quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef Adames het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)roduct_code=98037541
en nog gratis bezorgd ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef Adames het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)roduct_code=98037541
Ik zei toch ik maak geen nieuwequote:
Vorige keer ging het al een stuk minder van wat ik me er nog van herinner.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef tralalala het volgende:
Normaal zaten we in het eerste kwartier nu echt wel bij aanbieding 20 ofzo, gaat lekker.
Al die linkjes verwezen naar het forumgebrabbel op ibood. Niet meer naar de lijsten met huntproducten, dus die heb ik er uit gehaaldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef Nattekat het volgende:
Vroegah was die OP veel uitgebreider, wat is dit nou weer?
En alle topusers, en vorige hunts...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al die linkjes verwezen naar het forumgebrabbel op ibood. Niet meer naar de lijsten met huntproducten, dus die heb ik er uit gehaald
ibood is al een jaar of 4 kut.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef zomer86 het volgende:
Ik weet nog wel die eerste hunts, toen had je nog echt goede aanbiedingen, tegenwoordig is het een beetje zielig, net als iBood zelf overigens.
Ohja die, die was niet meer up to datequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En alle topusers, en vorige hunts...
Maar veranderingen. Huehuehuequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef essnhills het volgende:
Ennuuhh, ik heb het gewoon aangegeven heur, in het vorig topique, dat ik ging aanpassen. Niemand niks niet geen reacties
topusers moet je ook niet in de OP hebben. Gewoon leuk en open houdenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En alle topusers, en vorige hunts...
Meneertje pissig?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef zomer86 het volgende:
Ik zit op iBood, waarom zou ik fucking een beveiliginscamera willen aanschaffen.
Je wordt rijk door niks te kopenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeeh die ga ik ook niet kopen
Hadden jullie maar moeten oplettenquote:
Om je ibood box te beveiligen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef zomer86 het volgende:
Ik zit op iBood, waarom zou ik fucking een beveiliginscamera willen aanschaffen.
nou, dan koop je er gewoon geen hequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef zomer86 het volgende:
ik vind hem wel goed hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hadden jullie maar moeten opletten
Nieuwe mensen zijn engquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
topusers moet je ook niet in de OP hebben. Gewoon leuk en open houden
Eensch, zeg ik als grootste spammer van deze reeksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
topusers moet je ook niet in de OP hebben. Gewoon leuk en open houden
jij ook, maar je bent blauw dus achquote:
Uiteraardquote:
wrom?quote:
Maar ik ben er toch gewoon?quote:
Das waar, scheelt weerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij ook, maar je bent blauw dus ach
Alsof je mij nog niet kentquote:
Het was zomerochtend, 1986, ik weet het nog zo goed, mijn humeur was leeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:18 schreef zomer86 het volgende:
Ik vind die sirenes ook knap vervelend.
Als ze die zwaailichten ook nog eens gaan aanpassen dan is het geen hunt meer hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:18 schreef zomer86 het volgende:
het kan erger, ze zijn zelfs te koop tijdens de hunt, hoewel..... toen ooit vroeger.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:18 schreef zomer86 het volgende:
Gelukkigquote:
1/4 cm ruimte aan de onderkant over houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:18 schreef Nizno het volgende:
wtf als ik in win10 mijn schermen naast elkaar wil zetten zitten ze beiden vast
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het was zomerochtend, 1986, ik weet het nog zo goed, mijn humeur was leeg.
Of als extra item in de boxenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
het kan erger, ze zijn zelfs te koop tijdens de hunt, hoewel..... toen ooit vroeger.
ja daar kwam ik achter... is nog steeds irritantquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
1/4 cm ruimte aan de onderkant over houden.
fylax zodra hij genoeg geld heeft en zoals we allemaal al 10 keer hebben gelezen heeft hij dat nietquote:
Gahahahhahaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
fylax zodra hij genoeg geld heeft en zoals we allemaal al 10 keer hebben gelezen heeft hij dat niet
Ga je nou echt bij elke aanbieding klagen dat je het niet kan betalen?quote:
NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nou echt bij elke aanbieding klagen dat je het niet kan betalen?
Ah joh, 't is aandoenlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nou echt bij elke aanbieding klagen dat je het niet kan betalen?
klopt, maar ja nu met de hunt leest toch niemandquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
Oude site was beter, moest altijd wel lachen om de rare omschrijvingen soms.
Dat kan nog komenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
Nee dit is weer zo'n model uit Polen waar vieze smerige gamehandjes aan hebben gezeten van mensen die verkleed gaan als Mario.quote:
hoezo raar?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
Zie niet in waarom je tegen een tv aan zou willen trappen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:22 schreef essnhills het volgende:
Waar zijn de tv's met voetbalmodus?
NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!NU BESLISSEN, ANDERS IS HIJ UITVERKOCHT!quote:
Zit je nou je fetish met ons te delen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:22 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Nee dit is weer zo'n model uit Polen waar vieze smerige gamehandjes aan hebben gezeten van mensen die verkleed gaan als Mario.
Heule verhalen over het vrijgezellenbestaan en nootjes tussen de bank om bijvoorbeeld een kruimeldief te verkopenquote:
Dat doet een tv uit 1910 ookquote:
Helemaal als alles zo snel gaat is het wel een toevoeging.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, maar ja nu met de hunt leest toch niemand
hoewel bij slome producten juist wel.
Dat is zijn/haar doel in zijn/haar levenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie niet in waarom je tegen een tv aan zou willen trappen?
Tja, als je het kan kopen met zulke hoge kortingen als tijdens de hunt, dan kun je er net zo goed mee gaan voetballen toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie niet in waarom je tegen een tv aan zou willen trappen?
Komt zo wel iets van rond de 10euro. Echter zal er dan vast weer 5,95 bij zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Geen verzendkosten. helaas nog net te veel voor Fylax
Valt wel mee, qua prijsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:25 schreef Nattekat het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/442533/sandisk-ssd-plus-240gb.html
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:25 schreef Studiotje het volgende:
Schaaaat, ik weet niet wat het is, maar het is in de hunt, dus ik koop het maar
Staat bij sommige producten onder de 'Hightlights' bij de iboodsite.quote:
ik moet het eerste ding nog tegenkomenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:25 schreef Studiotje het volgende:
Schaaaat, ik weet niet wat het is, maar het is in de hunt, dus ik koop het maar
gewoon fabrieksgarantie 2 maandenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:26 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja, en wanneer het kapot gaat ben je je geld kwijt.
Ja, liever een Samsung SSD.quote:
30 euro is een scherpe prijs.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
Als deze rond de 60-70 zou zijn was het pas een hunt prijs. Ouder model ook.
Geloof je het zelf.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
gewoon fabrieksgarantie 2 maanden
ik zou hem idd wel eens in de magnetron willen doen.. kijken wat hij doet na 3 minutenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Magnetron, scanner, handtas, broekzak. Overal, of die ook werkt.
Daar doet iBood niks op uit, daar krijg je na 2 jaar pas je product terug.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ja, is verplicht en gegarandeerd op alles wat je onlime koopt.
Zullen we het doen? To the frontpage we goquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou hem idd wel eens in de magnetron willen doen.. kijken wat hij doet na 3 minuten
Ik lees net dat je verplicht en gegarandeerd garantie hebt...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou hem idd wel eens in de magnetron willen doen.. kijken wat hij doet na 3 minuten
hahaha ik denk dat ik dan een darwin award hebquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zullen we het doen? To the frontpage we go
met of zonder verpakking?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zullen we het doen? To the frontpage we go
Nog 2 over liggen, dus als je het uit wil proberen. Ben ik ze meteen kwijt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oh danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lees net dat je verplicht en gegarandeerd garantie hebt...
ow kijk! dat moet lukkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, bij normaal gebruik. maar er staat niet bij dat hij niet i de magnetron magquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog 2 over liggen, dus als je het uit wil proberen. Ben ik ze meteen kwijt.
er staat ook niet bij van niet. Werkt de amerika regel niet in NL?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, bij normaal gebruik. maar er staat niet bij dat hij niet i de magnetron mag
Mijn UI jatten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh dan
[ afbeelding ]
Die ibood hunt is nog zo slecht niet
Je kan beter een tweede hands computer kopen die alleen buienradar weergeeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef essnhills het volgende:
Weerstation is wel leuk maar 66 euro is natuurlijk wel veel te duur.
idd, met een steen aan een touwtje heb je hetzelfde resultaatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef essnhills het volgende:
Weerstation is wel leuk maar 66 euro is natuurlijk wel veel te duur.
Ik vrees dat als je het gaat uitvechten de rechter je uiteindelijk vierkant uitlachtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat ook niet bij van niet. Werkt de amerika regel niet in NL?
Deze is vet jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
idd, met een steen aan een touwtje heb je hetzelfde resultaat
[ afbeelding ]
Net als die vent die zijn telefoon ging laden in de magnetron na het laden van een appquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vrees dat als je het gaat uitvechten de rechter je uiteindelijk vierkant uitlacht
iOS8 bied de mogelijkheid tot opladen in een magnetronquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Net als die vent die zijn telefoon ging laden in de magnetron na het laden van een app
Mensen die op hun telefoon gaan staan na het downloaden van een weegschaalappquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Net als die vent die zijn telefoon ging laden in de magnetron na het laden van een app
Ik hoor de rechter al zuchten als er weer een garantie op tablet zaak voor moet komenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
Garantie, breek me er de bek niet over open. Hoewel mijn nieuwe tablet wel bevalt maarja dat mag ook wel na 6 maanden zeuren/klagen en voor laten komen
ja maar er stond niet bij dat de kat niet droog kon worden gemaakt in de magnetron!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vrees dat als je het gaat uitvechten de rechter je uiteindelijk vierkant uitlacht
hebben we nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb je al aan papa gevraagd of je z'n creditcard mocht?
Hier hadden ze hem verkeerd opgestuurd, ding kwijt en weigeren te vervangenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik hoor de rechter al zuchten als er weer een garantie op tablet zaak voor moet komen
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar er stond niet bij dat de kat niet droog kon worden gemaakt in de magnetron!
werkt in amerika dus dan moet een SSD in NL toch ook garantie bieden?
Helaasgelukkig wordt er hier nog wel eens gezond verstand gebruiktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar er stond niet bij dat de kat niet droog kon worden gemaakt in de magnetron!
werkt in amerika dus dan moet een SSD in NL toch ook garantie bieden?
de waterdicht app enzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Helaasgelukkig wordt er hier nog wel eens gezond verstand gebruikt
Tweedehandsje halen, nexus 4/5 prima specs voor weinig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef essnhills het volgende:
Hmm, nieuwe telefoon zou niet verkeerd zijn, maar ik heb er geen 130 euro voor over
chromebook wil je niet. Geen enkele programma;s alleen online werken.quote:
klinkt kut:pquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
chromebook wil je niet. Geen enkele programma;s alleen online werken.
is ookquote:
veel te grootquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tweedehandsje halen, nexus 4/5 prima specs voor weinig.
Wachten op een windows 8 atom tablet, upgraden naar win10 > werkt perfect. met toetsenbord dock iig dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
chromebook wil je niet. Geen enkele programma;s alleen online werken.
Lijkt mij ook helemaal niks. zit je dan met zo'n ziggo oid. kun je geen flikker met zo'n dingquote:
true, maar geen office progs toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:36 schreef GekkePoes het volgende:
als je met dingen werkt voor websites natuurlijk wel goed genoeg.
ja wel, wegflikkerenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt mij ook helemaal niks. zit je dan met zo'n ziggo oid. kun je geen flikker met zo'n ding
Zoveel telefoons van 3" zijn er niet echt. Is het niet gewoon wennen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
veel te groot![]()
Ik heb heule kleine handen, 3 inch beeldscherm, max 3,2inch ongeveer, anders kan ik er niet goed mee overweg
ik dacht dat die altijd volledig op een server staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
true, maar geen office progs toch?
True, maar dan hou ik gewoon liever het geldquote:
ow dat valt dan wel weer mee,quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik dacht dat die altijd volledig op een server staan.
als ik dat lees denk ik altijd meteen aan die iPadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
je hebt in elk geval een leuke snijplank.
Nee. Ik wil graag m'n telefoon met 1 hand kunnen bedienen, want dat doe ik veel (lopend ff snel wat checken met alleaal spullen bij me. En dat gaat echt niet bij grotere telefoonsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel telefoons van 3" zijn er niet echt. Is het niet gewoon wennen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie hebben nog niks gekocht toch?
galaxy note 4 nix voor jou?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee. Ik wil graag m'n telefoon met 1 hand kunnen bedienen, want dat doe ik veel (lopend ff snel wat checken met alleaal spullen bij me. En dat gaat echt niet bij grotere telefoonsMaar gelukkig ben ik niet veeleisend
Goedkoop, klein, internetten, appen, niet bij 1 val in stukken, en ik ben tevreden
Laat me raden, die kun je niet betalen?quote:
papa of mama lief aan kijken dus.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat me raden, die kun je niet betalen?
waarom doe je dan aan zelfkastijding door te blijven kijken terwijl je niets kan kopen?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom doe je dan aan zelfkastijding door te blijven kijken terwijl je niets kan kopen?
Gewoon uit bed slaan of hun CC afpakken.quote:
We hebben geen creditcardquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon uit bed slaan of hun CC afpakken.
heb sowieso altijd het geluid uit.quote:
Is dat niet zo'n tabletschattig klein telefoontje?quote:
Ja hapert ook al een gek, trage kutsite door die chatquote:
ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n tabletschattig klein telefoontje?
Je kunt die chat uitzetten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hapert ook al een gek, trage kutsite door die chat
Ideaal dusquote:
Als je geen smartphone hebt misschien welquote:
Nice staat er niet eens op.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef Studiotje het volgende:
Shit nu weten jullie welke kant je op moet richting me schatje Nancy
Navigatie op smartphone is ook niet alles:Pquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je geen smartphone hebt misschien wel
Wel zo'n jodendorpquote:
Ah ik zie het jaquote:
helaas meer dan 11 euro schatquote:
Mwa, of ik nou daar niet naar luister of niet naar een navigatiesysteem maakt weinig uitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Navigatie op smartphone is ook niet alles:P
opgepoetst door appel omdat ze terug gestuurd zijn (reden, raad maar want dat vertellen ze niet)quote:
nope.quote:
tweedehands, en door de fabriek weer helemaal nagekeken en als 'nieuw' bestempeld.quote:
Ingeleverd omdat kapot, ze hebben een vervangende gehad en Apple repareert 'm weer en verkoopt 'mquote:
Apple? Dat is standaard door waterschade toch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
opgepoetst door appel omdat ze terug gestuurd zijn (reden, raad maar want dat vertellen ze niet)
[..]
nope.
Dit is die met die waterdicht app ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Apple? Dat is standaard door waterschade toch.
Weinig apple fanboys dus.
Een 5 kom opquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weinig apple fanboys dus.
extra buigzaam toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik merk tquote:Weinig apple fanboys dus.
Die werkt niet als je onder de douche staatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dit is die met die waterdicht app ?
niet? ow dan is die van mij daarom kapot gegaan dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die werkt niet als je onder de douche staat
Oeh, je kunt bij de instellingen ook het geluidje aanpassenquote:
neequote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, je kunt bij de instellingen ook het geluidje aanpassen
Uiteraard nu op brandalarm gezet
dagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef essnhills het volgende:
Ok ik hou het voor gezien voor vannacht!
huntse en tot morgen(avond)!![]()
Nee, maar die bel is irritantquote:
zelfkastijderquote:
Trustenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef essnhills het volgende:
truste!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef essnhills het volgende:
trustequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef essnhills het volgende:
voor het geld wat fylax heeft nog niet eens het kabeltjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
Home cinema set ook echt, voor dit geld heb je niet eens 1 normale goede speaker.
Als hij nou voor elke keer een euro krijgt als hij zegt dat hij het niet kan betalen heeft kan die heel ibood leegkopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor het geld wat fylax heeft nog niet eens het kabeltje
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor het geld wat fylax heeft nog niet eens het kabeltje
Sub is/was 30x30x30quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef GekkePoes het volgende:
Ben altijd benieuwd hoe groot zulke speakers zijn.
zat voor je te kijken maar kon niet meer knippen en plakken toen de nieuwe kwam. spec site vernnieuwd dus ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:52 schreef GekkePoes het volgende:
Ben altijd benieuwd hoe groot zulke speakers zijn.
Fylax noemt dat gewoon 'flowen'quote:
Ja, ik kan even niet vinden wie dat is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Nizno het volgende:
Er was iemand die deze wilde toch?
of was dat een andere NAS?
een anderequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Nizno het volgende:
ow oke, ik wilde al zoeken wie het was. TXquote:
Iets leuks, goedkoop. Sporttas als hoofddoel, maar vorig jaar besloot ik spontaan een laptop te kopen. (Die nu licht beschadigd is omdat er een vrouw in haar Volvo met hele andere dingen bezig was dan op fietsers letten)quote:
Kan deze een beetje rappen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:55 schreef Nizno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |