Ja, dan nog steeds 990 mogelijkhedenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amerikaanse koelkast
of
Koelkast
of
Koelvriescombinatie
of
Tafelmodel
Het is een beginquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dan nog steeds 990 mogelijkheden
Vooral dat de verschillen onderling minimaal zijn, terwijl de prijs wel behoorlijk verschilt. Ikke niet snap
Iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prachtig voorbeeld. Hoe groot is die kronkel in je hoofd als je daar de jodenvervolging bij gaat slepen?![]()
Ik denk dat ik ook maar mee ga doen:"Ja, ik zie overal grote Duitse auto's rijden en staan, ik krijg het gevoel dat we weer binnengevallen zijn, het lijken wel tanks!".
"Sinterklaas is een fout stereotype en racisme! Alsof alle blanke katholieke priesters met kleine kinderen op schoot zitten!"
Jankers allemaal.... *grmbl*
/dagboekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:
Snotverjeppie zeg, nog een beste klus om een nieuwe koelkast uit te zoeken. Zoveel opties
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"JA OVER 20 JAAR BEN IK ALS BLANKE HEETROSUEEL OOK IN DE MINDERHEID!1!! IN MUN EIGEN LAND!1!!".
Neem dezequote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:
Snotverjeppie zeg, nog een beste klus om een nieuwe koelkast uit te zoeken. Zoveel opties
Wilde ik ook. Maar mijn god wat duur en het kost zoveel ruimtequote:
Beide relatiefquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wilde ik ook. Maar mijn god wat duur en het kost zoveel ruimte
Ik zal verhuizen, speciaal voor m'n koelkastquote:
Okay! Dan zijn we rond!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal verhuizen, speciaal voor m'n koelkast
quote:
Klein?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Smeg onhandig klein en wel echt 2008. En roze
Je beseft dat samenwonen (met een heteroseksuele al dan niet blanke man) er dan voorlopig niet in zit hè? Hell, je hebt kans dat zelfs een ONS die je koelkast ziet denkt: "Fok it, die is compleet insane, ik ben weg!".quote:
Ik denk dat ie dat idee dan bij de voordeur al heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je beseft dat samenwonen (met een heteroseksuele al dan niet blanke man) er dan voorlopig niet in zit hè? Hell, je hebt kans dat zelfs een ONS die je koelkast ziet denkt: "Fok it, die is compleet insane, ik ben weg!".
Is het zo erg?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat idee dan bij de voordeur al heeft.
Dan vallen de duurdere modellen dus af, nog maar 545 mogelijkheden over. Geen dank!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dan nog steeds 990 mogelijkheden
Vooral dat de verschillen onderling minimaal zijn, terwijl de prijs wel behoorlijk verschilt. Ikke niet snap
Nou, vanaf de galerij kun je m'n bed zien met een hysterie sprei en een zwik planten, en bij de deur hangen hysterische tasjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het zo erg?Wat hangt er dan aan je voordeur, of is die ook roze?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:44 schreef Renesite het volgende:
Uitgeblust. Vanavond wanneer ik thuis kom een partijtje janken.
Gay!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:44 schreef Renesite het volgende:
Ik denk dat ik er wel uit ben inmiddelsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan vallen de duurdere modellen dus af, nog maar 545 mogelijkheden over. Geen dank!
Lekker werk heb jij.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:44 schreef Renesite het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |