Tuurlijk, dat is voornamelijk dit topic voor bedoeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogen we hier ook speculeren? Ik vermoed namelijk dat Editors ook nog wel eens een festivaltour kan gaan doen volgende zomer.. nieuw album en zo..
Mooi. Ik ben dol op speculaasjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is voornamelijk dit topic voor bedoeld.
Blur in NL, daar hoop ik nou al een jaar of 6 op.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:27 schreef Herpderphawk het volgende:
Blur mag er ook wel effe een festivaltourtje tegen aan gooien. Of een dubbele headline tour van Blur en Gorillaz. Daar zou ik zonder moeite 150 euro voor dokken
Gevalletje te duur voor de meeste zalen/festivals, te klein voor de grote zalen/Pinkpop? Kan me herinneren dat ze een flinke booking fee hebben. Maar toch spijtig inderdaad, ik zou ze graag in de HMH ofzo zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Blur in NL, daar hoop ik nou al een jaar of 6 op.
Pinkpop/Bospop eerder denk ik .quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:27 schreef WpuntNL het volgende:
ALS Soundgarden gaat touren, dan zet ik alvast een klein kruisje bij Lowlands.
Ik zie daar wel een Katy Perry ofzo belanden, als die festivals doet. Plus als Metallica echt weer gaat touren heb je ook qua metal een overschot met Maiden en Metallica. Denk dan de eerste Fortarock, tweede weer Pinkpop.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop/Bospop eerder denk ik .
Festileaks doet ook een duit in het zakje. Pearl Jam gaat volgens hun ook touren in 2016.
Maar goed, is wel een jaarlijks Pinkpop gerucht en het komt er nooit van. Idem geld voor Neil Young en Paul McCa
Metallica zou er verstandig doen om even niet te komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie daar wel een Katy Perry ofzo belanden, als die festivals doet. Plus als Metallica echt weer gaat touren heb je ook qua metal een overschot met Maiden en Metallica. Denk dan de eerste Fortarock, tweede weer Pinkpop.
Dat is het al jaren, maar schijnbaar moeten ze toch echt ieder jaar wel even wat showtjes doen om geen verlies te draaien. Ook zijn ze zogezegd al jaren bezig aan een nieuw album. Zomer 2014 werd daar al een nieuw nummer van gespeeld. Dus als ze dat uit gaan brengen rond de zomer staan ze gewoon weer all over the festivalsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Metallica zou er verstandig doen om even niet te komen.
Het blijft een toffe band. Maar zou het eerst te kort vinden om ze nog eens te boeken.
Maar er gaat een jaar komen dat de RAR's/Pinkpops een andere band boeken? Zelfde geld voor Maiden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het al jaren, maar schijnbaar moeten ze toch echt ieder jaar wel even wat showtjes doen om geen verlies te draaien. Ook zijn ze zogezegd al jaren bezig aan een nieuw album. Zomer 2014 werd daar al een nieuw nummer van gespeeld. Dus als ze dat uit gaan brengen rond de zomer staan ze gewoon weer all over the festivals
Denk dat Metallica wel een maatje te groot is voor Forta, nadat Forta wat mindere jaren had. En zolang ze nog gewoon een dag strak uitverkopen zal PP ze graag willen hebben. In dat genre zit natuurlijk amper doorstroming.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar er gaat een jaar komen dat de RAR's/Pinkpops een andere band boeken? Zelfde geld voor Maiden.
Al zou Metallica nog een gedroomde headliner zijn voor Fortarock imo.
Is dat niet veels te duur voor Forta?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar er gaat een jaar komen dat de RAR's/Pinkpops een andere band boeken? Zelfde geld voor Maiden.
Al zou Metallica nog een gedroomde headliner zijn voor Fortarock imo.
En elk ander festivalquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
Coldplay en Adele zouden zogezegd beiden ook eind dit jaar met nieuw werk komen. Zijn direct gedroomde headliners voor bv Glastonbury
Oorpluggen Olleh! Is het wat mij betreft, alleen op Into the Grave heb ik het zonder gedaan, maar daar mogen ze niet zo hard omdat ze midden in Leeuwarden staan. Blijkt dat goed en uitgebalanceerd mixen ook werkt ipv alleen maar volume. Kunnen veel festivals wat van leren wat mij betreft!quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Deafheaven lijkt me ook een mooi naampje voor de hardere festivals.
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:23 schreef indiaantje89 het volgende:
The National zal ook wel weer komen volgend jaar:
http://consequenceofsound(...)work-on-a-new-album/
En elk ander metalfestival in Europaquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
De jongens van Black Sabbath gaan nog 1 laatste tour doen.
Lijkt me een gedroomde Fortarock headliner.
Nee, alleen USA dates. Meer maken ze volgende maand bekend.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En elk ander metalfestival in Europadus benieuwd...er is toch nog niets bekend over Europese data, of wel?
Mooi voor LWL/BKS/DTRH/WTWTA/ITGWO/NOGWATRAREAFKORTINGENquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Bloc Party komt ook met een nieuw album aan, ook altijd welkom op ieder festival in NL zo'n beetje.
Nog niet geheel officieel hé, al maken meerdere blogs (waaronder Rammsteinworld) er nu melding van. Dus gaat ongetwijfeld gebeuren, maar even voor de volledigheid: op dit moment is nog geen show officieel aangekondigd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
En Rammstein gaat dus ook touren.
Nou vooruit, morgen dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog niet geheel officieel hé, al maken meerdere blogs (waaronder Rammsteinworld) er nu melding van. Dus gaat ongetwijfeld gebeuren, maar even voor de volledigheid: op dit moment is nog geen show officieel aangekondigd.
Cool.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
En Rammstein gaat dus ook touren.
Die bevestiging was er wel heel snelquote:
Tjah, als het dan toch lekt. Ik verwacht morgenochtend wel wat aankondigingen. Wss hadden die blogs wat onder embargo en hebben ze het min of meer al een beetje door laten schemeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die bevestiging was er wel heel snel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |