Alles is ergens goedkoper te vinden. De garage moet ook nog wat verdienen natuurlijk. Maar ze zijn ook veel duurder te vinden als je wilt..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik laat ze allebei maar gewoon vervangen, binnenkort apk keuring, heb ik dat gezeik tenminste weer gehad
En van wat ik zo lees, is de prijs niet al te raar dus zal wel kloppen dan.
Het is omdat dezelfde klauwen tegenkwam via google voor 103 euro's (bij 123autoparts)
Maar ja, geen idee hoe betrouwbaar die site is.
Met 25 miljoen op de bank (zie je statement hier: WGR / Hoeveel ben je waard?) lijkt me dit een wat onwaarschijnlijk probleem. Of klopt dat banksaldo niet :-)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Beetje gevoel dat ik half belazerd word door zo'n garage gast.
Remklauw rechteras moet vervangen worden, maar nee zogenaamd de linker ook.
Dat is gek want dag ervoor bij een andere garage geweest (puur toeval) die keek ook naar de linkeras en was niks mis mee.
Die gaven dus aan dat de rechter vervangen moest worden.
Uiteindelijk dus naar de eigen garage gegaan.
Kosten 143eu per klauw?
Lijkt me wat aan de dure kant?
Betreft : remklauw delco remy dc73645 + dc73644 voor links.
(Voor een golf v hatchback)
Misschien hoort dit bij klussen en wonenmaar hier lijkt me de mensen rond te lopen met verstand van auto's en onkosten die erbij komen.
Ik ben een man van principes, het is mijn auto ook niet trouwens maar nog de "oude", van haar vader. (Vriendin gebruikt die auto veel voor werk etc)quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:36 schreef Rusesabagina het volgende:
[..]
Met 25 miljoen op de bank (zie je statement hier: WGR / Hoeveel ben je waard?) lijkt me dit een wat onwaarschijnlijk probleem. Of klopt dat banksaldo niet :-)
Oneens. Bepaalde typen remklauwen staan bekend om het feit dat ze vanzelf gaan vastzitten door oxidatie onder de rubbers van bijv. glijbussen. En dan ben je screwed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:19 schreef Fer het volgende:
Remklauwen gaan ook niet vanzelf vastzitten. Wanneer is de vloeistof ververst? Als de klauw verrot is door vocht in de vloeistof, kan die andere ook al aangetast zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |