Jullie hebben de pech dat jullie United eerst thuis treffen in de eerste wedstrijd, ze zullen dan vol gas gaan en ook met veel geluk denk ik niet dat jullie dan kans maken, evenals op Old Trafford. Was het andersom geweest dan had je, mits United al geplaatst was na 4 wedstrijden, thuis misschien nog wel kans gemaakt, maar nu moet je gewoon genieten van zo'n tegenstanderquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:06 schreef Ciscus het volgende:
Ik denk dat we gaan verrassen tegen Utd en Wolfsburg, en vervolgens 3e worden door verliespotten tegen de moskovieten. Het belangrijkste vind ik dat het leuke aansprekende tegenstanders zijn. Geen maribor, helsinki en astranacutkluppies
Maar zo is er altijd wel wat. Gewoon genieten, aanmoedigen en trots zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jullie hebben de pech dat jullie United eerst thuis treffen in de eerste wedstrijd, ze zullen dan vol gas gaan en ook met veel geluk denk ik niet dat jullie dan kans maken, evenals op Old Trafford. Was het andersom geweest dan had je, mits United al geplaatst was na 4 wedstrijden, thuis misschien nog wel kans gemaakt, maar nu moet je gewoon genieten van zo'n tegenstander
PSV heeft de laagste begroting. Maar ik vind het teamspel van Wolfsburg ook niet geweldig hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:12 schreef Buitendam het volgende:
PSV is gewoon het slechtste team van de poule.
Dan maar hopen op een dosis mazzel en kijken waar het schip strandt.
Ja, dat is wat ik bedoelde met hopen op een flinke dosis mazzel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV heeft de laagste begroting. Maar ik vind het teamspel van Wolfsburg ook niet geweldig hoor.
Gewoon vanuit een gesloten verdediging spelen en hopen dat ons aanvalsspel snel up to speed is.
Daar ben ik niet van overtuigd. Ik wil zo ook niet denken. Champions League. Eindelijk weer!!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoelde met hopen op een flinke dosis mazzel.
Want speel tegen elk team 10 wedstrijden en je komt op een negatief saldo uit.
Ja, ik denk dat daar iedereen het wel over eens is. Maar CSKA of Wolfsburg op een vierde plek krijgen zou een stunt zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd. Ik wil zo ook niet denken. Champions League. Eindelijk weer!!
Misschien ook niet zo erg. Kunnen we ons op de competitie concentreren na de winterstop. De concurrentie zal dan Europees ook wel klaar zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat daar iedereen het wel over eens is. Maar CSKA of Wolfsburg op een vierde plek krijgen zou een stunt zijn.
Weet ik het. Ze roeptoeteren wel meer in Amsterdam.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien ook niet zo erg. Kunnen we ons op de competitie concentreren na de winterstop. De concurrentie zal dan Europees ook wel klaar zijn.
Ohnee, Ajax ging de halve finale halen hè....
Wij maken het tenminste waarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weet ik het. Ze roeptoeteren wel meer in Amsterdam.
Als wat zo zou zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:17 schreef BadderHaring het volgende:
Als dat zo zou zijn, dan zou Ajax ook een paar klassen beter moeten zijn dan Rapid Wien.
Ik zeg niet dat PSV kansloos is en thuis tegen CSKA en Wolfsburg zijn er best wel kansen, maar een derde plek is echt het allerhoogst haalbare, of er moeten echt hele gekke dingen gebeuren.
Ajax maakt wat waar?quote:
Thuis moeten winnen van Wolfsburg?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als wat zo zou zijn?
Ik zeg alleen dat Psv/CSKA en Wolfsburg gelijkwaardig zijn, hoezo zou Ajax dan vele klassen beter moeten zijn dan Rapid Wien?
Ajax is beter dan Rapid Wien, maar geen klassen. Bleek wel dit jaar he.
Thuis tegen CSKA en Wolfsburg moet je als Psv gewoon wel winnen hoor.
Ploegen zijn gewoon gelijkwaardig dus dan met thuisvoordeel.
Maar ja met gelijkwaardige ploegen kun je ook net zo goed met 0 punten eindigen maar ook net zo goed uit winnen.
Gewoon lastig te voorspellen, Man Utd lijkt 1e te worden.
En de andere 3 ploegen zijn vrijwel gelijkwaardig en daar is gewoon geen voorspelling voor te doen.
Liggen best wat kansjes voor Psv.
Wij halen elk jaar in Europa een hoog niveau in tegenstelling tot PSV, om over de Eredivisie nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax maakt wat waar?
Ze vliegen er in de CL elk jaar kansloos uit?
Laten zich in de EL kansloos vernederen. Ook dit jaar tegen Rapid een groot drama.
Ook vanavond met het grootste geluk de groepsfase van de EL gehaald.
Enige mazzeltje wat Ajax telkens had is dat er een 4e mindere ploeg/gelijkwaardige ploeg bij zat.
Waardoor ze EL konden halen, vaak zelfs met mazzel.
Psv heeft nu 3 lastige tegenstanders geloot.
De Bruyne gaat weg he. De ster van Wolfsburg.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:48 schreef tja77 het volgende:
Thuis moeten winnen van Wolfsburg?
Ik denk dat je Wolfsburg ietwat onderschat dan wel PSV ietwat overschat. Tuurlijk kan PSV thuis winnen, maar Wolfsburg heeft een betere selectie.
Noem mij een rare jongen, maar als ie ook nog de optie tot gelijkspel erbij zet kan ik er geen gelogen woord in ontdekkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Maar thuis zou je tegen Wolfsburg gewoon moeten kunnen winnen.
Maar ja net zo goed verlies je dat.
Ajax haalt een hoog niveau in Europa?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:49 schreef Heeinz het volgende:
Wij halen elk jaar in Europa een hoog niveau in tegenstelling tot PSV, om over de Eredivisie nog maar te zwijgen
Ik denk dat Man Utd er wat bovenuit steekt, zeker als die wat meer ingespeeld raken met al hun nieuwe aankopen. Wat dat betreft is thuis starten tegen hen wel voordelig. En verder moeten we vooral hopen dat Wolfsburg en CSKA onderling wat punten morsen, zodat wij stiekem met niet al teveel punten en wat stuntjes thuis derde kunnen worden. Maar hoe dan ook, ik ga vooral ontzettend genieten van deze wedstrijden en eindelijk weer die echte Champions League spanning en sfeer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als wat zo zou zijn?
Ik zeg alleen dat Psv/CSKA en Wolfsburg gelijkwaardig zijn, hoezo zou Ajax dan vele klassen beter moeten zijn dan Rapid Wien?
Ajax is beter dan Rapid Wien, maar geen klassen. Bleek wel dit jaar he.
Thuis tegen CSKA en Wolfsburg moet je als Psv gewoon wel winnen hoor.
Ploegen zijn gewoon gelijkwaardig dus dan met thuisvoordeel.
Maar ja met gelijkwaardige ploegen kun je ook net zo goed met 0 punten eindigen maar ook net zo goed uit winnen.
Gewoon lastig te voorspellen, Man Utd lijkt 1e te worden.
En de andere 3 ploegen zijn vrijwel gelijkwaardig en daar is gewoon geen voorspelling voor te doen.
Liggen best wat kansjes voor Psv.
Maar er is een verschil tussen iets wat realistisch is en wat theoretisch kan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef perro. het volgende:
alles kan. theoretisch kan psv de champions league winnen.
Waarom wordt net gedaan alsof Wolfsburg en CSKA van het niveau Barca, Bayern, Real en Juve zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Buitendam het volgende:
Noem mij een rare jongen, maar als ie ook nog de optie tot gelijkspel erbij zet kan ik er geen gelogen woord in ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |