quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Had serieus gehoopt dat ik vandaag een multiculturele vrije dag zou hebben.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Had serieus gehoopt dat ik vandaag een multiculturele vrije dag zou hebben.
quote:
Spannende dingen in Den Haagquote:In Den Haag zijn ongeveer vijftien mensen in contact gekomen met een stof die een branderig gevoel veroorzaakte. Dat gebeurde in een kantoorpand op industrieterrein Kerketuinen. Het is niet duidelijk om welke stof het gaat.
De slachtoffers zijn door de brandweer ontsmet en opgevangen in een politiebureau in de buurt. De vijftien mensen die met de stof in contact zijn gekomen, zijn door ambulancebroeders beoordeeld. Niemand hoefde naar het ziekenhuis.
Omroep West meldt dat volgens ooggetuigen iemand zich met een stof zou hebben overgoten. De brandweer kan dat niet bevestigen. Wel is er een verpakking gevonden, maar er moet nog onderzocht worden wat daar in zat.
De politie begint met het onderzoek als het gebouw vrij is gegeven door de brandweer.
Beetje laat niet? Toekan Tieta krijgt 3D-geprinte snavelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:20 schreef Specularium het volgende:
NWS / Wetenschappers printen nieuwe snavel voor toekan
Nou Henk, leef je uit.
Ik zie geen hilarische woordgrappen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje laat niet? Toekan Tieta krijgt 3D-geprinte snavel
Dat had ik ook al uitgevogeld ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie geen hilarische woordgrappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Je verzint hem zelf toch...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef LTVDK het volgende:
Wat een walgelijke titel zegSappige worst zorgt voor paniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |