Bruma is echt wel beter dan die Isimat man, die kan niet opbouwen en ziet er ook een beetje uit als een houten klaas. Pure middelmaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Achterlijk weer
Ik snap best dat die Fransoos veel minuten gaat maken aangezien PSV vaak 2x per week gaat spelen maar dan nog snap ik de voorkeur voor die idioot niet
Heel misschien Lyons als die een beetje kut draaien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik bedoel dat dat de enige club is uit pot 3 die je gunstig kan loten. Bij de rest ben je bij voorbaad al kansloos.
Dat je thuis blijft zitten voor een wedstrijd tegen Apoelquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bruma is echt wel beter dan die Isimat man, die kan niet opbouwen en ziet er ook een beetje uit als een houten klaas. Pure middelmaat.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bruma is echt wel beter dan die Isimat man, die kan niet opbouwen en ziet er ook een beetje uit als een houten klaas. Pure middelmaat.
2x thuis, leukquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:44 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Dat je thuis blijft zitten voor een wedstrijd tegen Apoel
Allebei shit, al vind ik Bruma gewoon een mongool die er niks van kan. Ik gun die andere liever een kans.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je gaat er toch heen om je club te steunen, lijkt mij?quote:
hij is voor feyenoordquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:45 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Je gaat er toch heen om je club te steunen, lijkt mij?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:45 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Je gaat er toch heen om je club te steunen, lijkt mij?
Ik support niemand in NLquote:
dan liegt mijn bron. Buiten nl wel danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Ik support niemand in NL
Oh oke, dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Ik support niemand in NL
jij support zeker alleen het NL elftal?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Ik support niemand in NL
Dat welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
dan liegt mijn bron. Buiten nl wel dan
natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij support zeker alleen het NL elftal?
Als t je geluksdag is loot je psv vanmiddagquote:
lood?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als t je geluksdag is lood je psv vanmiddag
Ik wil Alexis graag tegenover Bruma zien ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als t je geluksdag is lood je psv vanmiddag
Ga je er dan heen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:02 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik wil Alexis graag tegenover Bruma zien ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |