Verwacht ik niet, ik denk gewoon de buiging naar het noordenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zit je, zoals het nu lijkt, aan de goede kant van Florida.
Kan ook nog zo zijn dat ze in de Golf terecht komt...dan trekt het recht over je stad heen.
Dat denk ik ook! Alleen weet EC niet wat het wil. Dit model liet elke keer die buiging zien naar het noorden. Nu laten de andere modellen die buiging zien, maar laat EC het systeem over Florida trekken de Golf in waar het verdwijnt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verwacht ik niet, ik denk gewoon de buiging naar het noorden
Ben benieuwd in hoeverre ze straks in intensiteit toe neemt als ze het warme water bij de Keys/Bahama's bereikt
En er zit nog veel meer regen in. Nu voor st Maarten, Puerto Rico etc...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:27 schreef Frutsel het volgende:
Dat eiland is echt best zwaar getroffen en er is nauwelijks aandacht voor geweest.
Kan je nagaan wat er was gebeurd als het een Cat.3 of erger was geweest
Lijkt er nu wel op dat Florida niet meer gaat ontkomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:35 schreef aloa het volgende:
[..]
En er zit nog veel meer regen in. Nu voor st Maarten, Puerto Rico etc...
Daar lijkt het idd op. TSR laat haar nu in het zuiden landfall maken, zodat heel Florida ermee te maken krijgt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt er nu wel op dat Florida niet meer gaat ontkomen.
De tien jaar zonder Hurricane gaan ze net niet redden.
Het wordt steeds westelijker lijkt het.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd op. TSR laat haar nu in het zuiden landfall maken, zodat heel Florida ermee te maken krijgt.
twitter:BigJoeBastardi twitterde op donderdag 27-08-2015 om 04:48:11Slower movement of Erika means its highly likely to make it through Shear zone. Many a major has done it.2 examples Betsy,1965, Andrew 1992 reageer retweet
Gelukkig pas in het weekend...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als het een beetje laat in de week is moet dat niet zo'n probleem zijn.
hoop dat alles goed blijft gaan op de Dominicaanse Republiek want ik heb daar de dochter en moeder zitten van mijn vriendin .. dus ik kijk nu wel met spanning mee hoe dit gaat lopenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:34 schreef deleriouz het volgende:
Alles wordt een stuk duidelijker zodra de Dominicaanse Republiek wordt gepasseerd; de hoge bergen daar kunnen nog roet in het eten gooien. Volgens dat laatste NHC kaartje komt Erika hier maandag iets voor 2PM langs. :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |