Ik snap het, ik klink platter dan ik denkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je stem niet zo... 'Plat' zou zijn. Ik had gedacht dat je een zachtere stem zou hebben, en niet zo.. Typisch Hollands
Snap je wat ik bedoel?
Alles boven de rivieren is plat. Heerlijk fietsen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap het, ik klink platter dan ik denk
Maar niet Amsterdams plat
Zou niet weten hoe een Amsterdammer praatquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap het, ik klink platter dan ik denk
Maar niet Amsterdams plat
Schaam je, als SP-fan moet je dit zeker kunnen waarderenquote:
uche uche uche, de tittn net zo plat as de rugge.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alles boven de rivieren is plat. Heerlijk fietsen.
Hier is het ook gewoon plat hoor, weenie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja weet ik, maar iedere keer dat ik me voorneem hem te gaan kijken zit ik op FOK! tot 3 uur 's nachts en dan is het weer een beetje laat voor die shitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Schaam je, als SP-fan moet je dit zeker kunnen waarderen
Woon naast een heuvelrug hoor. Gelukkig hoef ik die kant niet op te fietsen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vind je? de poldervisie is vreselijk, dat molentje in de verte lijkt maar niet dichterbij te komenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
jij bent ook niet zo platquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Woon naast een heuvelrug hoor. Gelukkig hoef ik die kant niet op te fietsen.
Veluwe is ook niet bepaald plat.
Geen last van in Zaanstreekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind je? de poldervisie is vreselijk, dat molentje in de verte lijkt maar niet dichterbij te komen
Veel plezier met de cauberg opfietsen johquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind je? de poldervisie is vreselijk, dat molentje in de verte lijkt maar niet dichterbij te komen
Ik dacht dat je Limburgser zou klinkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat? Klink ik niet Limburgs genoeg voor je ofzo?
ik fiets er liever vanafquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Veel plezier met de cauberg opfietsen joh
Sorry dat ik gewoon ABN spreek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Limburgser zou klinken
Oh ja, de schans is om doe hoekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen last van in Zaanstreek
de hele bevolking van limburg staat straks boven op de cauberg omdat ze er niet af mogen fietsen. Domme mensen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat mag niet! serieus, staat een verbodsbord bij, je mag de cauberg niet affietsen
Nee het gaat over je moederquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het nog steeds over vocaroo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |