Je kunt eventueel de gegevens van je oude account mailen naar forum@fok.nl.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:25 schreef Ulubulu1 het volgende:
[..]
Oe, ik zie dat jij ook een van de weinige op dit forum bent die het traject via defensie doet. Ik kan je geen DM sturen omdat ik het wachtwoord van m'n oude account niet meer weet, maar kan je mij wat vertellen over de KMA?
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap de post niet. Het slaat nergens op en als luchtverkeersleider je niks lijkt, wat doe je dan in dit topic?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:38 schreef bethesda het volgende:
Waarom zou je hier willen werken met een piloot boven je die eerst alle stewardessen heeft lastiggevallen en nu zijn de controllers aan de beurt? En hij probeert ook je salaris nog onder de balkenende norm te krijgen.
Neurolympics is goed te doen en zelfs te oefenen vooraf. link?quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:25 schreef Awsom het volgende:
Zijn die Neurolympics eigenlijk moeilijk?Iemand enig idee hoeveel mensen er daar afvallen?
Ik vond ze best goed te doen, maar had van tevoren geoefend!quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:25 schreef Awsom het volgende:
Zijn die Neurolympics eigenlijk moeilijk?Iemand enig idee hoeveel mensen er daar afvallen?
Ik krijg nog een mail om me in te plannen, ik wens je in ieder geval succes!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:11 schreef Heslia het volgende:
Hoi! Ik heb ook de Neurolympics gehaald en moet 7 juni voor de tweede selectieronde. Zijn er nog meer die dan ook moeten?
Ik ben ook door de Neurolympics ronde heen :-)quote:Op woensdag 16 mei 2018 17:17 schreef doctordesktop het volgende:
[..]
Ik krijg nog een mail om me in te plannen, ik wens je in ieder geval succes!
Gefeliciteerd! De DART is op een andere dag. Als je de FEAST haalt krijg je dat meteen nadat iedereen klaar is te horen en dan word je voor de DART ingepland.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:31 schreef Fleur91 het volgende:
[..]
Ik ben ook door de Neurolympics ronde heen :-)
Weet iemand of FEAST en DART op dezelfde dag zijn, mocht je FEAST halen? Of word je na het halen van FEAST ingepland voor DART op een andere dag?
Thanks!quote:Op maandag 28 mei 2018 21:53 schreef ThinkingOfAPlace het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! De DART is op een andere dag. Als je de FEAST haalt krijg je dat meteen nadat iedereen klaar is te horen en dan word je voor de DART ingepland.
Het lijkt me niet nadelig, maar je hebt er ook niet veel aan. Een gevaar zou kunnen zijn dat er opdrachten gegeven worden die net anders zijn dan je thuis geoefend hebt, en dat je daarom de fout in gaat. Daarom is het het belangrijkst is om alles gewoon goed en rustig door te lezen, dan haal je het vanzelf als je de juiste eigenschappen hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:08 schreef Fleur91 het volgende:
[..]
Thanks!
Dat is fijn om te weten.
Als ik deze thread doorlees, begrijp ik dat voorbereiding nadelig kan zijn voor FEAST? Dus niet oefenen met online testjes om cijferreeksen en kubussen weer even op te halen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |