Dat zeker wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Het commentaar bij SBS6 is nog steeds heel triest maar sws beter dan bij de publieke omroep.
Ik zou het wel doen, veel beter dan 7/8quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
Haha Windows probeert me er constant in te luizen met een gratis Windows 10 update.
Daar trapt deze jongen niet in.
Haha nog geen Windows 10 hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
Haha Windows probeert me er constant in te luizen met een gratis Windows 10 update.
Deze commentator (Ronald van der Geer) gaf tot dit seizoen commentaar bij cl wedstrijden bij de nos. Tis dus hetzelfde commentaar...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Het commentaar bij SBS6 is nog steeds heel triest maar sws beter dan bij de publieke omroep.
gewoon wachten op el capitanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
Veltman had er 6 tegen gekregen.quote:
twitter:BBCSporf twitterde op woensdag 26-08-2015 om 22:27:46CLASSIC: Louis Van Gaal & Ryan Giggs' reaction to Hernandez's missed penalty.http://t.co/4xCwQhNNjn reageer retweet
Nu al beter dan Depayquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:35 schreef GGMM het volgende:
Wat knap van Rooney zeg die doelpunten. Dat wordt een hele grote.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |