Je kan niks zeggen over een Jood zonder dat ze dat er bij slepen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jup, soms vind ik het zelfs een regelrechte belediging van de slachtoffers van de holocaust, als ze weer eens iets compleet triviaals linken aan de gruwelen uit WO II
Wat was het ook alweer, zo'n vrouw die zich ergerde aan de blaffende zeeleeuw bij Artis omdat ze dan niet meer op haar balkon kon zitten en ze zich net zo voelde als toen ze ondergedoken zat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jup, soms vind ik het zelfs een regelrechte belediging van de slachtoffers van de holocaust, als ze weer eens iets compleet triviaals linken aan de gruwelen uit WO II
http://www.parool.nl/paro(...)Artis-zeeleeuw.dhtmlquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, zo'n vrouw die zich ergerde aan de blaffende zeeleeuw bij Artis omdat ze dan niet meer op haar balkon kon zitten en ze zich net zo voelde als toen ze ondergedoken zat.
Ga in therapie ofzo, jezus.
Prachtig voorbeeld. Hoe groot is die kronkel in je hoofd als je daar de jodenvervolging bij gaat slepen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, zo'n vrouw die zich ergerde aan de blaffende zeeleeuw bij Artis omdat ze dan niet meer op haar balkon kon zitten en ze zich net zo voelde als toen ze ondergedoken zat.
Ga in therapie ofzo, jezus.
Ja die. Zeg dan gewoon dat je er last van hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)Artis-zeeleeuw.dhtml
Er zijn meer van die vermoeiende groepen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan niks zeggen over een Jood zonder dat ze dat er bij slepen.
Wat zit je haar slordig! JA ANTISEMITISME, HOLOCAUST DIT DAT!1!1!1".![]()
Dat haalt zoals je zegt de impact af van de gruwlijkheden die er toen zijn gebeurd.
Ik denk dat de Joden van toen zich zouden omdraaien in hun gaskamer graf als ze zouden weten dat ze er nu een loopje mee nemen.
Pfff vermoeiende types.
Discriminatie is alomtegenwoordig in het dagelijks leven. Op leeftijd,geslacht, sexuele voorkeur, uiterlijk, opleidingsniveau, welvaart etc etc. Doen we ook allemaal bewust of onbewust aan mee (de mensen die het hardst roepen over discriminatie niet zelden iets meer dan anderen) en dat moet je natuurlijk bestrijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Of blanken die altijd maar moeten blijven zeuren over mensen die klagen over discriminatie, beweren dat het eigenlijk nooit discriminatie is
Dat zijn hele duidelijke voorbeelden. En toch zie ik steeds vaker blanke mannen zeuren over hoe van alles echt heus geen discriminatie is, of dat gediscrimineerden die dat echt zo voelen, niet moeten zeuren, want zij zien het anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Discriminatie is alomtegenwoordig in het dagelijks leven. Op leeftijd,geslacht, sexuele voorkeur, uiterlijk, opleidingsniveau, welvaart etc etc. Doen we ook allemaal bewust of onbewust aan mee (de mensen die het hardst roepen over discriminatie niet zelden iets meer dan anderen) en dat moet je natuurlijk bestrijden.
Dingen die niks met racisme en discriminatie te maken hebben er wel aan linken doet echter meer kwaad dan goed voor het bestrijden van die fenomenen.
Racisme: iemand op voorhand niet aannemen om het kleurtje wat die persoon heeft.
Geen racisme: iemand geen verlof geven omdat het druk is op het werk.
Jankerd: "JA IK KRIJG NOOIT VERLOF EN MIEPJE IS WEL VRIJ DIE DAG RACISME!"
Racisme: iemand geen hand willen geven, naast willen zitten, praten om het kleurtje.
Geen racisme: niet met iemand om willen gaan omdat het gewoon een lijer is.
Jankerd: "JA DIE EN DIE PRAAT NIET MET MIJ EN WEL MET KEES RACISME!!".
En dat zijn dus voorbeelden die ik uit de praktijk heb. Personen die er heilig van overtuigd zijn dat iedereen die niet bij 'hun' groepje hoort (of dat nou, geslacht, kleur, seksuele voorkeur, whatever is) er constant op uit zijn om hen te benadelen omwille van wie ze zijn. Steeds maar er van overtuigd zijn dat ze achtergesteld worden. Daar zitten overigens óók bakken met blanke heteroseksuele mannen tussen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn hele duidelijke voorbeelden. En toch zie ik steeds vaker blanke mannen zeuren over hoe van alles echt heus geen discriminatie is, of dat gediscrimineerden die dat echt zo voelen, niet moeten zeuren, want zij zien het anders.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Lijer, dat woord heb ik lang niet meer gehoord
"JA OVER 20 JAAR BEN IK ALS BLANKE HEETROSUEEL OOK IN DE MINDERHEID!1!! IN MUN EIGEN LAND!1!!".quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:54 schreef Renesite het volgende:
Ik zit ook lekker in een minderheid
Stamp je het toch kapotquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"JA OVER 20 JAAR BEN IK ALS BLANKE HEETROSUEEL OOK IN DE MINDERHEID!1!! IN MUN EIGEN LAND!1!!".
Gewoon een downdrillenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:11 schreef MissMSX het volgende:
Snotverjeppie zeg, nog een beste klus om een nieuwe koelkast uit te zoeken. Zoveel opties
Ja, vrijstaand, en dan nog 1000 mogelijkhedenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een downdrillen
Vrijstaande koelkasten
of
Inbouwkoelkasten
of
Wijnkoelkasten
Amerikaanse koelkastquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, vrijstaand, en dan nog 1000 mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |