abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155559241
Door een bedrijf heb ik een traprenovatie laten uitvoeren. Er zou buiten worden gezaagd en geen rommel binnen zijn.

Achteraf bleek dat de monteurs van de meeste traptreden stroken hadden afgezaagd.

De verkoper die advies en uitleg was komen geven heeft het nooit over het afzagen van de bestaande treden gehad.

De monteur die tussentijds latjes van de trap is komen afhalen heeft het wel over het inkorten van treden die anders buiten de trappaal zouden komen. Het ging om 1 of 2 treden en minimaal schuin afgezaagde strookjes.

Mijn hele gang lag echter onder het zaagsel en bij het kijken onder de treden bleek dat er een behoorlijk stuk van deze treden af was gezaagd, tot aan het stootbord. De overzettrede stak echter weer 2 cm buiten de afgezaagde trede uit en het afgezaagde deel had er dus gewoon op kunnen blijven. Het was volkomen niet functioneel dit afzagen.

Weet iemand op dit forum of dit vaker wordt gedaan?
De consequentie is dat als ik de (laminaat) overzettreden ooit weer eraf wil, ik geen bruikbare trap meer eronder aantref.
Ook vraag ik me af of de opverzettrede niet af kan gaan breken op het stuk dat nu oversteekt buiten de afgezaagde trede en waar dus alle gewicht op de overzettrede komt te rusten.

[ Bericht 0% gewijzigd door douchegordijntje op 26-08-2015 23:48:02 ]
pi_155559807
Een beetje bedrijf laat geen rommel achter.
pi_155559877
er zijn dus serieus traptreden ingekort om laminaat overzet treden erop te doen?
pi_155560307
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:41 schreef douchegordijntje het volgende:
Door het bedrijf Stairz heb ik een traprenovatie laten uitvoeren. Er zou buiten worden gezaagd en geen rommel binnen zijn.

Achteraf bleek dat de monteurs van de meeste traptreden stroken hadden afgezaagd.

De verkoper die advies en uitleg was komen geven heeft het nooit over het afzagen van de bestaande treden gehad.

De monteur die tussentijds latjes van de trap is komen afhalen heeft het wel over het inkorten van treden die anders buiten de trappaal zouden komen. Het ging om 1 of 2 treden en minimaal schuin afgezaagde strookjes.

Mijn hele gang lag echter onder het zaagsel en bij het kijken onder de treden bleek dat er een behoorlijk stuk van deze treden af was gezaagd, tot aan het stootbord. De overzettrede stak echter weer 2 cm buiten de afgezaagde trede uit en het afgezaagde deel had er dus gewoon op kunnen blijven. Het was volkomen niet functioneel dit afzagen.

Weet iemand op dit forum of dit vaker wordt gedaan?
De consequentie is dat als ik de (laminaat) overzettreden ooit weer eraf wil, ik geen bruikbare trap meer eronder aantref.
Ook vraag ik me af of de opverzettrede niet af kan gaan breken op het stuk dat nu oversteekt buiten de afgezaagde trede en waar dus alle gewicht op de overzettrede komt te rusten.
Heel normaal dat er een stukje van de treden af moet. Anders steken de overzettreden buiten de wangen/boom uit.

Dat dit niet gecommuniceerd wordt, niet netjes wordt gedaan en er niet opgeruimd wordt is niet normaal.

Je hebt garantie op je trap, dus ik zou ff flink er op stampen om te zien of er wat breekt.
pi_155561370
Ik heb het dus over treden waar het totaal niet met het buiten de wangen uitsteken heeft te maken. Het afgezaagde stuk kom je namelijk weer tekort onder de overzettrede.
Ik kan dus nooit meer de overzettreden er af halen en de trap weer gebruiken zoals hij was. ik heb nu meer te korte treden als normale onder de overzettreden

Er is wel opgeruimd, maar ik had niets afgedekt of weggezet (jassen, kastje) omdat er binnen niet zou worden gezaagd.Dus stof dat in kastje en jassen en ook slaapkamers via kier onder de deur kwam, moest ik wel zelf weer opruimen.
pi_155561658
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:49 schreef douchegordijntje het volgende:
Ik heb het dus over treden waar het totaal niet met het buiten de wangen uitsteken heeft te maken. Het afgezaagde stuk kom je namelijk weer tekort onder de overzettrede.
Ik kan dus nooit meer de overzettreden er af halen en de trap weer gebruiken zoals hij was. ik heb nu meer te korte treden als normale onder de overzettreden

Er is wel opgeruimd, maar ik had niets afgedekt of weggezet (jassen, kastje) omdat er binnen niet zou worden gezaagd.Dus stof dat in kastje en jassen en ook slaapkamers via kier onder de deur kwam, moest ik wel zelf weer opruimen.
Is dit niet meer iets voor Klaagbaak dan?

[ Bericht 7% gewijzigd door bbtb77 op 26-08-2015 17:26:54 ]
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 16:55:01 #7
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_155563014
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:49 schreef douchegordijntje het volgende:

Heb je de klacht al bij het bedrijf zelf neergelegd ? :@
pi_155563434
quote:

Er zijn hier regels voor.
Ga naar een goed bekend trappen bedrijf en vraag de regels op omtrend maatvoering.
Misschien dat het zagen niet anders kon maar dan nog ruim je je rommel op en praat je het door met de klant wat je gaat doen.
pi_155563846
Ik heb geklaagd bij het bedrijf.
Maar ik wil wel goed geinformeerd zijn over hoe het normaal gaat. er zou deze week iemand contact opnemen om te komen kijken. Maar tot nu toe niets gehoord.
pi_155563902
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:25 schreef douchegordijntje het volgende:
Ik heb geklaagd bij het bedrijf.
Maar ik wil wel goed geinformeerd zijn over hoe het normaal gaat. er zou deze week iemand contact opnemen om te komen kijken. Maar tot nu toe niets gehoord.
Hoe is het afgelopen met je badkamer en met het laminaat? Nu lijkt het er wel heel erg op dat je hier alleen komt om te klagen en je gelijk te halen..
pi_155566006
Nou ja zeg! bbtb77. Je blijft lekker anoniem, maar waar kom jij om? Om anderen af te zeiken?

Het is al erg genoeg dat er steeds iets mis gaat bij mij blijkbaar. En het kost me kapitalen.

Ik heb netjes geschreven waarom ik hier kom. Maar ik heb geen zin in die hatelijkheden die blijkbaar bij elk topic wel verschijnen.
pi_155566375
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:37 schreef douchegordijntje het volgende:
Nou ja zeg! bbtb77. Je blijft lekker anoniem, maar waar kom jij om? Om anderen af te zeiken?

Het is al erg genoeg dat er steeds iets mis gaat bij mij blijkbaar. En het kost me kapitalen.

Ik heb netjes geschreven waarom ik hier kom. Maar ik heb geen zin in die hatelijkheden die blijkbaar bij elk topic wel verschijnen.
Wil je m'n naw gegevens? Jij bent net zo anoniem. Als je ff op mijn pohi klikt zie je dat ik (over het algemeen ~O> ) gewoon mensen probeer te helpen...
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 21:50:17 #13
92034 crew  Vonkenboer
pi_155573962
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:37 schreef douchegordijntje het volgende:

Ik snap je vraagstelling ook niet; wel zie ik een hele hoop geklaag over een bedrijf.. :X :@
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:58:50 #14
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_155574384
Klagen over een bedrijf, oke, maar om de naam het bedrijf te noemen vind ik niet netjes. Helemaal als het bedrijf er nog op terugkomt..... Hier hun naam noemen voegt naar mijn idee ook helemaal niks toe aan je klacht....

[ Bericht 3% gewijzigd door cvboer2 op 26-08-2015 22:05:56 ]
Share your talent, move the world.
pi_155578409
laat maar. Ik heb al naar andere bedrijven gebeld en de vraag gesteld. Die begrepen de vraag wel. Dus de vraag is intussen beantwoord.
pi_155593878
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:47 schreef douchegordijntje het volgende:
laat maar. Ik heb al naar andere bedrijven gebeld en de vraag gesteld. Die begrepen de vraag wel. Dus de vraag is intussen beantwoord.
Zouden wij toch graag willen weten wat het antwoord was van de andere bedrijven. :Y
pi_155595394
Als ze toch aan het zagen zijn, laat ze ook eens iets doen aan die lange tenen :X
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_155597145
Best een interessante postgeschiedenis; elke 2 jaar huur je een klusbedrijf in om daarna hier te komen klagen.
Volgens mij verwar je Fok met Radar of iets dergelijks.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 18:59:07 #19
92034 crew  Vonkenboer
pi_155597803
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:47 schreef douchegordijntje het volgende:
Wil je dat ook nog met ons delen ? :) ^O^
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:05:10 #20
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_155603268
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef WRH het volgende:
Best een interessante postgeschiedenis; elke 2 jaar huur je een klusbedrijf in om daarna hier te komen klagen.
Die beunhazen worden kennelijk niet gekozen op basis van hun goede referenties.
pi_155604304
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef WRH het volgende:
Ja, dit is het 4e topic van TS met een moeilijk verhaal.
En dus ook het 4e topic zonder foto`s in elke OP die het verhaal gelijk een heel stuk duidelijker zouden maken.
pi_155615431
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, dit is het 4e topic van TS met een moeilijk verhaal.
En dus ook het 4e topic zonder foto`s in elke OP die het verhaal gelijk een heel stuk duidelijker zouden maken.
En zonder terugkoppeling, niet erg zinvol zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')