heb je vertraging of reageer je vertraagd?quote:
ik zou net aanbieden dat je mijn ibood inlog wel mocht gebruiken maar ik hoor de belquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
is een error van ibood, niet van ideal.
Maakt niet uit welke betaalmethode ik pak
jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou net aanbieden dat je mijn ibood inlog wel mocht gebruiken maar ik hoor de bel
Ik vrees allebeiquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je vertraging of reageer je vertraagd?
ben ik.quote:
Lekker kut dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
is een error van ibood, niet van ideal.
Maakt niet uit welke betaalmethode ik pak
ik stond in de betaalomgeving van de rabobank terwijl ik ING heb. Toen ging ik pijltje terug en kon ik niks meer..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Je moet ook niet op het kruisje klikken
wat doe je dan ook bij de rabo?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik stond in de betaalomgeving van de rabobank terwijl ik ING heb. Toen ging ik pijltje terug en kon ik niks meer..
Echt heel flauw. Zo snel was die namelijk ook niet weg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik stond in de betaalomgeving van de rabobank terwijl ik ING heb. Toen ging ik pijltje terug en kon ik niks meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |