26, ik heb inderdaad ook over meerdere opties voor jongeren gelezen, maar daar staat telkens bij vermeld dat het geldt voor jongeren tot 26.quote:
Ik ben gewoon afgestudeerd hoor.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:35 schreef Bitlord het volgende:
Ze zijn in Vlaanderen nogal op hun taal, dus ik denk inderdaad dat jij buiten de boot valt.
http://www.belgianrail.be(...)naar-roosendaal.aspxquote:- Is er iemand die weet waar ik de kosten van deze kaart dan wel zou kunnen achterhalen of de kosten misschien weet?
Er is gewoon een Halftijdse Treinkaart naar Roosendaal te koop, zie de eerste link in de post boven je. De vraag is alleen hoeveel dat ding kost... Ik denk dat je het beste gewoon bij het loket in België daarvoor terecht kunt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:28 schreef James1988 het volgende:
Het probleem is dat die kaarten allemaal voor Belgisch binnenlandse trajecten zijn, Roosendaal geldt nog altijd als buitenland ondanks de aanwezigheid van een NMBS-automaat.
Wat je zou kunnen doen is een HTT-kaart nemen voor Essen - Antwerpen, en daarnaast een los vervoerbewijs voor Roosendaal - Essen. Niet ideaal, maar helaas is er nog altijd geen grensoverschrijdend abonnement
Ah, inderdaad. Ook @NMBS op Twitter verwijst me door naar een loket.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er is gewoon een Halftijdse Treinkaart naar Roosendaal te koop, zie de eerste link in de post boven je. De vraag is alleen hoeveel dat ding kost... Ik denk dat je het beste gewoon bij het loket in België daarvoor terecht kunt.
Het is een abo op naam, dus dat lijkt me logisch...quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:02 schreef James1988 het volgende:
Je hebt denk ik ook een moederkaart nodig?
Dan mis je nog het stukje Roosendaal-Grens - Essen. En ja, daar controleren ze op...quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:39 schreef dan13lv het volgende:
Grensabbonement Roosendaal - Roosendaal grens, eigenlijk een traject vrij abonnement maar dan van begin stations tot aan de grens. Echter alleen in jaarabonnement vorm beschikbaar
https://www.ns.nl/product(...)grensabonnement-jaar
In jaarvorm kost dit traject ¤49,40 per maand
Antwerpen centraal - Essen
Invullen in deze link:
http://www.belgianrail.be(...)ajecttreinkaart.aspx
Dat was mij nog niet bekend! Weer wat geleerd dusquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:49 schreef dennistd het volgende:
Dan mis je alleen het stuk Essen-Roosendaal Grens. Weliswaar maar een paar honderd meter, maar genoeg voor een boetem...
Ja, eens.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:53 schreef dan13lv het volgende:
[..]
Toch raar dat twee treinvervoerders dit niet op elkaar af kunnnen stemmen
Heb het even doorgegeven, zelf werkzaam bij klantenservice NS. Het wordt doorgezet in ieder geval..quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, eens.
NS heeft het nu redelijk op orde met dat grensabonnement, maar aan de andere kant mist er wat
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er is gewoon een Halftijdse Treinkaart naar Roosendaal te koop, zie de eerste link in de post boven je. De vraag is alleen hoeveel dat ding kost... Ik denk dat je het beste gewoon bij het loket in België daarvoor terecht kunt.
De Halftijdse Treinkaart van Antwerpen Centraal - Essen kost 32,00 euro, ik verwacht niet dat de Halftijdse Treinkaart naar Roosendaal heel veel meer dan dat zal kosten maar ik wil dat toch eerst wel even zeker weten want als het wel veel duurder blijkt te zijn dan is een andere oplossing misschien wel beter.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan mis je nog het stukje Roosendaal-Grens - Essen. En ja, daar controleren ze op...
De Halftijdse Treinkaart is denk ik the way to go voor TS - hij moet alleen wel een keertje langs het loket voor de prijs en zo'n moederkaart. NMBS geeft die tegenwoordig uit als MOBIB-kaart geloof ik.
Ik ben als student wel eens naar Brussel geweest met vrienden. Op mijn OV naar Roosendaal, kaartje Roosendaal Grens - Essen en vanaf daar met een Go-Pass(?) (zo'n ding van 5 euro per enkele reis).quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:50 schreef James1988 het volgende:
Dan mis je nog het stukje Roosendaal-Grens - Essen. En ja, daar controleren ze op...
De Halftijdse Treinkaart is denk ik the way to go voor TS - hij moet alleen wel een keertje langs het loket voor de prijs en zo'n moederkaart. NMBS geeft die tegenwoordig uit als MOBIB-kaart geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |