Maar Hansie, Maar Hansie. Fietsen is toch veel heroïscher dan Keniaantjes die over een vlakke n206-weg rennen dat ben je toch wel met me eensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is allebei tactiek volgen ipv een indirecte strijd. En ja, ik vind de sprint ook mooier, maar de 800 (beetje tactiek, maar de sterkste heeft hele goede kansen) vind ik het allermooist.
Ook het meest gemelleerde veld vaak.
Pfoe, 42 km marathon vind ik echt wel knap hoor. Al zou een marathon bergop ook wel ooit eens leuk zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Hansie, Maar Hansie. Fietsen is toch veel heroïscher dan Keniaantjes die over een vlakke n206-weg rennen dat ben je toch wel met me eens
''Knap'' zal het best zijn, maar het entertaint niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, 42 km marathon vind ik echt wel knap hoor. Al zou een marathon bergop ook wel ooit eens leuk zijn
Bij het wielrennen entertaint een vlakke etappe met gelul van D&D ook niet heel sterkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Knap'' zal het best zijn, maar het entertaint niet.
Maar ik kijk dan ook niet heel geconcentreerd naar de tweede etappe in de Tour.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij het wielrennen entertaint een vlakke etappe met gelul van D&D ook niet heel sterk
Daarom kijk ik bij de 10km ook de laatste 4 rondjes serieus. Beetje hetzelfde idee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik kijk dan ook niet heel geconcentreerd naar de tweede etappe in de Tour.
Dan schakel je gewoon om 17u15 in en dan ben je precies op tijd voor de voorbereiding van de sprint.
Weet je het zeker??quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Club Brugge, Belgisch voetbal, België....het lachertje van Europa
Maar kijk jij de marathons graag of uitgebreid. Dan is er als je even niet oplet een Keniaantje ontsnapt en die zie je pas na de finish weer terug.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom kijk ik bij de 10km ook de laatste 4 rondjes serieus. Beetje hetzelfde idee.
Daarom is de 10km schaatsen zo kut. Je krijgt steeds weer opnieuw een halve climax maar het is zo hondstraag. 1500 meter zwemmen is ook lachwekkend saai bijv - het is vaak al na 800-900 meter beslist.
Zeker met Lollerdecky in het badquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom kijk ik bij de 10km ook de laatste 4 rondjes serieus. Beetje hetzelfde idee.
Daarom is de 10km schaatsen zo kut. Je krijgt steeds weer opnieuw een halve climax maar het is zo hondstraag. 1500 meter zwemmen is ook lachwekkend saai bijv - het is vaak al na 800-900 meter beslist.
Nee marathon vind ik zoals ik net zei het minste onderdeel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar kijk jij de marathons graag of uitgebreid. Dan is er als je even niet oplet een Keniaantje ontsnapt en die zie je pas na de finish weer terug.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:18 schreef asco het volgende:
Heb 0-5 1-5 0-6 1-6 en 2-6.
Van 101x tot 631x.
Scoren bitte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |