Ok, ok. Maar Ibood vind ik alleen maar leuk om te kijken wat ze elke keer weer aanbieden. Kijken, kijken en niet kopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ChatGirl hoor je niet te lurken natuurlijk
Soepel lopende site hequote:
En je kunt ondertussen prima commentaar geven op de aanbiedingen (of het gebrek daaraan, zoals nu) hierquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ok, ok. Maar Ibood vind ik alleen maar leuk om te kijken wat ze elke keer weer aanbieden. Kijken, kijken en niet kopen.
Jepquote:
Ja idd, sinds ze die blauwe zwaailichten hebben draait de hunt niet goed meer. Hiervoor ging het áltijd goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:48 schreef wootahH het volgende:
[..]
nog nooit geweest tijdens een hunt. Teveel draaiende icoontjes denk ik :p
Ik heb al 400x die SD kaart voorbij zien komen (als de site het uberhaupt doet).quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je kunt ondertussen prima commentaar geven op de aanbiedingen (of het gebrek daaraan, zoals nu) hier
Die SanDisk lijkt het item van de hunt te worden iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb al 400x die SD kaart voorbij zien komen (als de site het uberhaupt doet).
Er staat ook een SSD.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:50 schreef underground1009 het volgende:
Bij mij laadt ibood na twee keer verversen weer gewoon met een SSD, loopt niet erg soepel daar
Melleynquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:58 schreef Melleyn het volgende:
Haaaaai![]()
Sorry ik was tapas eten. Zal m'n gemiste shotjes even inhalen
Ja verandering dit dat allesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:02 schreef Melleyn het volgende:
Wat de neuk is er trouwens met ibood gebeurd...
* Melleyn komt onder steen vandaan
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:03 schreef Isane het volgende:
Ik geloof t wel voor vandaag. Veel plezier nog
ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:03 schreef Melleyn het volgende:
Ja ik kom echt nooit meer op iboodmaar ik ben er ook geen fan van nee
Wat kijk je trouwens boosquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:06 schreef Melleyn het volgende:
Ik wil trouwens koekenpannen. En een wok.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:07 schreef underground1009 het volgende:
Met al deze serverproblemen hou ik het ook voor gezien, mensen, happy hunting, succes met een eventuele box, may the odds be ever in your favor
quote:
Jupquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zie nog steeds die sneakers. Jullie ook?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:08 schreef Melleyn het volgende:
ALS DIE BAGGERSITE HET OOIT NOG GAAT DOEN TENMINSTE
Bij die eerste quote is het dan wel weer bijpassendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hoor ik vaker maar dat is mijn normale gezicht
De site deed het weer niet, dus dan blijven ze hangenquote:
Die lelijke dingen wil toch niemand?quote:
Niet mokken, lekker wokken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:06 schreef Melleyn het volgende:
Ik wil trouwens koekenpannen. En een wok.
Ik heb nog de schoenen op iboodquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens mij loopt het weer vast.
schoenen op 1dk, en een HCS op ibood
Same here.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog de schoenen op ibood
Kan je aangeven bij bestelling, zie ik nu.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:12 schreef essnhills het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk met schoenmaten?
Of is dit een one-size-fits-all?
quote:
Ik nog steeds het home entertainment system.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog de schoenen op ibood
Zeg wonderkind, heb je al op 'Ik neem er een' geklikt?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:12 schreef essnhills het volgende:
Hoe doen ze dat eigenlijk met schoenmaten?
Of is dit een one-size-fits-all?
Ja pfff, denk je dat ik zoveel moeite ga nemen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zeg wonderkind, heb je al op 'Ik neem er een' geklikt?
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja pfff, denk je dat ik zoveel moeite ga nemen?
Toch knap, staat ook niet in de huntgeschiedenis oidquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[..]
Ik nog steeds het home entertainment system.
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik
Maar dit is de medium, ik wil de small
Hier vragen is veel makkelijkerquote:
Hmm jammer :pquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik
Vanmorgen waren ze toch ook allebei vlak na elkaar?quote:
Dat zegt niksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmorgen waren ze toch ook allebei vlak na elkaar?
Weet ik niet meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmorgen waren ze toch ook allebei vlak na elkaar?
niet zo kieskeurigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik
Jawel.quote:
Die small is groot genoeg om de zijne over te trekken natuurlijkquote:
#rektquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die small is groot genoeg om de zijne over te trekken natuurlijk
Daar weet jij helemaal niks vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die small is groot genoeg om de zijne over te trekken natuurlijk
quote:
quote:
Ik vind dat een beetje engquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ess is een soort Sinterklaas, die weet alles.
Het is wel waarquote:
Jij weet heulemaal niks van mijquote:
Er komen straks kussensquote:
Je kan altijd switchen natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:26 schreef Melleyn het volgende:
Ik kan beter shotjes doen bij SanDisk, dan was ik al dronken geweest
Ja maar die hoef ik niet, das Yas die die wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |