Rood, signaalrood, brandweerrood, bloedrood, appelrood, wijnrood, oranjerood, vuurrood, karmijnrood, robijnrood, purperrood, bruinrood, tomaatrood...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef underground1009 het volgende:
Deze ledstrip heeft 1 miljoen kleuren, dat is echt fantastisch
50 shades of redquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rood, signaalrood, brandweerrood, bloedrood, appelrood, wijnrood, oranjerood, vuurrood, karmijnrood, robijnrood, purperrood, bruinrood, tomaatrood...
Als dit dezelfde is als uit de aanbieding wordt je wel keihard afgezet. Had vorig jaar zo'n strip van 5 meter voor 6 euro uit Chinaquote:
Voor een gamer is zo een groene strip die gaat knipperen als de deur open gaat wel gaafquote:
of als iemand de trap op loopt. Maar ook deurbel en telefoon zijn handig met je koptelefoon opquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:36 schreef GekkePoes het volgende:
maar met R G en B kan je
[..]
Voor een gamer is zo een groene strip die gaat knipperen als de deur open gaat wel gaaf
Ik heb een lampje in de deurbelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
of als iemand de trap op loopt. Maar ook deurbel en telefoon zijn handig met je koptelefoon op
Kon je die knippen etc?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dit dezelfde is als uit de aanbieding wordt je wel keihard afgezet. Had vorig jaar zo'n strip van 5 meter voor 6 euro uit China
ow handigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb een lampje in de deurbelmaar die reageert ook op de afstandsbediening van de lampen
klopt ik wilde er een kind bijquote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |