Heel normaal dat er een stukje van de treden af moet. Anders steken de overzettreden buiten de wangen/boom uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:41 schreef douchegordijntje het volgende:
Door het bedrijf Stairz heb ik een traprenovatie laten uitvoeren. Er zou buiten worden gezaagd en geen rommel binnen zijn.
Achteraf bleek dat de monteurs van de meeste traptreden stroken hadden afgezaagd.
De verkoper die advies en uitleg was komen geven heeft het nooit over het afzagen van de bestaande treden gehad.
De monteur die tussentijds latjes van de trap is komen afhalen heeft het wel over het inkorten van treden die anders buiten de trappaal zouden komen. Het ging om 1 of 2 treden en minimaal schuin afgezaagde strookjes.
Mijn hele gang lag echter onder het zaagsel en bij het kijken onder de treden bleek dat er een behoorlijk stuk van deze treden af was gezaagd, tot aan het stootbord. De overzettrede stak echter weer 2 cm buiten de afgezaagde trede uit en het afgezaagde deel had er dus gewoon op kunnen blijven. Het was volkomen niet functioneel dit afzagen.
Weet iemand op dit forum of dit vaker wordt gedaan?
De consequentie is dat als ik de (laminaat) overzettreden ooit weer eraf wil, ik geen bruikbare trap meer eronder aantref.
Ook vraag ik me af of de opverzettrede niet af kan gaan breken op het stuk dat nu oversteekt buiten de afgezaagde trede en waar dus alle gewicht op de overzettrede komt te rusten.
Is dit niet meer iets voor Klaagbaak dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:49 schreef douchegordijntje het volgende:
Ik heb het dus over treden waar het totaal niet met het buiten de wangen uitsteken heeft te maken. Het afgezaagde stuk kom je namelijk weer tekort onder de overzettrede.
Ik kan dus nooit meer de overzettreden er af halen en de trap weer gebruiken zoals hij was. ik heb nu meer te korte treden als normale onder de overzettreden
Er is wel opgeruimd, maar ik had niets afgedekt of weggezet (jassen, kastje) omdat er binnen niet zou worden gezaagd.Dus stof dat in kastje en jassen en ook slaapkamers via kier onder de deur kwam, moest ik wel zelf weer opruimen.
Heb je de klacht al bij het bedrijf zelf neergelegd ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:49 schreef douchegordijntje het volgende:
Ik heb het dus over treden waar het totaal niet met het buiten de wangen uitsteken heeft te maken. Het afgezaagde stuk kom je namelijk weer tekort onder de overzettrede.
Ik kan dus nooit meer de overzettreden er af halen en de trap weer gebruiken zoals hij was. ik heb nu meer te korte treden als normale onder de overzettreden
Er is wel opgeruimd, maar ik had niets afgedekt of weggezet (jassen, kastje) omdat er binnen niet zou worden gezaagd.Dus stof dat in kastje en jassen en ook slaapkamers via kier onder de deur kwam, moest ik wel zelf weer opruimen.
Er zijn hier regels voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:49 schreef douchegordijntje het volgende:
Hoe is het afgelopen met je badkamer en met het laminaat? Nu lijkt het er wel heel erg op dat je hier alleen komt om te klagen en je gelijk te halen..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:25 schreef douchegordijntje het volgende:
Ik heb geklaagd bij het bedrijf.
Maar ik wil wel goed geinformeerd zijn over hoe het normaal gaat. er zou deze week iemand contact opnemen om te komen kijken. Maar tot nu toe niets gehoord.
Wil je m'n naw gegevens? Jij bent net zo anoniem. Als je ff op mijn pohi klikt zie je dat ik (over het algemeenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:37 schreef douchegordijntje het volgende:
Nou ja zeg! bbtb77. Je blijft lekker anoniem, maar waar kom jij om? Om anderen af te zeiken?
Het is al erg genoeg dat er steeds iets mis gaat bij mij blijkbaar. En het kost me kapitalen.
Ik heb netjes geschreven waarom ik hier kom. Maar ik heb geen zin in die hatelijkheden die blijkbaar bij elk topic wel verschijnen.
Ik snap je vraagstelling ook niet; wel zie ik een hele hoop geklaag over een bedrijf..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:37 schreef douchegordijntje het volgende:
Nou ja zeg! bbtb77. Je blijft lekker anoniem, maar waar kom jij om? Om anderen af te zeiken?
Het is al erg genoeg dat er steeds iets mis gaat bij mij blijkbaar. En het kost me kapitalen.
Ik heb netjes geschreven waarom ik hier kom. Maar ik heb geen zin in die hatelijkheden die blijkbaar bij elk topic wel verschijnen.
Zouden wij toch graag willen weten wat het antwoord was van de andere bedrijven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:47 schreef douchegordijntje het volgende:
laat maar. Ik heb al naar andere bedrijven gebeld en de vraag gesteld. Die begrepen de vraag wel. Dus de vraag is intussen beantwoord.
Wil je dat ook nog met ons delen ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:47 schreef douchegordijntje het volgende:
laat maar. Ik heb al naar andere bedrijven gebeld en de vraag gesteld. Die begrepen de vraag wel. Dus de vraag is intussen beantwoord.
Die beunhazen worden kennelijk niet gekozen op basis van hun goede referenties.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef WRH het volgende:
Best een interessante postgeschiedenis; elke 2 jaar huur je een klusbedrijf in om daarna hier te komen klagen.
Volgens mij verwar je Fok met Radar of iets dergelijks.
Ja, dit is het 4e topic van TS met een moeilijk verhaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef WRH het volgende:
Best een interessante postgeschiedenis; elke 2 jaar huur je een klusbedrijf in om daarna hier te komen klagen.
Volgens mij verwar je Fok met Radar of iets dergelijks.
En zonder terugkoppeling, niet erg zinvol zoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, dit is het 4e topic van TS met een moeilijk verhaal.
En dus ook het 4e topic zonder foto`s in elke OP die het verhaal gelijk een heel stuk duidelijker zouden maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |