Je weet toch dat het beddengoed van het merendeel van deze puisterige pubertjes gewoon door hun mam wordt gewassen he? Je had je vraag dan ook anders moeten stellen. Er is hier in ONZ bijna niemand die z'n eigen beddengoed wast.quote:
Dat vang ik niet op in mijn dekbed/lakensquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Elke dag dus. Of masturbeer jij nooit in bed?
Nee dat vind ik goorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Elke dag dus. Of masturbeer jij nooit in bed?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:53 schreef Slip het volgende:
Dat zou ik mijn mammie eens moeten vragen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:35 schreef Stompzinnig het volgende:
Ligt er aan hoe vaak ik me heb afgetrokken en er geen sok in de buurt was.
3 maand ????quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:22 schreef PausNicolaas het volgende:
Kussenslopen elke week
De rest per 3 maand ofzo
Ga toch niet elke week van mijn kamer naar mijn ouderlijk huis sjouwen met beddengoed?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 maand ????
Godverdomme vuile hont
Koop dan een 2de set, funsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ga toch niet elke week van mijn kamer naar mijn ouderlijk huis sjouwen met beddengoed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Dan nog ! Dan was je die shit als je uit je kamer gaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ga toch niet elke week van mijn kamer naar mijn ouderlijk huis sjouwen met beddengoed?
Pics van je ma!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
*gaat ff naar beneden aan mama vragen*
geen wasserette in de buurt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Doe eens tetten posten van dochter en mama.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
*gaat ff naar beneden aan mama vragen*
Ik heb nooit hekel aan wassen,quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:33 schreef 44rdbei het volgende:
Tot anderhalf jaar geleden werd het automagisch gewassen.
Nu moet ik het wel zelf doen
Of TS is gewoon een smeerpijp.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:20 schreef fathank het volgende:
1 keer per maand.
Dan heb je vast niet vaak seks
Mocht ik het geluk hebben om een meisje op mijn zolder kamer te lokken dan ga ik natuurlijk snel het beddengoed verversen. Hopelijk ziet ze mijn kleine hint als een teken dat ik haar hard wil batsen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:37 schreef Guignol het volgende:
Eigenlijk alleen als mijn vriendin langs komt. Anders pas als ik het echt goor vind (lees: 2-3 weken).
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:49 schreef okedoei het volgende:
Dagelijks. Ik wil graag hygiënisch leven.
Nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:10 schreef okedoei het volgende:
[..]
Stinkerd. Jij slaapt op de vuilnisbelt zeker.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Koop dan een 2de set, funsInderdaad dat niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Studeren in andere stad_!
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Als je zo blijft liegen ga je het niet redden in het leven jongen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:14 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik slaap onder mn deken zonder lakens eroverheen. Scheelt me weer extra was en meestal gooi ik m na 2 maanden weer weg.
Ik lieg niet, bij de Ikea kost een nieuw dekbedje rond de ¤30, bovendien slaap ik meestal bij mn vriendin onder de deken als k in Nederland ben.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Als je zo blijft liegen ga je het niet redden in het leven jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |