Mja, alsnog is het wel handig als ze me daarvoor al accepteren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn familie staat buiten dat plan.
Ze zijn nogal kritisch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, alsnog is het wel handig als ze me daarvoor al accepteren.
Specularium. Je weet wel, de NWS-mod die soms doet alsof hij druk is, om daarna dit topic binnen te vallen met een gevatte opmerking.quote:
Lekker branden in het hellevuurquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
de demonen van de hel ook naar jou.
Gezelligquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
de demonen van de hel ook naar jou.
Nee joh, uitsluitend urine.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GezelligLekker baco's kappen met Djinn
Schijnt vooral veel lijden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lief van je!
Is dat trouwens het enige wat ik daar ga doen. Of moet ik ook aan het werk ofzo?
Nee joh, alcohol is haram, dat móet wel in overvloed zijn in de helquote:
2 Arabische woorden in een zin, jij baasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, alcohol is haram, dat móet wel in overvloed zijn in de helEn speklapjes
speklapjes natuurlijk !!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, alcohol is haram, dat móet wel in overvloed zijn in de helEn speklapjes
* Elfletterig wijst LTVDK even op de topictitel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wrs van een of ander goedkoop Amerikaans B film geplukt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens google ziet er zo uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig wijst LTVDK even op de topictitel.
quote:Aan deze TT kunnen geen rechten worden ontleend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |