Vandaag 2 keer gescoord, de baas dat hij isquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:42 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo kan ik dat wel, René?
Haxball gaat me ook prima af.
En geen eigen goals gemaakt of voor open goal gemist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag 2 keer gescoord, de baas dat hij is
Nu je verdedigende kwaliteiten nog wat bijschavenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En geen eigen goals gemaakt of voor open goal gemist.
Potver.
Oke, begin jij dan aan je BMI?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu je verdedigende kwaliteiten nog wat bijschaven
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, begin jij dan aan je BMI?
Hheheheheheh
Ik heb net een bus Pringles weggewerktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, begin jij dan aan je BMI?
Hheheheheheh
Die vind ik niet lekker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net een bus Pringles weggewerkt
Waarom weer die overacting, Hans. Nu begin je je als die avonturier uit Tilburg te worden (waarvan ik me afvraag hoe het met hem is).quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Die eet ik ook wel eens, maar Pringles hebben iets magischquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die vind ik niet lekker.
Waarom niet gewone chips? Van aardappel.
Wie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom weer die overacting, Hans. Nu begin je je als die avonturier uit Tilburg te worden (waarvan ik me afvraag hoe het met hem is).
Ja, tering. Ik wil de andere tussenstanden niet weten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:56 schreef Brammess het volgende:
goaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllll
Die speelt echt beroerdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel alleskunner Virgil van Dijk.
Gedraag je niet als Geo4kant.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, tering. Ik wil de andere tussenstanden niet weten.
Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Zendt SBS ook de samenvattingen uit straks van de overige wedstrijden?
Schijt een goede keeper te zijn geweest bij Clubquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:25 schreef Sked het volgende:
Die Ryan kan er ook niet bijster veel van
Depay is het met je eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:25 schreef Sked het volgende:
Die Ryan kan er ook niet bijster veel van
Maccabi Tel Aviv in de CL, heerlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Basel lijkt de groepsfase niet te halen. Aardige verrassing.
AS Roma naar pot drie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maccabi Tel Aviv in de CL, heerlijk
Toch nog joden in de CL.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maccabi Tel Aviv in de CL, heerlijk
Was te verwachten, Ajax had het ook niet gered tegen Sjachtar Donetskquote:
Die hadden ze alleen nooit geloot, dat terzijdequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was te verwachten, Ajax had het ook niet gered tegen Sjachtar Donetsk
Zou een unicum zijn geweest als twee geplaatste ploegen elkaar lotenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hadden ze alleen nooit geloot, dat terzijde
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Champions League] Voorlopige pottenindeling voor loting groepsfase
Mooi dat goed en esthetisch voetbal loont inderdaad en dat het Engelse afbraakvoetbal vooral faalt de laatste seizoenen.quote:
Zelfs de Serie A gaat (of is?) de BPL bijna voorbijquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:51 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Mooi dat goed en esthetisch voetbal loont inderdaad en dat het Engelse afbraakvoetbal vooral faalt de laatste seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |