zoek lekker zelfquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Hermann, link ff je rap voor de OP
Ach, het is niet alsof ik dan de stad in ga, ze hebben daar indoor zat te doen (zwembad alles)quote:
heb nog eentje over djedje en HZAWquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:27 schreef BozeHaas het volgende:
hey hermann drop een nieuwe freestyle dan
Oh nice, have fun.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof ik dan de stad in ga, ze hebben daar indoor zat te doen (zwembad alles)
ja doe, eerste diss track is een feitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb nog eentje over djedje en HZAW
over DjeDje is een liefdesrap en van HZAW is kortquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja doe, eerste diss track is een feit
was net al één over dpquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja doe, eerste diss track is een feit
Ik weet. Komen we vast nog wel langs, cultureel heeft het veel te biedenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh nice, have fun.Zou langs Maastricht gaan als je tijd hebt, moeite waard.
gevoelige liefdesrap en een korte track waar HZAW helemaal wordt kapot gemaaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over DjeDje is een liefdesrap en van HZAW is kort
Prachtige stad, jammer dat de Maastrichtenaren zelf het zout van de aarde zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet. Komen we vast nog wel langs, cultureel heeft het veel te bieden
Onzinquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prachtige stad, jammer dat de Maastrichtenaren zelf het zout van de aarde zijn.
bovenste in de opquote:
Geen last van, nooit gehad ook. Ik vind het wel mooi dat die mensen het waarderen dat er medelanders zijn die daar een uitje van maken in plaats van dat er enkel Duitse toeristen komen. Word er altijd vriendelijk geholpen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Prachtige stad, jammer dat de Maastrichtenaren zelf het zout van de aarde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |