 - Cynix boert niet alleen het volkslied van Belgie op, maar ook God Save The Queen,
Malle Babbe en het thema van de Bus. Hij wordt door de bewoners uitgeroepen tot held. De
opiniepeiling van een landelijk roddelblad, maakt echter duidelijk dat na deze aktie 98% van de
natie hem liever dood zou zien.

Dag 22 - De nominaties staan weer voor de deur. Cynix verteld iedereen dat hij een kasteeltje
heeft in Zuid-Frankrijk en nodigt iedereen uit voor de komende vakantie. Laurens en Tante Bep
worden genomineerd.

Dag 23 - Laurens en Tante Bep vatten hun nominatie redelijk op en discussieren met Cynix en
Tinkerbell waarom op hen gestemd is. Cynix is stil, maar Tinkerbell vertelt Laurens dat ze hem een
egoistische, luie en arrogante scrotum vindt en barst daarna in tranen uit.

Dag 24 - Het publiek stemt Tante Bep het huis uit. Het interesseert eigenlijk niemand een reet.
Tante Bep vertrekt zwijgzaam.

Dag 25 - Cynix is de eerste die het niet meer houdt en trekt zich stiekem af in de badkamer. De
band draait overuren, omdat de Big Brother psycholoog ervan overtuigd is dat dit meer inzicht
geeft in de persoon Cynix en zijn persoonlijkheid. Met andere woorden is Cynix een stiekeme
rukker.

Dag 26 - Big Brother stort een kant van de tuin vol met 100 ton ontlasting, geproduceert door
een Nijlpaard. De weekopdracht: verplaats de mest naar de andere kant van de tuin en maak
daarbij alleen gebruik van een dienblad!. Cynix twijfelt, maar Laurens heeft vertrouwen. Hij vertelt
dat hij in zijn jeugd zoiets weleens vaker heeft gedaan. Ze zetten 50% van het budget in.

Dag 27 - Totaal onaangekondigd barst Laurens in tranen uit en vertelt dat hij het huis gaat
verlaten. Het verplaatsen van de mest herrinert hem te veel aan het pijnlijke Nijlpaard-incident
uit zijn jeugd. Tinkerbell probeert hem over te halen om te blijven. Cynix zit in een hoekje zijn
hand te strelen. Laurens besluit te vertrekken.

Dag 28 - Met nog maar 2 bewoners in het huis blijkt de Nijlpaard-schijt-opdracht onmogelijk. Big
Brother besluit de mest te laten liggen. Behoorlijk ge-irriteerd over de mislukte weekopdracht,
zetten de bewoners het op een zuipen. De laatste resten wijn, die Tinkerbell gemaakt heeft van
een paar oude, stoffige wortels uit de tuin, gaan tot de laatste druppel op.

Dag 29 - De laatste nominaties staan voor de deur. Cynix vraagt Tinkerbell ten huwelijk. Ze zegt
ja, met tranen in haar ogen. Tot niemands verbazing stemt Cynix op Tinkerbell. Verblind door
verliefdheid stemt Tinkerbell op haarzelf.

Dag 30 - Wanneer de nominaties om worden geroepen, verklaart Tinkerbell dat Cynix de terechte
winnaar is. Omdat ze toch gaan trouwen duiken ze aansluitend een bed in, om daar vervolgens
de laatste dag & nacht door te brengen. (De Big-Brother psycholoog wordt na de eerste 2 uur in
een dwangbuis afgevoerd) Tinkerbell ligt nog op de bank bij te komen, als Cynix het huis al
verlaat om zijn 250.000 piek in ontvangst te nemen. Na de cheque in ontvangst te hebben
genomen, neemt Cynix het eerste vliegtuig naar Belgie en is nooit meer teruggezien.

presented by: bad-brother.com
E-greetings, virtual-chat, discussie-borden en alle BB-aktualiteiten
www.bad-brother.com

pi_481534
pfffff, ik ben in dit scenario een over-emotionele bisexuele Koos

[Dit bericht is gewijzigd door Laurens op 20-11-2000 00:39]

blabla
pi_481553
Ach gos laurens en je vond het nog wel zo leuk, dus Flextreem is nu niet meer de enige?
pi_481559
*Qt is verdrietig dat ze door het publiek is weggestemd en begint maar weer eens te huilen...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  maandag 20 november 2000 @ 01:17:52 #35
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_481573
* Havoc krijgt toch een beetje Deja-Vu gevoel


http://www.fokforum.nl/showtopic/20465

en

http://www.fokforum.nl/showtopic/19027


Maar elke keer weer leuk met nieuwe bewoners


Maar ik ben nog nooit in het verhaal voorgekomen

I'm getting too old for this....
pi_481721
quote:
Op 20 november 2000 00:59 schreef Tante Bep het volgende:
Ach gos laurens en je vond het nog wel zo leuk, dus Flextreem is nu niet meer de enige?
Nee hoor Bep, dat valt reuze mee.
blabla
pi_493433
quote:
Op 20 november 2000 01:17 schreef Havoc het volgende:
Maar ik ben nog nooit in het verhaal voorgekomen
Ha, maar in deel 2 wel, Havoc. Let op:

Dag 31 - Langzaam maar zeker trekken de bewoners elkaar aan en ontstaan er liefdesnestjes. Zo trekken Roache en Havoc elkaar prima aan! Maar ze willen niet de geschiedenis in gaan als het eerste Big Brother homo-stelletje en ze beloven elkaar echter dat het bij deze eerste keer zal blijven.

Dag 32 - De nieuwe weekopdracht is bekend. De bewoners moeten 110 kilo Andijvie opeten en als niemand over z'n nek gaat voordat het op is dan is de weekopdracht geslaagd. Itsme vindt dat ze 20% van het weekbudget moeten inzetten. Het wordt uiteindelijk 10%.

Dag 33 - De bewoners hebben de hele dag doorgevreten en Roache is al 5 kilo aangekomen. Ook QT heeft duidelijk last van de weekopdracht. De hele morgen loopt ze al Andijvie-scheten te laten. De rest van de bewoners hebben het er maar moeilijk mee en na de 7e scheet van QT gaat het bijna mis als Tante Bep de scheet vol in haar neus krijgt en begint te kokhalzen met een bek vol Andijvie.

Dag 34 - Harry loopt 's-morgens gelijk naar de dagboek-kamer en vraagt om een zalfje voor de schimmel op z'n ballen. Hij heeft zichzelf nog steeds niet gewassen omdat hij niet tegen het koude water kan. In de keuken zitten Roache en Itsme met moeite happen te nemen van de Andijvie.

Dag 35 - Het is weer nominatiedag. De bewoners worden één voor één in de dagboek-kamer geroepen. Tijdens de live-uitzending (waarin ook nog even fashionably_late wordt geïnterviewd door Esther Duller) kunnen we horen dat Tante Bep, Roache en Havoc genomineerd zijn. Het is gelijk oorlog in het huis. Havoc is woedend vanwege zijn nominatie. Hij richt zijn frustratie op de Big Brother kippen en schopt één van de kippen als een voetbal over het hek. QT ziet dit en schopt 'm frontaal in z'n zak. Havoc vraagt aan Harry of hij z'n ballenzalf even mag lenen, maar Harry geeft hem per ongeluk de pot tijgerbalsem.

Nominaties:
Tante Bep: 8 punten
Roache: 4 punten
Havoc: 4 punten

Dag 36 - In de morgen is de rust een beetje weergekeerd in het huis. QT staat vroeg op om brood te bakken en ziet tot haar grote verbazing Havoc slapend met z'n ballen in de vijver liggen alsof hij ze probeert af te koelen. De bewoners worden langzaam wakker en de dag verloopt verder zonder noemenswaardige incidenten. De weekopdracht is om 15:00 uur gelukt.

Dag 37 - Havoc en Tante Bep zoeken steun bij elkaar omdat ze zijn genomineerd. Alle emoties komen los er bloeit langzaam iets op tussen de twee bewoners. Havoc weet van het bestaan van Tante Bep's vriend, maar het interesseert 'm gewoon geen fuck. De andere bewoners kijken met argusogen naar de twee nieuwe tortelduifjes.

Dag 38 - Een troosteloze zondag. De bewoners blijven lang op bed liggen en Big Brother is het dit keer zat en laat de laatste hit van Gerard Joling door de luidsprekers galmen. De bewoners kunnen dit niet waarderen en Harry dreigt te gaan masturberen in de dagboekkamer als ze dit geintje nog één keer flikken. Itsme, die de hots heeft voor Harry, begint te grijnzen van oor tot oor en vraagt aan Roache waarom hij zou wachten totdat ze dat nog een keer zouden flikken. Was één keer niet erg genoeg?

Dag 39 - Het is weer maandag. Roache heeft de nieuwe weekopdracht gekregen en vertelt z'n medebewoners dat ze het wereldrecord komkommer-gebruik moeten verbeteren. Alleen QT lijkt helemaal in haar nopjes met de nieuwe weekopdracht. De bewoners zetten 10% van het budget in.

Dag 40 - Havoc en Tante Bep worden gesnapt door de camera terwijl ze stiekem liggen te zoenen achter de badkuip. Havoc raakt geïrriteerd door de camera en slaat een camera kapot met de komkommer. Big Brother trekt het zakgeld in van Havoc.

Dag 41 - Het is een bijzondere dag. Itsme blijkt namelijk in haar eentje al het wereldrecord gebroken te hebben. Ze heeft zichzelf namelijk de hele nacht liggen bevredigen met de komkommer. De weekopdracht is dus geslaagd.

Dag 42 - Vandaag moet één van de genomineerden het huis verlaten. Tijdens de uitzending blijkt dat Roache de meeste stemmen heeft. 98% van de bellers was Roache meer dan zat. Esther Duller kan nog net ontkomen als de woeste bezoekers van Roache's cafe, Spetters, haar proberen te lynchen. Roache verlaat het huis huilend als een kleine meid.

Dag 43 - De stemming is deze vrijdag opperbest. De rest van de bewoners geven toe Roache toch al nooit te hebben gemogen en vooral QT en Harry zijn blij dat Roache pleite is.

Dag 44 - Er wacht de bewoners een verassing. Ze krijgen een marmot genaamd Ed. Er is wel één voorwaarde.. er moet goed voor Ed gezorgd worden anders verliezen de bewoners hun zakgeld. Harry noemt de marmot een teringbeest en werkt de kijkers tegen zich. Op Fokforum.nl en Bad.Brother.com wordt gelijk actie gevoerd tegen dit dierenleed.

Dag 45 - Tijdens Barend en van Dorp is Roache als gast aan tafel komen zitten, maar wordt al snel afgemaakt door BvD en Jan Mulder die niet kunnen begrijpen hoe Roache in godsnaam sex kon hebben met dat wicht van een QT. Roache vertelt dat hij eigenlijk sex wilde hebben met Tante Bep, maar dat ze nogal extreme sexspelletjes speelt. Tante Bep kan namelijk shag roken via haar vagina.

Dag 46 - De bom barst in televisieland als blijkt dat Havoc en Harry een triootje met de marmot hebben gehad in het kippenhok. Big Brother zwicht voor de negatieve publiciteit en haalt Ed uit het huis. De nieuwe weekopdracht is bekend. Er moeten 10.000 exctasy pillen worden gefabriceerd voor een goed doel. Havoc en Harry nemen onmiddelijk de leiding en zetten 30% van het weekbudget in. Itsme is niet zo zeker dat dit kan lukken en wil weten of er niet meer weekopdrachten zijn die met komkommer-gebruik hebben te maken.

Dag 47 - Itsme zit er helemaal doorheen. Jankend en zeurend loopt ze door de tuin en dreigt met opstappen. Big Brother die zich even van zijn goeie kan laat zien geeft Itsme de komkommer terug die zij zo koesterde tijdens de weekopdracht.

Dag 48 - De relatie tussen Havoc en Tante Bep neemt grotere vormen aan en het wordt nu wel heel erg knus tussen de twee bewoners. QT praat met Tante Bep over de situatie en noemt haar een kelderdel.

Dag 49 - Roache haalt inmiddels de krantenkoppen. Tijdens de opnamens van Oprah Winfrey wordt hij bekogeld met stront-bommen door een Tante Bep-fan die zijn opmerkingen tijdens Barend en van Dorp niet was vergeten. Ook wordt er weer genomineerd in het Big Brother huis. Harry haalt fel uit naar Tante Bep en Havoc en nomineert ze allebei. Uiteindelijk worden Tante Bep, Havoc en QT genomineerd.

Nominaties:
Tante Bep: 6 punten
Havoc: 6 punten
QT: 4 punten

Dag 50 - Wederom is de sfeer grimmig in het huis nadat er genomineerd is. Tante Bep en Havoc zonderen zich steeds meer af. Als blijkt dat Tante Bep de shag van Itsme heeft gestolen beginnen de 2 meiden als een stel viswijven naar elkaar uit te halen. Itsme noemt Tante Bep en achterbakse, overspelige, shag-rokende superslet waarop Tante Bep haar en rechtse hoek verkoopt.

Dag 51 - Inmiddels is de weekopdracht mislukt omdat QT een groot gedeelte van de exctasy pillen in het geheim heeft verkocht aan een werknemer van Big Brother in ruil voor douchemuntjes. Big Brother onderneemt stappen en pakt de komkommer van Itsme weer af.

Dag 52 - Het is weer zaterdag en de moeilijke momenten van afgelopen week zijn de bewoners niet in de koude kleren gaan zitten. Harry heeft het extra moeilijk omdat de dokter hem verteld dat hij een druiper heeft opgelopen tijdens zijn sexuele uitspatting met de marmot. Harry vergaat van de pijn en slikt 10 van de exctasy pillen die QT heeft achtergehouden. Aangezien Harry nooit eerder uit z'n dak is gegaan maakt hij zich vreselijk belachelijk door voor het oog van de camera naakt tussen de kippen gaan liggen. Big Brother maakt zich enigzins zorgen om de beestenliefde van Harry.

Dag 53 - Havoc en Tante Bep staan vroeg op en proberen weer een beetje de rust in de groep te herstellen. Ze zijn de hele dag druk bezig met allerlei kaweitjes. De rest van de groep kan het wel waarderen.

Dag 54 - Op maandag krijgen de bewoners weer een nieuwe weekopdracht. Ze moeten een fotosessie maken voor een aantal gay-tijdschriften. Harry en Havoc zijn als eerste aan de beurt, maar de sessie mislukt omdat Havoc weigert mee te doen vanwege de stank van Harry z'n druiper. QT en Tante Bep daarentegen hebben de grootste lol tijdens hun erotische fotosessie. Itsme maakt 20 foto's en ze worden uiteindelijk verkocht aan een hardcore pornoblad.

Dag 55 - Als de bewoners dinsdag wakker worden zien ze plotseling een tent in de tuin staan. Uit een geintje steekt Harry de tent in de hens en fikt het kleine iglo-tentje tot de laatste vezel af als ze plotseling een vreselijk gegil horen. Hoe moest Harry nou weten dat Big Bart in de tent lag te slapen? Big Brother neemt als straf z'n zakgeld af.

Dag 56 - Geile Itsme heeft inmiddels haar eigen komkommer gemaakt van wat losse onderdelen uit de werkruimte. Ze wordt de rest van de dag ook niet meer gezien door de rest van de bewoners. Big Brother verwend Tante Bep en Havoc door een SM-caravan in de tuin te hijsen omdat het misschien hun laatste avond samen is. Compleet met spijkerbed, tepel-klem-apparaat en zweepjes.

Dag 57 - Het is weer donderdag en vandaag zal één van de genomineerden weer moeten vertrekken. Beau maakt het extra spannend door de 3 naar de dagboekkamer te roepen. Tante Bep, Havoc en QT strompelen naar de dagboekkamer. Beau vertelt QT dat zij naar de huiskamer moet lopen, 3 x in het rond moet draaien op haar hoofd, in de plantenbak moet plassen en de rest van de bewoners moet vertellen dat zij niet het huis hoeft te verlaten. Uiteindelijk moet Tante Bep het veld ruimen. Robert Jensen laat 5 hete momenten zien tussen Tante Bep en Havoc waardoor Tante Bep's vriend helemaal door het lint gaat en Tante Bep bij het hek vertelt dat het uit is.

Dag 58 - Om de wonden te verzachten na de exit van Tante Bep komt Gerard Joling in de tuin optreden, maar er komt geen bewoner voor opdagen.

Dag 59 - QT is inmiddels helemaal aan het doordraaien van het slikken van exctasy pillen en smeert haar hele lichaam in met de overgebleven Andijvie. Met het schuim op haar mondhoeken stort ze in en vertelt ze dat ze het huis gaat verlaten. Als reden geeft ze op dat ze er niet meer tegen kan dat Itsme haar tijdens het slapen onzedelijk betast met de komkommer.

Dag 60 - Harry, Havoc en Itsme zijn de enige bewoners in het huis na het vertrek van QT. Big Brother vertelt de drie bewoners dat diegene die als eerste levend door het mijnenveld tussen het hek en de deur komt de 250.000 gulden wint. Helaas is dit geen van drieeen gelukt.

presented by: bad-brother.com
E-greetings, virtual-chat, discussie-borden en alle BB-aktualiteiten
www.bad-brother.com


Mmmmh, toch iets minder leuk dan de vorige scenario's.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 25-11-2000 19:48]

pi_493648
*Qt vindt het maar een vunzig verhaaltje...

Met de komst van Havoc daalt wel het niveau!

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_494079
quote:
Roache vertelt dat hij eigenlijk sex wilde hebben met Tante Bep, maar dat ze nogal extreme sexspelletjes speelt. Tante Bep kan namelijk shag roken via haar vagina.
Dat heeft anders nog genoeg inspanning gekost hoor, om aan te leren maar toen er ineens niet meer gerookt mocht worden bij ons op de afdeling moest ik toch wat.

Nu ga ik gewoon ff bij iemand anders zitten en zodra er rook onder het bureau vandaan komt zeg ik dat het wel lijkt of er iets in de brand staat waarna ik met gepast onschuldig smoelwerk weer naar m'n eigen bureau toe ga. En het werkt ook uitstekend in restaurants, vliegtuigen en openbare gebouwen waar niet gerookt mag worden.

quote:
De relatie tussen Havoc en Tante Bep neemt grotere vormen aan en het wordt nu wel heel erg knus tussen de twee bewoners. QT praat met Tante Bep over de situatie en noemt haar een kelderdel.

Ik aanvaard dat als een compliment, dank je Qt.

quote:
Itsme noemt Tante Bep en achterbakse, overspelige, shag-rokende superslet waarop Tante Bep haar en rechtse hoek verkoopt.
Ja er zijn grenzen natuurlijk, zelfs aan mijn acceptatievermogen terwijl je toch veel tegen me kan zeggen maar je zit daar ook zo op elkaar he, doet het nog pijn Itsme, want dat was nou ook weer niet m'n bedoeling, maar ik kreeg ineens een waas voor m'n ogen en toen ineens bammes, sorry hoor.
quote:
Big Brother verwend Tante Bep en Havoc door een SM-caravan in de tuin te hijsen omdat het misschien hun laatste avond samen is. Compleet met spijkerbed, tepel-klem-apparaat en zweepjes.
Maar daar trapten wij lekker niet in en we hebben dan ook alleen maar keurige films gekeken met de handen boven de dekens en spelletjes op de playstation zitten doen. Daar hebben ze van de regie onwijs van lopen balen want die hadden zich op hele andere beelden verheugd zo vertelde Hum ons later.
quote:
Robert Jensen laat 5 hete momenten zien tussen Tante Bep en Havoc waardoor Tante Bep's vriend helemaal door het lint gaat en Tante Bep bij het hek vertelt dat het uit is.
Ja hoor 's we hadden daar goeie afspraken over gemaakt voordat ik het huis in ging dus dan moet ie achteraf niet gaan lopen zeiken en al helemaal als je zelf al die weken met de buurvrouw hebt liggen rommelen.

Nah ja, ik was toch al erg onrustig in onze relatie en dat was dan ook de reden dat ik het huis in ben gegaan dus het is eigenlijk wel goed dat het zo is afgelopen. Ben ook meteen uit dat konkeldorp verhuisd en het is heerlijk om verlost te zijn van die bekrompen typetjes die allemaal zo goed weten te vertellen hoe een ander moet leven.

Ik woon nu samen in een huis met Havoc, Qt, Roache en Ed de marmot, we laten elkaar helemaal vrij hoor maar 's woensdags hebben we een vast ritueel want dan eten we bij elkaar en dat is steevast andijvie met een balletje.

  maandag 27 november 2000 @ 12:14:07 #40
2029 Prole
dicere est facere
pi_497055
Soms hebben flauwe grappen serieuze gevolgen

Een 15 jarige scholier is van school verwijderd omdat hij in deze grap de namen van zijn docenten had ingevuld. Het grapje zou in de schoolkrant worden geplaatst. De scholier liet het alvorens aan 2 van de genoemde docenten lezen. Die konden er de humor wel van inzien. De overige docenten ontvlamden echter in woede. De grap heeft de schoolkrant nooit gehaald, maar de scholier is van school verwijderd omdat: "ze niet meer samen met hem door één deur kunnen".

De ouders van de scholier zijn nu op zoek naar een nieuwe school voor de jongen.

Dit hele verhaal met alle details is te lezen op de site http://www.oudersonline.nl in de rubriek Ouders en school.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')