Mijn Ford Taunus liet het vanmorgen afweten dus helaas was ik sinds lange tijd aangewezen op het openbaar vervoer.
Ik ben al jaren niet meer met de trein geweest dus het leek me weer eens een leuke ervaring.
Toen ik op de terugweg naar huis in de coupé wat met mijn tablet zat te klooien om de tijd te verdrijven kwam er een jonge mooie vrouw tegenover me zitten van begin twintig, zeker wel een 8/10.
Met lekkere lange benen en fonkelende blauwe ogen.
Ze leek niet te flauw om even met me te lullen dus ik leg mijn tablet naast me neer en we hebben het over van alles en nog wat.
Zij vertelde over haar shit (opleiding visagiste blablabla) en ik over mijn werk.
Nadat ik haar vertelde dat ik op een betoncentrale werkte viel het haar op dat mijn tablet op de Fok! pagina stond.
Toen ze vroeg of ik ook Fok!te zei ik ja, ineens begonnen haar ogen groter te worden en keek ze me indringend aan.
Daar ik haar verteld had wat voor werk ik deed vroeg ze mij of ik ''Werkman'' was.
Ik zei bevestigend ja.
Toen viel er een stilte, ze keek me een poosje aan en zei:
''Ik vind jou een mongool!''
Toen verstarde ik en wist niet wat terug te zeggen en toen pakte ze haar telefoon en begon met haar vriendje te bellen.
''Raad eens wie ik hier tegenover me heb zitten...bla bla bla..''
Ik nog steeds stil, kijkt ze me weer glimlachend aan en ze zei:
''Mijn vriend vind je ook een grote mongool!''
Toen ging ze weer even verder tegen haar vriendje:
''Ja, hij lijkt ook echt op een mongool!''
Weer even later:
''Je verzonnen topics zijn kuttopics''
Toen beëindigde ze het gesprek.
Inmiddels waren we het station genaderd en stapte ze overeind en zei vals lachend
''Dag mongool!''
Toen ze wegliep pakte ik mijn paraplu en lichte haar pootje door het handvat om haar enkel te slaan.
Toen viel ze met een doffe klap voorover waarop ze een bloedlip had en een stuk tand afbrak.
Toen de conducteur op haar geschreeuw afkwam pakte ik vlug mijn smartphone en mijn portemonnee en gooide dat voor haar neer.
Toen die pet er bij kwam en vroeg wat er gebeurd was antwoordde ik dat ik lag te slapen en dat zij van de gelegenheid gebruik maakte mijn telefoon en portemonnee te jatten maar dat ze daarbij gestruikeld was over mijn paraplu.
Daarop werd direct de spoorwegpolitie er bij gehaald en de desbetreffende dame werd krijsend en tierend afgevoerd.
Terwijl ze aan weerskanten arm in arm door de prinsemarij en met bloedlip werd afgevoerd schreeuwde ik haar na ''of ik nog steeds zo slecht was in het verzinnen ?!?''
Klacht: handvat van mijn peperdure paraplu is verbogen, die was eigenlijk van mijn vriendin en die noemde me bij thuiskomst daarom gelijk een mongool...
[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 25-08-2015 19:57:17 ]