Het is dan voldoende om de wedi-platen te aarden op het centrale aardpunt in de badkamer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:27 schreef frank_46 het volgende:
Hallo,
In mijn badkamer heb ik een gedeelte een verhoging gemaakt van Ytong blokken voor een bad en de douche. Als toplaag ga ik Wedi platen gebruiken i.p.v. zandcement. Is een aardmat dan nog nodig?
Groeten,
Frank
Wediplaten geleiden niet...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is dan voldoende om de wedi-platen te aarden op het centrale aardpunt in de badkamer.
quote:
Dank je voor het snelle antwoord!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:34 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik las het topic even met een half oog![]()
![]()
Maar je hebt gelijk; bij gebruik van wedi-platen moet daar gewoon een aardnet overheen gelegd worden.
Een aardmat is verplicht in de badkamer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:38 schreef frank_46 het volgende:
[..]
Dank je voor het snelle antwoord!
Maar het moet toch ook mogelijk zijn om de mat onder de platen te leggen? Ik zie verschillende filmpjes van Wedi dat ze die platen als laatste gebruiken en hierop tegelen.
Kortom, de mat heb ik sowieso dus nodig?
De verhoogde vloer komt op de bestaande vloer en de bestaande heeft een aardmat. Is het dan alsnog nodig?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een aardmat is verplicht in de badkamer.
Sowieso als er geleidende delen (wapening) doorlopen naar andere ruimtes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |